zwanger in bonheiden/imelda

Mona Lisa
Berichten: 514
Lid geworden op: 13 augustus 2009, 13:21

Bericht door Mona Lisa » 7 september 2010, 15:30

jo'tje ... en voor jou wachten we hier in spanning op nieuws! de kleine spruit zal zich ondertussen wel aangekondigd hebben.

spannend!

cartouche
Berichten: 5
Lid geworden op: 2 maart 2010, 9:51

Bericht door cartouche » 7 september 2010, 18:12

Ik voel me niet zo geweldig deze zwangerschap. Vorige zwangerschap weinig kwaaltjes in het begin maar nu???
Voel me zo ontzettend moe, met vlagen misselijk, kan nauwelijks eten, 2 happen en het steekt me tegen, ben al 2 kg afgevallen.Waar ik nog het meeste last van heb is ontzettend pijnlijke heupen (buitenkant, continue knagend gevoel, ik kan met momenten nauwelijks stil blijven staan). Heeft er nog iemand ervaring mee?Had er vorige zwangerschap wel last van maar dat was pas op het einde, nu ben ik amper zeven weken ver.

Sorry voor het zagen,

Groetjes
Karo

Jo'tje

Bericht door Jo'tje » 7 september 2010, 18:31

hey MOna Lisa,

je bedoelt allicht dat je nieuws verwacht van Vickske!! Zij vermeldde dat ze voor 30 augustus uitgerekend was. Bij ons is het nog een 6-tal weekjes wachten!

Mona Lisa
Berichten: 514
Lid geworden op: 13 augustus 2009, 13:21

Bericht door Mona Lisa » 7 september 2010, 19:56

jo'tje: oh ja ... dat is die dementie :D

cartouche: die vermoeidheid is echt normaal hoor. ik ben nu 13 weken en ben nog steeds moe,eigenlijk veel dutjes tijdens de dag kunnen gebruiken. bij mij deed vooral mijn rechterheup pijn, nu nog hoor. Maar tot 11 weken had ik ook enorm veel lage rugpijn. Dat is nu beter. Die rugpijn was echt wel vervelend en ik kon er ook moeilijk van blijven stilzitten.

het hoort er allemaal bij en ze zeggen steeds dat geen enkele zwangerschap dezelfde is.

binnen een paar weken zal het wel beteren!

molly27
Berichten: 848
Lid geworden op: 23 september 2009, 14:30

Bericht door molly27 » 7 september 2010, 20:52

amaai mijn hart stond even stil als ik het berichtje van ML las ivm jo'tje! ik dacht al, amaai dat is wel erg snel.gelukkig zit dat beebje nog lekker warm in de buik :D

Ik heb zelf ook erg veel last van lage rugpijn en maakte mij ook al een beetje zorgen dat dit zo vroeg in de zwangerschap was. goed om te lezen dat dit terug verdwijnt.
hier gaat het niet zo goed! Zit met een enorme bronchite, al meer dan een week. Morgen krijg ik te horen of ik de vlieger op mag donderdag, anders moeten we onze afzeggen. Er is geen gevaar voor ons garnaaltje maar wel voor mij. Spannend afwachten dus. Vandaag was het gelukkig beter, ik hoop dat de antibiotica en al de andere medicatie zijn werk doet!

Gisteren ook naar de echo geweest,zalig gewoon. Alles was perfect, ik was alleen 2 dagen te vroeg om al de metingen te doen. ofwel ga ik volgende maandag terug ofwel binnen 2 weken (afh of ik de vlieger op mag of niet). Ons garnaaltje was erg fel volgens de gynae :D . Hij/zij heeft 2 armpjes en beentjes, een mooi kloppend hartje, alles wat ze kon zien was perfect! Ben blij dat we binnenkort terug mogen gaan.

Allé ik ga nog wat rusten om snel te genezen!

groetjes

Mona Lisa
Berichten: 514
Lid geworden op: 13 augustus 2009, 13:21

Bericht door Mona Lisa » 8 september 2010, 12:56

oei molly, ziek zijn is nu niet ideaal hé. Zeker omdat je quasi geen medicatie mag nemen. hopelijk ben je snel weer beter.

Wel geruststellend dat de echo al goed was. nu enkel de metingen nog afwachten, maar de kans dat je je daar zorgen moet om maken is klein.

Veel beterschap en hopelijk kan je op vakantie vertrekken.

die lage rugpijn trekt wel weg hoor.
Sinds 2 dagen is ook mijn ochtendmisselijkheid aan het verdwijnen.

Mona Lisa
Berichten: 514
Lid geworden op: 13 augustus 2009, 13:21

Bericht door Mona Lisa » 13 september 2010, 11:58

ik heb net vernomen dat 2 van de mede-imelda'ers in het IVF/ICSI topic vandaag heugelijk nieuws hebben ontvangen ... dames ... join the club!

juf2
Berichten: 568
Lid geworden op: 7 november 2009, 20:12

Bericht door juf2 » 13 september 2010, 19:53

Mona Lisa,

Ik kreeg er kippenvel van toen ik jou berichtje las!
Ik kwam gewoon even piepen, en mijn hoofd zei dat het veeeeeeel te vroeg was om hier iets te posten, maar mijn hart wil hier al schrijven!

Mona Lisa
Berichten: 514
Lid geworden op: 13 augustus 2009, 13:21

Bericht door Mona Lisa » 14 september 2010, 9:21

juf2, dat begrijp ik maar al te best. Je hoeft je daarom ook niet verplicht te voelen om hier al iets te schrijven.
Voor mij heeft het ook tot 12 weken geduurd eer ik de stap naar het zwanger/kinderen-forum durfde zetten en dit topic te openen.

Ik hoop dat op een mooie stijging van de bloedwaarden! Het enige waar je je nu aan kan vasthouden is "erop vertrouwen" meer kan je niet doen!

molly27
Berichten: 848
Lid geworden op: 23 september 2009, 14:30

Bericht door molly27 » 14 september 2010, 12:08

juf2, ECHT?

AAHHHHHHHHHH! Heb overal kippenvel en vochtige oogjes :)
Man wat een geweldig nieuws, ben zo blij dat je naar hier kan verhuizen. Goh man hier heb ik altijd mijn duimpjes voor opgestoken, ben zo blij! :D Je bent hier dus meer dan welkom maar ik begrijp ook dat alles nog een beetje een onzeker gevoel geeft en je een beetje bang bent. Voor mij was het ook een grote stap om hier iets te posten!
jippie vreugdesprong!

Ik ben eindelijk aangekomen in orlando, na meer dan 30u onderweg te zijn en maar 4 uurtjes te slapen. Ik ben kapot! Alles is misgelopen wat kon mislopen. 5u vertraging in brussel, dan vlogen we boven NY na een vlucht van 8u en mochten we niet landen (geen plek!!) omdat we niet voldoende benzine hadden om te wachten zijn we doorgevlogen naar Boston. Iedereen uit de vlieger, naar de controle (met volledige betastingen omdat ik niet door de bodyscan mag door de zwangerschap), daar 4u moeten wachten om terug te vertrekken naar NY. Daar hadden we onze aansluitende vlucht gemist en moesten we hier overnachten (4u slaap) om dan terug de vlieger te nemen naar orlando. MISERIE dus. Ben echt kapot en ben erg bezig met de baby, hoop dat dit geen effect heeft gehad op ons garnaaltje. Niet makkelijk dus ...

hoe gaat het met de andere ladies hier?

groetjes,

Molly, 12 weken

Mona Lisa
Berichten: 514
Lid geworden op: 13 augustus 2009, 13:21

Bericht door Mona Lisa » 20 september 2010, 9:48

molly, ik hoop dat je van een leuke vakantie aan het genieten bent! even relaxen kan deugd doen. En bij deze zijn de 12 weken bij jou ook weeral gepasseerd.

heb je al een nieuwe afspraak voor de nekplooimeting?

Vandaag zit ik in mijn 15de week :D Gelukkig heb ik de afgelopen weken het gevoel dat de tijd niet meer stilstaat. Die eerste 12 weken kropen zoooooo traag voorbij.
De weekends gaan super vlug want we zijn volop bezig met de kinderkamer en bijhorende zaken. We zijn echt aan het genieten! Mijn buikje groeit ook wekelijks en ik ben er zo fier op :D

Volgende week maandag mag ik dan eindelijk nog eens voor een echo gaan ... hopelijk dan bevestiging van het geslacht :lol:

jo'tje hoe gaat het met jou?

Jo'tje

Bericht door Jo'tje » 20 september 2010, 12:27

dag Mona-Lisa,

met mij alles goed hoor! Ik probeer wat meer te eten dan dat ik zou doen als ik enkel op mijn "goesting" voortga, in de hoop dat het beebje wat extra groeit! Woensdag heb ik de extra echo die gevraagd werd door de gynae, om de groei eens op te volgen. Ik zal dan bijna 36 weken zijn.
Ik heb toch de indruk dat de baby groeit, hij duwt hoger tegen mijn ribben. Mijn gewicht gaat nog niet spectaculair omhoog, maar ik hoop toch dat dat van de baby goed evolueert. Ik ben nu bijna 8 kilo bij.

Mijn man heeft beslist van werkgever te veranderen, en is daardoor nu al zeker tot half november thuis!! (in de plaats van op 11 september te zijn vertrokken tot 13 oktober, wat toch spannend zou geweest zijn)
Daardoor ben ik nu wel "geruster" en kunnen eventuele fysieke ongemakken bij mij beter opgevangen worden he in deze laatste weken.

MIjn tegengoesting om te werken neemt vaak grote proporties aan... Nog 3 weken...

Ben net de briefomslagen van de kaartjes gaan ophalen, dan kan ik daar de adresetiketten en postzegels alvast opplakken de komende dagen ergens!

Ik hoop hier snel Filka en Juf 2 te mogen tegen komen! Als ze er klaar voor zijn!!

molly27
Berichten: 848
Lid geworden op: 23 september 2009, 14:30

Bericht door molly27 » 20 september 2010, 12:56

hey iedereen,

Momenteel zitten we in New York en het is hier echt geweldig! Toch kijk ik er ook naar uit om naar huis te gaan, ik heb echt een gevoel dat er voor de baby geen betere plaats is als thuis.
@ML ja de 12 weken zijn voorbij, morgen 13 weken. het gaat ineens goed vooruit, ofwel is dat omdat ik op vakantie ben :) 27 sept moet ik terug op controle voor de nekplooi enz, dan ben ik 1 dag voor de 14 weken, was de laatste dag dag het kon. Ik kijk hier enorm naar uit, om te weten dat alles ok is en ook om het geslacht te kennen, toch wel belangrijk om aan alle voorbereidingen te beginnen.
ML hoe gaat het met de kamer. ben je nu naar heist op den berg geweest? ik denk dat ik zondag is ga kijken :)

@jo'tje: wat een goed nieuws dat je man nu thuis is, dat moet een gerust gevoel geven! Nu kan je het wat rustiger aan doen en lekker genieten. Het aftellen is nu echt wel begonnen hé. Ik begrijp goed dat het werk er nu echt te veel aan is, ik heb dat zelfs al :D

@juf: jij moet vandaag terug bloed laten nemen zeker, duimen staan omhoog!! Laat ons zeker iets weten!

groetjes

Mona Lisa
Berichten: 514
Lid geworden op: 13 augustus 2009, 13:21

Bericht door Mona Lisa » 20 september 2010, 13:49

jo'tje, wat goed dat je nu niet meer moet stressen om je man. het zal wel een geruststelling zijn dat hij nu dichtbij je in de buurt is.
Word spannend hé ... amai amai ... 36 weken al ...

Ik kan wel geloven dat je stilaan aan het aftellen bent. Zeker wat het werk betreft. op het einde zal dat wel zwaar worden.

qua extra kilo's valt het wel goed mee, slechts 8 kg. Ik denk dat ik er nu al bijna 3 à 4 bij ben gekomen. maar vind dat nu ook niet erg.

molly: New York ... amai chique zeg ... spijtig dat je het geslacht nog niet weet, anders kon je daar als eens goed gaan shoppen. Dan sta je een seizoen voor op Europa :-) qua collectie.

Ik moet 27/09 ook op controle. Om welk uur moet je gaan? misschien zitten we wel samen in de wachtzaal. Ik moet omstreeks 16.30u maar dan bij dr. P.

De kinderkamer ... dat loopt wel goed. We hebben de prijs voor de meubels gekregen. komend weekend gaan we nog eens rondkijken in andere winkels en dan waarschijnlijk bestellen.
Als je naar daar gaat, dan zal je daar 1 babybedje zien staan ... dat gaan we dus nemen en dan laten we nog een bijhorende kast maken.
Ze hebben blijkblaar nu wel een website www.deloods.eu. (openingsuren zijn héél beperkt!)

gisteren het IDEALE behangpapier gezien ... maar ... bij alles wat ideaal is, is een minder ideaal punt ... the price ... 140 euro per rol :?
Dan maar een goedkoper alternatief gaan zoeken ... hoewel ik er wel op verliefd ben. gggggrrrrr.

Mona Lisa
Berichten: 514
Lid geworden op: 13 augustus 2009, 13:21

Bericht door Mona Lisa » 20 september 2010, 17:19

2de BN's van Filka en juf 2 waren beide goed! ze zijn heel goed bezig die 2 dames ...

Nog even en misschien zien we ze hier binnen een paar weken of dagen wel verschijnen.

dames bij heeft het tot 12 weken geduurd eer ik de stap naar dit topic heb durven zetten ... hopelijk zijn jullie er binnenkort ook dubbel en dik klaar voor!!!

PROFICIAT DAMES!!!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten