babyfoon

Plaats reactie
babyd
Berichten: 167
Lid geworden op: 4 maart 2010, 9:03

babyfoon

Bericht door babyd » 25 september 2010, 11:09

hoi allemaal,

heb eens rondgeneusd en vind niet echt een specifiek topic over babyfoons.

Er zijn zoveel merken en verschillende dingen, maar waar moet je dan weer op letten.

Die angelcare: met camera en bewegingssensoren vind ik eigenlijk nogal duur of is het echt de moeite voor wiegendood.
Wij zouden sowieso al zo n supreme sleep rugliggingsteun kopen.

Op internet veel positiefs gelezen over de topcom met een nachtlampje bij, dit lampje gaat branden en veranderd van kleur als baby wakker is en huilt, zodat hij al wat op zen gemak wordt gesteld, voor je als mama der aan komt gespurt :wink:

philips: eigenlijk niet direct iets van gevonden, wel mensen die vooral met de naservice problemen hadden. Duurt lang en moeilijker herstellingen en je kan een babyfoon in t begin toch niet missen denk k. (als je baby niet bij jou op de kamer slaapt)

Tomy? Nova?

iemand nog tips of dingen waar je op moet letten

xxx

stefanie
Berichten: 674
Lid geworden op: 21 februari 2007, 17:35

Bericht door stefanie » 25 september 2010, 11:42

hoi babyd

wij hebben zo een angelcare,is wel duur in aankoop(maar wij dachten,als we moesten ons beebje verliezen door naar die 100euro te kijken wat dan) maar we zijn er heel tevreden over,en je hebt toch een zekere zekerheid met de sensormatjes erbij.
het helpt niet tegen wiegendood,maar wel preventie ervan.

groetjes stefanie

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 25 september 2010, 19:36

Hihihi Babyd, niet genoeg gekeken. Ik heb ooit zo al eens een topic geopend (en ook toen was er al elders over gesproken maar ik vond het niet terug).

Nu ja, wij hbb voor een basic versie gekozen. Deze: http://www.google.be/imgres?imgurl=http ... =42&ty=121
Waarom? Omdat we voordien een Tomy hadden (gekregen tweedehands) en die had allerlei snufjes, maar die gebruikten we niet. Meer zelfs mijn man werd er zot van. En we wilden één die niet met DECT werkte en één die ver afstanden kon overbruggen. Zo konden we op reis de baby laten slapen en zelf aan het zwembad gaan liggen (is niet heel ver maar ja verder dan in je huis). En dat werkte ideaal. We zijn er heel tevreden over.

Liefs,

Bokje

babyd
Berichten: 167
Lid geworden op: 4 maart 2010, 9:03

Bericht door babyd » 26 september 2010, 10:47

shame on me, bedankt bokje ik zal op de andere is verder kijken :oops:

die babyfoon die jullie hebben is nu wel in reclame zie k super
:lol:

xxx

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 gasten