DVO bijeenkomst waasland

JufKaat
Berichten: 428
Lid geworden op: 9 mei 2009, 21:57

Bericht door JufKaat » 10 oktober 2010, 22:13

Haai allemaal!

Wat een zaaaaaaalige namiddag was het! In het begin had ik wat plankenkoorts... maar dat kwam snel los. Super dat ik kon helpen met de fruitpap... weet ik ook weeral hoe dat moet! De kindjes zijn één voor één om op te eten! Zo lief en mooi en knoddig en grappig en FLINK!!! Hopelijk heeft Lili wat inspiratie opgedaan om ook zo flink te worden later!

Sterretje, nog eens superhard bedankt voor deze leuke ervaring! Hopelijk hebben wij ons ook flink gedragen en zijn we volgende keer ook welkom!

Ik vind jullie stuk voor stuk supertoffe mensen!

Ik ga, na die mooie herfstwandeling, goed slapen!

Slaapwel allemaal!

Kaat en Lili x

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 11 oktober 2010, 9:56

Het was precies super tof. Ik ben blij dat jullie jullie allemaal goed gedragen hebben :wink: :lol:

Vereltje
Berichten: 1948
Lid geworden op: 16 mei 2008, 10:02

Bericht door Vereltje » 11 oktober 2010, 10:20

Ja het was inderdaad supertof! Ik was echt onder de indruk hoe braaf al onze ukjes waren! Amelie vond het blijkbaar ook heerlijk tussen al die andere peutertjes :D

Ik had alleen last van een warrig hoofd, met al die namen en nicknames, ik geraakte er een beetje van in de knoop! :lol:

Maar de omgeving is er prachtig, de wandeling was heerlijk en de ontvangst super, bedankt Sterretje en man van Sterretje! Jullie wonen ook zo mooi! (We zijn een beetje jaloers :wink: )

lisa marie
Berichten: 2449
Lid geworden op: 20 mei 2009, 19:17

Bericht door lisa marie » 11 oktober 2010, 10:21

de namen van de mama's en de kindjes, dat ging nog enigszins, maar die van de papa's... Sorry. Dat was er net teveel aan !

Liefje, je hebt trouwens wel een nickname die goed bij je past, ik vond je echt een superlieve !

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 11 oktober 2010, 10:35

bedankt voor de complimentjes over ons huis.
we wonen er supergraag en idd een ideale omgeving voor kindjes ;)

Ja Liefje, wij vonden die naam ook heel goed bij je passen!

Weet je, had er nog aan gedacht naamkaartjes te maken met onze virtuele namen er op :lol:

Maar 't zou mijn man nog meer in verwarring gebracht hebben, hij vroeg me nu al de oren van het hoofd over iedereen...

lisa marie
Berichten: 2449
Lid geworden op: 20 mei 2009, 19:17

Bericht door lisa marie » 11 oktober 2010, 10:49

Zeg, we hebben nog niks van Loeki gehoord. Hopelijk zijn ze goed thuisgeraakt !

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 11 oktober 2010, 10:52

Ja hoop het ook.
En zij had deze ochtend afspraak in zkh denk ik...

Liefje
Berichten: 1369
Lid geworden op: 4 juni 2009, 12:44

Bericht door Liefje » 11 oktober 2010, 11:00

:oops: :oops: :D

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 11 oktober 2010, 11:07

Loeki heeft het superdruk! Balen!

Anyway, toch rap nog een superbedanktje voor Sterretje en ventje! En even laten weten dat ook ik 't superleuk vond!

Plannen voor een volgende bijeenkomst zijn gesmeed, we laten nog iets weten! :wink:

grootgevaarke
Berichten: 4815
Lid geworden op: 15 juli 2008, 14:20

Bericht door grootgevaarke » 11 oktober 2010, 16:05

:? jammer dat ik het gemist heb, en 't was dan nog in mijn achtertuin...

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 11 oktober 2010, 20:31

Wij hadden overigens chinees gehaald... :oops: :D Volgende keer ga ik er toch voor zorgen dat ik nog wat groentjes bijheb voor Yveske voor 's avonds. :roll:

Ik dacht dat Liefje's nick kwam van 't liefje van marB. :wink:

Ook leuk dat ik eens fruitpap heb kunnen maken. Tijdens het raspen van de appels was ik toch superblij met ons rapley-erke zenne. :wink:

marb
Berichten: 485
Lid geworden op: 25 augustus 2008, 11:53

Bericht door marb » 11 oktober 2010, 21:13

Ook wij hebben er enorm van genoten. Fien zo zien spelen met andere kindjes van haar leeftijd is iets wat wij niet vaak meemaken. Het deed ons deugd te zien dat zij er veel plezier in had.

Liefje haar nickname komt idd van mij, maar natuurlijk ook omdat ze zo lief is!! :roll: 8)

Ik hoop dat er volgende keer nog meer mama's, papa's en beebjes zijn, liefst ook van verschillende leeftijden. Het was ontroerend om bvb jufkaat te zien met haar kleine spruit (zo klein!), of Vereltje met haar hamstertje ;-)
Misschien kan het uitgroeien tot bvb een jaarlijkse bijeenkomst van DVO-beebjes, ik zie het al voor me! Wel 100 DVO-babytjes op een rij :-D

Ondertussen toch even een huishoudelijke boodschap: DVO kan onze steun best gebruiken. Mies stelde eerder in dit topic al voor om misschien een donatie voor DVO te doen, daar zou men zeker blij mee zijn. Maar het probleem is groter dan dat: er is structureel te weinig (lees GEEN) geld, maar er is ook grote behoefte aan nieuwe vrijwilligers. Tot nu toe draaide DVO op een flinke hand vrijwilligers. 3 daarvan stoppen er binnenkort mee. Ze hebben 5 jaar geleden DVO mee opgericht en er vorm en inhoud aan gegeven. Ze vinden het nu tijd een stapje achteruit te zetten. Mochten er onder de DVO-mama's en papa's mensen zich geroepen voelen om mee de schouders eronder te zetten, er is op 30 oktober in de kantoren van DVO (te gent) een bijeenkomst voorzien.
Meer is te lezen op http://www.deverdwaaldeooievaar.be/news ... aanvullen/ en http://www.deverdwaaldeooievaar.be/nieu ... isse-wind/

ps: Lisa Marie: de groeten aan je dochter :wink:

Vereltje
Berichten: 1948
Lid geworden op: 16 mei 2008, 10:02

Bericht door Vereltje » 12 oktober 2010, 8:41

Hey marB, ik heb geen idee wat je bedoelt met "hamstertje" :wink: :lol:

Ik had het al gelezen, dat er gezocht wordt naar vrijwilligers en bestuursleden en ik heb het ook al overwogen. Maar ik ben er nog niet helemaal uit, omdat als ik me daarvoor engageer, dan wil ik dat ook goed kunnen doen en er tijd voor vrijmaken, en dat is niet altijd eenvoudig. Maar langs de andere kant zou het wel mooi zijn om lotgenoten te kunnen helpen, dus de beslissing is nog niet genomen hoor!

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 12 oktober 2010, 9:41

Loeki, raspen van appels :roll: . Ik doe alles id blender gewoon.

Marb, ik zal zeker nog een donatie geven aan DVO. Zeker weten! (Ging ik eigenlijk al veel langer geleden doen, maar ben het altijd al "vergeten" :oops: )
Wat betreft het vrijwilliger stellen denk ik erover zoals Vereltje.

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 12 oktober 2010, 9:44

bokje, mijn blender zat nog in de afwasmachine en de keukenrobot in de kelder :oops:
En daarbij, de dames wouden graag fruitpap maken op de authentieke manier ;)

Ik moedig iedereen aan om DVO vrijwilliger te worden maar sta zelf nog in beraad.
Heel veel drempelvrees en ook tijdsgebrek... weet het geen excuus, maar zal zeker een donatie doen!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 70 gasten