Leuk speelgoed

Filka
Berichten: 244
Lid geworden op: 7 oktober 2009, 15:59

Bericht door Filka » 25 oktober 2012, 14:53

Heeft iemand ervaring met de Aqua Doodle ?
We mogen op het werk altijd een cadeautje kiezen uit een lijst voor het sinterklaasfeest. Weinig variatie jammer genoeg voor een 17-maanderke.
Ze tekent heel graag, dus dat lijkt me wel leuk.
Maar werkt dat ook effectief goed?

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 25 oktober 2012, 14:54

oh ja Scapino, ook tevreden van...
hier lopen ze trouwens veel nog op kousen, op slofjes à la bobux, blote voeten.
pantoffels hoeven voor mij zeker niet stevig te zijn, zolang ze er dan niet de hele dag op lopen...
soms houden ze gewoon hun schoenen aan, als die proper zijn...

'k vind het zonde om tientallen euro's aan pantoffels te geven, dat geld geef ik liever uit aan schoenen :)

cimoca
Berichten: 1972
Lid geworden op: 19 april 2010, 8:40

Bericht door cimoca » 25 oktober 2012, 14:55

is hier toch grote hit. 'k heb er wel een met een cars auto ( stift trekt spoor en cars auto rijdt erover). 'k weet niet of het zonder die cars ook zo'n hit zou zijn :roll:
ik weet niet of je die Cars-versie hier kan vinden, 'k heb die meegebracht uit Hamleys in londen.

cinne

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 25 oktober 2012, 14:58

wij hebben aqua doodle, en die gaat vaak mee op verplaatsing
is proper, geen gesmos met stiftvingers, is 'herkbruikbaar'...
'k zou het een tof cadeau vinden, maar nu niet m te zeggen een hit of een aanrader
't is gewoonweg heel handig, geen papier, geen vlekken, geen afgebroken punten van potloden, en ze kunnen er zich mee bezig houden
droogt relatief snel op en ze beginnen weer opnieuw te tekenen :D

Wappie
Berichten: 3749
Lid geworden op: 7 oktober 2008, 9:56

Bericht door Wappie » 25 oktober 2012, 15:08

Filka, een vriendin van mij heeft een aquadoodle en is er ook supertevreden van!
Onlangs op vrienden weekend geweest en hij was mee, en voor alle leeftijden echt een hit :D

Filka
Berichten: 244
Lid geworden op: 7 oktober 2009, 15:59

Bericht door Filka » 25 oktober 2012, 15:11

Bedankt voor jullie reacties!
Het is beslist, de aqua doodle is besteld.
Benieuwd hoeveel plezier ze er aan gaat beleven :D
Ach ja, het is mooi meegenomen dat we een cadeautje mogen kiezen hé.

Wappie
Berichten: 3749
Lid geworden op: 7 oktober 2008, 9:56

Bericht door Wappie » 25 oktober 2012, 15:13

Dat is waar Filka en ze zal er echt plezier aan beleven hoor!

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 25 oktober 2012, 15:25

hier op't werk brengt de sint een geschenkencheque... dat zal een mooi cadeautje geven :D

Wappie
Berichten: 3749
Lid geworden op: 7 oktober 2008, 9:56

Bericht door Wappie » 25 oktober 2012, 15:47

Wij krijgen niets, zelf geen chocolade ventje, sinterklaasfeestje,... Vind dat soms wel spijtig. We zijn nl. een groot bedrijf en naar team-spirit zou dit toch een meerwaarde geven. Niet de kadootjes hoor, maar als ik zo hoor van mijn zussen en ouders is dat toch altijd leuk onder collega's.

cimoca
Berichten: 1972
Lid geworden op: 19 april 2010, 8:40

Bericht door cimoca » 25 oktober 2012, 15:49

Hier net de sinterklaascheques gekregen ( 3X35€). Toch een mooi bedragje hé.

Cinne

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 25 oktober 2012, 16:08

amai zo een budget Cinne! chique!

Wappie, jammer hé! een kleine attentie doet wonderen

(hier mag ik zelf wat chocola gaan kopen om aan de collega's uit te delen ;) )

juffie
Berichten: 901
Lid geworden op: 11 mei 2009, 10:10

Bericht door juffie » 25 oktober 2012, 19:35

Ik ook sterretje maar ze moet ze voor bij de OM hebben.
Weer iets nieuws en daar draagt ze ze toch de hele dag dus wil ik wel dat ze een beetje stevig zijn.
Morgen eens op jacht gaan.

Toch leuk hé al dat speelgoed, ik wordt altijd zelf een beetje kind.
Nu mag ik ook nog wat gaan kiezen voor mijn klas, joepie houdt niet op.

Ook voor het werk van mijn man nog iets daar mogen we voor 25 euro iets kopen en dan geeft de Sint het alleen moeten we zien dat we kunnen nr het sinterklaasfeest gaan wat nog wat moeilijk ligt.

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 30 oktober 2012, 10:00

wat vinden jullie van 'jongensspeelgoed' kopen voor een meisje?

Onze kindjes hebben momenteel vooral poppenspullen en neutraal speelgoed (keukentje, blokken, duplo, bal, tekenbord, puzzels ...) en buiten een garage met 4 autootjes geen echt typisch jongensspeelgoed.

ik krijg de kriebels aan meisjes die in een rolmodel geduwd worden, dus bij ons liever geen strijkijzer en mini-wasmachines cadeau :D
Maar onze A vraagt zelf nooit naar speelgoed of wat ze graag wil hebben, en daarom had ik gedacht om op eigen inititatief bijvoorbeeld eens speelgoedautootjes te kopen of een brandweerauto, gereedschap, ... gewoon om hen ook eens een ander soort speelgoed te laten ontdekken.
't hoeven ook geen geweldadige dingen te zijen (liever geen geweertjes en zwaarden), maar zijn er zo nog typische jongensdingen waarmee onze meisjes al zouden kunnen spelen?

cimoca
Berichten: 1972
Lid geworden op: 19 april 2010, 8:40

Bericht door cimoca » 30 oktober 2012, 10:18

Sterretje,

zoals je weet is ons oudste dus ook geen meisje-meisje.

Wat ik destijds voor haar kocht waren de trein van duplo, brandweer van lego, luchthaven van Playmobil. Een garage met autootjes heeft ze ook gehad. ook de ark van Noe en de piratenboot van Playmobil ( hebben ze ook in kinderplaymobil dacht ik.
Voor ons twee meisjes hebben we maar één mooie babypop met mooie houten buggy. En de roze auto met aanhangwagen voor paard voor die babypop. Hier zijn nooit barbies n huis geweest
Eigenlijk is het nu onze jongen die veel met 't echte meisjesspeelgoed speelt zoals 't keukentje, poppenwagen.

Wat ook een grote hit is bij onze jongen ( gekocht voor Céleste maar hij is er dol op) zijn die kleine ratjes met hun huisje. je hebt ze inalle kleuren en met verschillende kostuumpjes en ze lopen rond. Hij is er gek van.

Cinne

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 30 oktober 2012, 10:26

als ik de sinterklaasboekjes doorblader is er zo wel veel gevechtstoestanden tussen, en daar ben ik ook niet voor te vinden.
denk dat ik ook eens ga kijken naar meer algemene dingen zoals vliegtuig, brandweerauto...
voor haar verjaardag krijgt ze een eetstoel voor de pop in te zetten, het gezelschapsspel koetje boe, en wat stickerboekjes.
en aan de oma's en zo heb ik vooral ook knutseldingen gevraagd en play doh.

ben eens benieuwd wat ze allemaal gaat krijgen... nog exact 1 week :D

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten