yeppa eindelijk zwanger verhalen

mindyke
Berichten: 3760
Lid geworden op: 21 maart 2010, 12:44

Bericht door mindyke » 18 oktober 2010, 21:18

amai liesje dat waren wel alle symptonen bij elkaar :shock:

mona lisa: gek hoe je weet dat die 1ne keer de juiste keer gaat zijn he. Als je zelf niet had doorgezet en je gevoel had gevolgd dan had je nu geen wondertje gehad!
Zomaar de dokters volgen is niet altijd de beste optie he ! Je gevoel volgen wel!

En ik had kippenvel bij het lezen dat je ventje er was. echt voorbestemd. :wink: :!:

Mona Lisa
Berichten: 514
Lid geworden op: 13 augustus 2009, 13:21

Bericht door Mona Lisa » 19 oktober 2010, 9:25

klinkt echt raar, maar ergens heb ik echt het gevoel dat het die keer MIJN kans was. Kan ook in het koppeke zitten natuurlijk ... maar dat maakt me niet uit. aangezien het effectief mijn kans is gebleken.

Ik moet wel zeggen dat ik van mijn dokter ook inspraak kreeg in het verloop van mijn behandelingen. Als ik me ergens niet goed bij voelde of ik dacht dat het misschien ook anders zou kunnen, dan mocht ik steeds mijn mening zeggen. Zij nam natuurlijk wel altijd de definitieve beslissing.

Liesje2
Berichten: 15
Lid geworden op: 24 september 2010, 9:56

Bericht door Liesje2 » 19 oktober 2010, 11:07

@Mindyke, inderdaad, en het toch nog niet doorhebben he, door al die hormonen en het zo hard te willen is het soms moeilijk de symptomen correct te interpreteren

@Mona Lisa: ik heb het ook soms moeilijk met het werkelijk beseffen dat ik zwanger ben, het lijkt soms zo onwerkelijk allemaal... ik ben nog maar zeven weken zwanger, maar ja, we moeten ergens beginnen natuurlijk ;-)

mindyke
Berichten: 3760
Lid geworden op: 21 maart 2010, 12:44

Bericht door mindyke » 19 oktober 2010, 11:19

kgeloof zeker in dat buikgevoel!Na onze iui had ik direct het gevoel het is in de sjacos :)
Toen ik de week erna plots allemaal pukkeltjes krijg op mijn rechterarm wist ik het zeker! De verpleegster geloofde me niet en zie...
Mama's know :lol:

Liesje:
Zelfs ik heb het soms nog moeilijk het te bevatten.
Ben ondertussen 29weken zwanger en soms lig ik ergens of ben ik iets aan het doen en plots voel ik iets of kijk ik naar men buik en dan denk ik, wow ik ben zwanger. Er groeit een kleintje in mij... dus die verwondering.. blijft :D

Mona Lisa
Berichten: 514
Lid geworden op: 13 augustus 2009, 13:21

Bericht door Mona Lisa » 19 oktober 2010, 13:42

ik ben nu 19 weken en ben nog dagelijks verwondert over mijn buik. ik probeer zoveel mogelijk nauwaansluitende kledij aan te doen zodat ik continu zie dat de buik er nog is...
ja klinkt belachelijk, maar is wel zo. Als ik hem niet zie, mis ik hem :-)

Nu dat ik die kleine meid heel frequent voel bewegen, ben ik nog eens zo verwondert. Dan voel ik letterlijk dat er iets in mij groeit.
Ik heb dan wel alle last en miserie moeten doormaken met de IVF, maar goed, die kleine meid in mij voelen groeien en wriemelen ... WAT BEN IK BLIJ OM VROUW TE ZIJN !!!

Vanaf dag 1 dat ik wist dat ik zwanger was, zei ik tegen mijn man dat het een meisje gaat worden ... geuss what ... it's a girl

OK, je hebt 50% kans natuurlijk. Maar ik ben SUPER slecht in gokken, echt ongelooflijk. Als ik A gok, wees gerust dat het dan B zal zijn.
Mama's instinct?

Liesje2
Berichten: 15
Lid geworden op: 24 september 2010, 9:56

Bericht door Liesje2 » 19 oktober 2010, 16:03

Ja, 't is echt een wonder he, ik denk dat wij het nog veel meer appreciëren dan vrouwen die beslissen dat ze een baby willen en hupsakee, 1-2-3 zwanger worden.

Ik hoop ook dat de tijd een beetje snel vooruitgaat, binnen twee weken opnieuw een echo, en dan zullen we het hartje horen kloppen :D Ik wou dat ik al zover was als jullie, maar ja, je moet ergens beginnen e

clau
Berichten: 1171
Lid geworden op: 9 april 2010, 13:00

Bericht door clau » 19 oktober 2010, 20:23

Hallo iedereen ik wil ook even mijn voorgevoel neerpennen ;) Ben nu ongeveer +6weken zwanger (25 okt 1e echo)

1dag voor de PU hoorde ik tijdens het werken het liedje van mijn oma haar begrafenis, dat was voor mij het teken dat alles in orde zou komen, dat het deze keer aan ons was daar zou zij voor zorgen. Het is namelijk zo dit ik dat liedje anders nooit hoor (bridge over trouble water)
Een goede week na de TP zag mijn ventje tijdens het werk een ooievaar in een wei dicht bij ons thuis.
Misschien allemaal toeval maar toch :D

Liesje2
Berichten: 15
Lid geworden op: 24 september 2010, 9:56

Bericht door Liesje2 » 20 oktober 2010, 9:31

Goh Clau, ik krijg er koude rillingen van zowaar! Proficiat! Ik heb mijn eerste echo gehad op 5 1/2 weken, volgende pas op 9 weken. Aftellen maar!

sammie
Berichten: 173
Lid geworden op: 19 april 2010, 15:32

Bericht door sammie » 20 oktober 2010, 11:52

Hello,

Leuk topic!
Ik ben pas 5,5 week zwanger en nog altijd heel heel voorzichtig en wat bang maar het begint stilletjes te dagen dat het echt echt waar is, hoe onwaarschijnlijk het ook leek tijdens de behandelingen.
Wij hebben 2 ICSI gehad waarvan bij de eerste geen TP wegens slechte eicellen na lange lange stimulatie. Operatie ertussen, dan tweede ICSI met opnieuw moeilijke stimulatie, uiteindelijk weer een deel slechte eicellen en de dag na PU een telefoontje sorry mevrouw geen bevruchting.......
Alles stortte weer in mekaar we dachten dat we nooit een kind van ons twee zouden hebben...
maar nog n dag later weer n telefoontje dat 1 van m'n embryootjes toch goed deelde........hoop hoop hoop, ik denk dat ik 5 jaar ouder geworden ben die week.
Hij heeft t uitgehouden tot bijna blastocyst en toen heb ik m teruggekregen....En toen had ik echt heel heel hard t gevoel dat de wind eindelijk gedraaid was voor ons, na twee jaar en 1 jaar in de MMM.
Nu ben ik dus zwanger van het enige embryo dat we ooit gehad hebben.........
Dokters van t centrum vielen van hun stoel bij mn bloedtest zij hadden t ook nooit verwacht, en ik weet dat ik heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel geluk heb gehad maar als dit verhaal iemand van jullie moed kan geven, niet te snel opgeven!!!!!!!!!Eentje is echt genoeg...het kan echt :D
Volgende week eerste echo, en als die goed is gaan we vieren :)

groetjes
Sammie

Mona Lisa
Berichten: 514
Lid geworden op: 13 augustus 2009, 13:21

Bericht door Mona Lisa » 20 oktober 2010, 12:47

toch raar hé ...

bestaan die tekenen echt of beelden we het ons in en geeft het ons op die manier een extra boost van hoop.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 72 gasten