zwanger in bonheiden/imelda

molly27
Berichten: 848
Lid geworden op: 23 september 2009, 14:30

Bericht door molly27 » 21 september 2010, 1:42

ML: Ja NY is super tof! Geweldige stad maar erg jammer dat ik niet kan genieten van het shoppen :) Je kan hier maar weinig unisex spulletjes vinden dus hebben we maar erg weinig gekocht. Wel een body'ke met I love NY op, super schattig.
Ik moet 27 sept in Imelda zijn om 18u, opnieuw voor de expertenecho omdat ze de vorige keer te weinig zagen.
Ivm de kinderkamer: ik vind de spulletjes op de site erg mooi, gaan zondag is een prijs laten maken. Vond je het meevallen? Ja zo behang kan erg duur zijn hé. maar je ging 1 muur in behang doen dacht ik hé, als je niets anders kan vinden zou ik het gewoon nemen, anders ga je spijt hebben :D en ik denk dan altijd, we hebben zo lang moeten wachten nu mag ik mij wel is laten gaan :)

Super voor de goede BN van de twee nieuwelingen! Jippiee


groetjes

Mona Lisa
Berichten: 514
Lid geworden op: 13 augustus 2009, 13:21

Bericht door Mona Lisa » 21 september 2010, 9:50

ja, de prijs viel wel mee van de meubels. het bedje is 300 euro, commode 350 euro, grote kast 1.350 euro, ...
tot nu toe lijkt het ons goedkoper dan in andere winkels.

wat het behang betreft ... het is van 1 muur naar 2 muren (grote + kleine muur) gegaan :D . Lijkt me veel mooier. Maar dan zou de kostprijs op 1.000 euro komen ENKEL voor het behang :?
Enkel de kleine muur behangen ... dan komt het motief niet tot zijn recht. Dus de grote muur wil ik zowiezo en die is natuurlijk het kostelijkst ...

waarom is het toch zo dat als er iets in mijn kopke steekt, dat ik het er nooit meer uitkrijg :-s hihi hihi :lol:

molly27
Berichten: 848
Lid geworden op: 23 september 2009, 14:30

Bericht door molly27 » 21 september 2010, 13:43

Haha dat ken ik ergens van :)
kijk gewoon rustig rond hé en als je iets mooi kan vinden, anders er gewoon voor gaan, hihi :)

Allé kben benieuwd wat het gaat geven de zondag in Heist :) maar als ge de prijzen van een kamertje ziet dan is dat vaak erg veel hé en dan is da zo maar van dun hout dat vaak maar een beetje kwikkel kwakkel staat.

groetjes

Mona Lisa
Berichten: 514
Lid geworden op: 13 augustus 2009, 13:21

Bericht door Mona Lisa » 21 september 2010, 17:25

hun meubels zijn echt wel degelijk ... anders zou mijn complete interieur kwikkel-kwakkel zijn :D
Ze leveren degelijk werk af.
Wel niet verschieten van hun "toonzaal", verwacht niet dat je een chique winkel kunt binnenstappen.

zondag is het ook markt in Heist ... altijd leuk, maar dat betekent ook héél veel volk. Tegen een uur of 1 is het 's middags wat minder over de koppen lopen. Zeker als je info wil vragen, kan je beter tegen de middag gaan.

molly27
Berichten: 848
Lid geworden op: 23 september 2009, 14:30

Bericht door molly27 » 22 september 2010, 14:16

hey ML, ik bedoel niet dat het daar kwikkel-kwakkel meubelen zijn hoor. Daar ging ik niet vanuit aangezien ze op maat maken. Wij vonden dat bijv. wel van de kamertjes bij baby2000. Misschien worden deze niet goed in elkaar gezet ik weet het niet.
Vandaag wakker geworden met echt zo een 'ik ben zwanger gevoel', raar onderbuikgevoel, rugpijn, pijnlijke borsten, jippie om zo op de vlieger te gaan zitten :?

hoe gaat het hier met de andere dames?


groetjes,
xx

Mona Lisa
Berichten: 514
Lid geworden op: 13 augustus 2009, 13:21

Bericht door Mona Lisa » 27 september 2010, 10:05

molly ... vandaag mogen we beiden onze spruit gaan bewonderen.

Hopelijk krijgen jullie ook info over het geslacht. Ik hoop straks zekerheid te hebben/ Maar het allerbelangrijkste is dat alles nog tip top is met onze mini en dat we onze mini nog eens kunnen bewonderen.

Ben je neer De Loods geweest?

molly27
Berichten: 848
Lid geworden op: 23 september 2009, 14:30

Bericht door molly27 » 27 september 2010, 12:46

hey ML,

ben nog niet naar die winkel geweest. Zit met een longontsteking thuis :? en mag niet buiten komen! Amaai ben het ziek zijn zo beu, ben helemaal uitgeput en ook de misselijkheid komt terug, harder dan ooit! Ben zo moe...
Wel erg blij dat we vandaag ons beebje kunnen gaan bewonderen, ben een beetje ongerust na al dat ziek zijn en al die medicatie. En ja hoor hopelijk kennen we vandaag het geslacht. Hebben al een lijstje van drie voor elke geslacht en gelukkig komen we goed overeen :)
Woohoo dan weten we het geslacht van jullie mini'ke bijna :) Ik gok op een jongen, :D Spannend!
Zit daarnaast nog met een probleem, ben al 5 weken niet meer op het werk geweest (2 weken ziek, 2 weken verlof en nu terug al zeker een week thuis) en ze weten daar nog niet dat ik zwanger ben. Ben bang om terug te moeten gaan als je het al duidelijk kan zien. Ik ben momenteel nog een week thuis maar denk niet dat ik daarna al kan gaan werken, ik ga dus 16a17 weken zijn als ik terug ga werken! Man is toch ambetant om zo je werk binnen te stappen na dan al weken afwezig te zijn en dan met een dikke buik terug te komen! Wa doe ik best? Ze nu al opbellen en een aangetekende brief versturen of wachten tot ik terug ga werken en een persoonlijk gesprek aangaan?Pff...

geniet van je echo straks en kom zeker vertellen hoe het geweest is hé :)

groetjes

dinootje
Berichten: 724
Lid geworden op: 14 december 2009, 14:36

Bericht door dinootje » 27 september 2010, 12:51

Hey Molly, werkt er niemand bij jullie op de personeelsdienst waaraan je dat eens kan vragen, of iemand die dicht bij je baas staat? Zouden ze raar opkijken als je daar nu komt binnenvallen om het te vertellen (met kaartje gyn)? Het is je waarschijnlijk duidelijk aan te zien dat je ziek bent, dus daaraan zullen ze niet twijfelen als ze je zien verschijnen.
Van zodra je je werkgever op de hoogte gebracht hebt, ben je beschermd tegen ontslag hé.
Bij ons op het werk wordt het altijd vlug verteld, maar niet altijd direct aan de baas, meestal aan de personeelsverantwoordelijke eerst. Zo blijft het nog even geheim, maar is alles administratief toch al in orde

molly27
Berichten: 848
Lid geworden op: 23 september 2009, 14:30

Bericht door molly27 » 27 september 2010, 13:08

hey dinootje,

het probleem is dat ik daar nog maar net werk en niet weet bij wie ik moet zijn en wie ik kan vetrouwen. ik werkte daar maar 2 weken en dan ben ik ziek geworden, ben nu al 5 weken afwezig (met 2 weken verlof). jij zou dus nu een gesprek aanvragen? probleem is dat ik niet buiten mag en ook helemaal geen energie heb, een uitje van de living naar de keuken is al te veel, en zo een groot huis hebben we niet :D
Ik ben gewoon bang om ontslagen te worden, 2 weken werken en 5 weken afwezig, ja dat is niet goed hé!Zit ook nog in mijn proeftijd... Moelijk allemaal! Misschien als ik beter ben dat ik eens langsga.
bedankt dinootje!

dinootje
Berichten: 724
Lid geworden op: 14 december 2009, 14:36

Bericht door dinootje » 27 september 2010, 13:15

Ooh Molly, dan zou ik zeker een manier zoeken om het hen te melden hoor, al is het per aangetekend schrijven. Dan ben je beschermd tegen ontslag tot na je zwangerschapsrust.
Tegen dan zal je jezelf wel al bewezen hebben normaal gezien, en in het slechtste geval hebben ze dan toch je zwangerschapsrust betaald aan het tarief van werknemer.

Tijdens je ziekte mogen ze je ook niet ontslaan, maar wel als je terug bent. Dus zo snel mogelijk vertellen hé meid, anders onmiddellijk op je eerste werkdag, maar persoonlijk zou ik het nog tijdens het ziekteverlof doen. Misschien als je je al wat beter voelt, de dag voordat je terug begint te werken of zo?

Veel beterschap!

molly27
Berichten: 848
Lid geworden op: 23 september 2009, 14:30

Bericht door molly27 » 27 september 2010, 13:20

hey dinootje,

bedankt! ik ga langsgaan als ik me beter voel en de dag ervoor de brief versturen zodat ik safe zit! heb op hun website al gezien dat ze extra mensen zoeken voor mijn job en dit terwijl we met 1 pers te veel zitten, aiai miserie dat er allemaal bijkomt hoor. Werkte ik nog maar op mijn vorige job waar ik 4 jaar gewerkt heb en bijna nooit ben ziek geweest.Door economische problemen is iedereen daar moeten vertrekken en nu kom ik zo zwak over op de nieuwe job en daar heb ik het moeilijk mee.

groetjes

molly27
Berichten: 848
Lid geworden op: 23 september 2009, 14:30

Bericht door molly27 » 27 september 2010, 22:17

terug van de gynaecoloog!

alles is perfect io met ons garnaaltje. 1/13000 kan op down dus dat io zei de dokter! jippie en gelukkig maar! Zo super om ons beebje weer te kunnen zien. Hij/zij is nu 7.5cm groot. Het gelacht kon ze nog niet zien, wachten tot 16 a 20 weken :(
Morgen naar Dr Pelckmans, kijk er wel naar uit.

ML hoe is het bij u verlopen?


groeten

Mona Lisa
Berichten: 514
Lid geworden op: 13 augustus 2009, 13:21

Bericht door Mona Lisa » 28 september 2010, 9:30

ah molly... dan ziet alles er tip top uit! SUPER!
Spijtig dat het geslacht nog niet te zien was... nog even afwachten dus.

Bij ons was ook alles dik in orde. Onze spruit is 10 cm en ziet er tip top uit! We hebben wel wat moeten wringen om het geslacht nog eens te kunnen bepalen ... kleermakerszit (ja, ik meen het) is niet zo'n handige houding van onze spruit om eens goed te kunnen kijken.

Maar het is een POPPEMIEKE :D

Dr. P zei wel om nog tot de 20 weken echo te wachten vooraleer de kamer in het roze te schilderen :D . Maar we konden wel vrij zeker zijn.

Met jij nog voor iets speciaals naar dr. Pelckmans?

Dr. P was gisteren echt wel zeer gelukkig voor ons. Leuk dat ze zo met haar patiënten meeleeft. Maar om eerlijk te zijn, ik denk ook dat ze blij is dat ze mij niet mee hoeft te behandelen ... ik ben iemand die altijd en overal een 'uitzonderingsgeval' was :)

molly27
Berichten: 848
Lid geworden op: 23 september 2009, 14:30

Bericht door molly27 » 28 september 2010, 12:53

hey ML,

wat een super nieuws, een meisje, wauw super! laat het roze, de strikjes, blinkies, rokjes maar komen :)
Bij ons zeiden ze ook dat je pas zeker bent vanaf 20 weken maar dan is het al bijna gedaan! ik wil nu al dingen kopen en schilderen :D

Ik moet vandaag nog naar Dr Pelckmans. ik ga ook bij haar blijven als gynaecoloog denk ik. Ik ben ze nu zo gewoon. kijk er naar uit om toch nog is met haar te praten over de gevolgen van mijn ziek zijn enz. Ga jij op de schuttersvest of gewoon in imelda? ik zou liever in imelda gaan maar weet niet wanneer ze daar juist zit voor de gewone controles. ik woon wel in mechelen maar heb den indruk dat het daar altijd erg lang duurt. Ach we zien wel!

Oh ML geniet maar van de goede echo en van jullie meisje!
ps: wat was de uitslag bij jullie op down?

groetjes,
xx

Mona Lisa
Berichten: 514
Lid geworden op: 13 augustus 2009, 13:21

Bericht door Mona Lisa » 28 september 2010, 13:37

ik blijf ook bij dr. Pelckmans voor de opvolging. Enkel die 20 weken echo zal nog bij dr; Van de Cruys zijn.
Zou het zelfs tof vinden mocht dr. P mijn bevalling kunnen doen ... maar ja, dat zien we dan wel.

Ik blijf ook gewoon in imelda gaan. Op maandag zit namiddag zit zij daar voor de gewone consultaties.

onze uitslag op down was 1/15.715 om exact te zijn :D

Roze is dus echt mijn lievelingskleur. en ik vrees dat onze meid dat zal te weten komen. Dat word dus roze met roze met roze ... gecombineerd :)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 19 gasten