Leuk speelgoed

Vi
Berichten: 708
Lid geworden op: 5 november 2010, 11:51

Bericht door Vi » 5 november 2012, 19:03

Dit weekend ook de sint-aankopen gedaan. Kijk er al naar uit om hun gezichtjes te zien als ze dat nieuwe speelgoed gaan zien staan. :D

Het is de 'toet toet garage van v-tech met nog 2 autootjes' geworden + een computertje(alé 2 verschillende, zo kunnen ze eens afwisselen) voor elk met geluiden en muziekjes + geloof het of niet, een koffieserviesje (ze zijn zot van potjes met lepeltjes en mama wil haar materiaal terug :D )

Van de oma en opa krijgen ze een box met blokken van megablocks, elk een hamerbankje, een vrachtwagen met autootjes en een vrachtwagen met blokjes. De 2 laatste gaan bij de oma en opa blijven om daar mee te spelen want ze zullen al meer dan genoeg hebben thuis.
Want ik moet nu nog iets vinden voor mijn vader voor hun sint. Gelukkig gaat hij iets kleins geven en de rest in centjes voor kledij of gewoon voor op hun spaarboekjes.

Maar zoals je kunt lezen, gaan ze dus rotverwend worden mijn kids. :oops: :D

liesje81
Berichten: 456
Lid geworden op: 19 mei 2010, 17:12

Bericht door liesje81 » 5 november 2012, 20:25

Ha Cimoca, net vandaag mijn levering van Lieveling aangekregen. Ik was op zoek naar nieuwe knuffeldoekjes voor onze meisjes, en ik vond die enkel nog maar daar. Heb me dan ineens even laten gaan op hun website. Heb er mijn plezier aan gehad, zowel aan het uitkiezen als aan het uitpakken :).

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 5 november 2012, 21:24

leuk toch hé. hier al online geshopt, een diversiteit aan speelgoed!
't zullen verwennerijen worden want de sint komt ook nog bij oma 1, oma 2, tante en opa...

Morgen verjaardag... en weer wat speelgoed erbij :)
al heb ik vandaag nog gauw een extra muts + sjaal gekocht

cimoca
Berichten: 1972
Lid geworden op: 19 april 2010, 8:40

Bericht door cimoca » 6 november 2012, 9:30

Goh Liesje,

Lieveling is een prachtige winkel en Lieve helpt je met raad en daad. 'k vind het zo jammer dat ze volgende week de winkel overlaat. Ik hoop dat de nieuwe eigenaars haar assortiment verderzetten.

Cinne

E+P
Berichten: 667
Lid geworden op: 26 november 2010, 14:52

Bericht door E+P » 6 november 2012, 14:08

Moest dat gebeuren dan is Lieveling geen "Lieveling" meer. Ze hebben daar echt wel mega speelgoed.

liesje81
Berichten: 456
Lid geworden op: 19 mei 2010, 17:12

Bericht door liesje81 » 9 november 2012, 6:55

Speelgoed op Vente exclusive, oa een aquadoodle.

K'tje
Berichten: 1105
Lid geworden op: 7 april 2008, 15:46

Bericht door K'tje » 9 november 2012, 8:18

Ook op Snapstore leuke verkoop van speelgoed en babygerief!! :)

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 14 november 2012, 13:02

Net nog wat kleine sinterklaasinkopen gedaan. oh wat kijk ik er naar uit. ons A begint het zo te beseffen.
Denk dat ik al de hele sintweek ga zeggen om hun schoen te zetten en telkens al een klein cadeutje in hun schoen ga leggen :D

Die voorpret hé, zalig!!

En volgende week mag ik met hun klasje mee naar het huis van de Sint! Wat kijk ik daar naar uit!!

NatSar
Berichten: 1486
Lid geworden op: 14 maart 2010, 17:08

Bericht door NatSar » 14 november 2012, 13:19

T. is nog net iets te klein om te beseffen wat de sint precies doet en wie hij eigenlijk is. Maar toch herkent hij hem wel en roept dan enthousiast "kinkekjaa" Echt grappig!

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 14 november 2012, 13:20

hier is het eerste sinterklaasliedje een feit. we waren lukraak aan hetzingen, en sinterklaas kapoentje, begon ze ineens luidkeels mee te zingen.
oh oh, wat wordt ze groot!

ze is trouwens erg bang van de sint. Dit weekend in de winkel een hele scène omdat ze zo veel schrik had ;) Hopelijk gaat dit er wat uit !
zwarte Piet was wel haar vriend zei ze! da's ook al iets :lol:

NatSar
Berichten: 1486
Lid geworden op: 14 maart 2010, 17:08

Bericht door NatSar » 14 november 2012, 13:28

:D Flink seg!

T. is ook doodsbang van de sint. Maar eigenlijk van alle figuren. In plopsaland wou hij de hele tijd de kwebbelpop in de gaten houden maar er niet bij gaan voor de foto. Maar hij zat dan wel de hele tijd te zwaaien en kusjes te gooien :D

nogeenkeer
Berichten: 1443
Lid geworden op: 6 juli 2011, 11:49

Bericht door nogeenkeer » 14 november 2012, 13:38

Hier moet sinterklaas zelfs niet komen "want ik heb daar bang van" aldus kabouter!
Maandag wel alvast zijn verjaardag. We zijn al aan't denken wanneer we zijn keukentje in mekaar gaan zetten! En op zn feestje volgen dan nog een werktafel, een bord (magneet/krijt), een grote tractor om op te rijden, een trein, een puzzel van Bob de Bouwer en een aantal Cars-spulletjes. Maar goed dat we begonnen zijn met de afwerking van de speelkamer..:-)

Vi
Berichten: 708
Lid geworden op: 5 november 2010, 11:51

Bericht door Vi » 14 november 2012, 16:23

Sterretje schreef:Net nog wat kleine sinterklaasinkopen gedaan. oh wat kijk ik er naar uit. ons A begint het zo te beseffen.
Denk dat ik al de hele sintweek ga zeggen om hun schoen te zetten en telkens al een klein cadeutje in hun schoen ga leggen :D

Die voorpret hé, zalig!!
:D O, wat kijk ik er naar uit om mijn prutskes ook dat schoentje te laten zetten. Alleen zal het nog niet dit jaar zijn. Ze zijn nog een beetje te klein.
Ik heb zulke leuke herinneringen aan de sintperiode van toen ik zelf nog een kind was. Ik kom uit een groot gezin (8 kinderen) en onze woonkamer was dan altijd één groot speelparadijs en ook wel snoepparadijs. :D Waar is den tijd hé. :D

cimoca
Berichten: 1972
Lid geworden op: 19 april 2010, 8:40

Bericht door cimoca » 16 november 2012, 9:17

Hier is de sint vorig weekend langs geweest en 't was zaaaaalig.

Eerst was onze jongen serieus geschrokken , hij klopte immers serieus hard op 't raam. Grote verwondering en schrik bij 't binnenkomen.

eerst de andere kindjes één voor één bij de Sint zodat hij kon wennen. Uiteindelijk ben ik toch meegemoeten. Maar bang of niet, hij bleef zijn trouwe zelf. toen de sint vroeg of hij beter ging luisteren, schudde hij heel zelfverzekerd van NEEN. En neen bleef het. maar zijn cadeautjes (zeg maar cadeaus) heeft hij topch gekregen. en die vond hij SUPER. de Sint kon niet snel genoeg buiten zijn :wink:

Cinne

K'tje
Berichten: 1105
Lid geworden op: 7 april 2008, 15:46

Bericht door K'tje » 16 november 2012, 10:00

Super hé, ik was eigenlijk van plan om niet teveel te kopen, maar morgen gaan we toch enkele Sint-inkopen doen, ik kan het niet laten en geniet zelf zo van deze periode! Het doet me ook terugdenken aan mijn eigen kindertijd.

Sem kent het concept Sinterklaas nog niet echt, maar roept ook al heel enthousiast: Titiklaas en Zwarte Piep! :lol: Goddelijk gewoon! Hij herkent de Sint ook op foto's en afbeeldingen, super gewoon!

Bij de Sint op schoot ga ik hem nog niet laten zitten, is nogal een bange haas, net zoals Natsar zegt is hij ook bang van de figuren in Plopsaland, maar dan van ver wel zitten roepen en zwaaien! :)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 23 gasten