11 weken en een heel dikke buik

Plaats reactie
Mieke1985
Berichten: 45
Lid geworden op: 14 juli 2009, 17:46

11 weken en een heel dikke buik

Bericht door Mieke1985 » 9 oktober 2010, 17:56

Dag dames!

Na twee jaar en aantal pogingen, zoals bij velen onder ons, zijn we dan uiteindelijk zwanger!

Vandaag 11 weken. Wou gewoon beetje contact met vrouwen die dat nog zijn.

Ik heb ook al een heel dikke buik, zou dat van hormonen kunnen zijn? Mensen denken dat ik 4 maanden zwanger ben en geloven dan niet dat het voor 30 april is en dat het er maar eentje is :-)

Wanneer hebben jullie nekplooimeting? Mijn gyn zei op 12 tweken maar mijn afspraak ,dan ben ik bijna 13 weken, is dit erg? Zou graag nu al terug gaan, duurt zo lang, ben ongerust..

Lieve groetjes,

Mieke

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 9 oktober 2010, 18:01

Dag mieke

ik ben ook uitgerekend voor 30 april!

Ik vond niet dat ik al een buikje had (is mijn 2e zwangerschap) maar toen ik vanmiddg in de spiegel keek, moest ik toegeven dat het buikje begon te komen (ben van nature al niet mager!

Bij een heel mager persoon ga je natuurlijk sneller 'iets' zien hé...

ik heb de bloedtest voor m'n combinatietest al gehad en nu maandag mag ik voor de echo van de nekplooimeting.
Ik kijk er enorm naar uit, want ik heb bakken energie, voel me supper en voel me dus helemaal niet zwanger :roll: en dan begint een mens inderdaad te piekeren en te vrezen.

ik wens je veel succes nog met je zwangerschap en kom gerust af en toe eens tetteren hé!

Mieke1985
Berichten: 45
Lid geworden op: 14 juli 2009, 17:46

Bericht door Mieke1985 » 9 oktober 2010, 18:08

Oh, hoe leuk, iemand die even ver is als mij!

Ja, ik ben van mezelf niet echt dik, maar nu wel eenzelfde buik als mijn nicht die 20 weken ver is :-)

Ik heb wel wat last van kwaaltjes... misselijkheid en moe! Misselijk is ver over, dat moe zijn nog niet! Net nog een dutje gedaan!

Ik ga wel nog aantal keren per week dansen, dat geeft me wel energie...

Voor de rest voel ik me ook goed.
Jij al veel behandelingen gehad?
Ben jij ook zo ongerust? Zou jij je gyn bellen als je mij was of het niet op 12 weken mocht? Want als ik moet gaan ben ik op 2 dagen na 13 weken en het is nog zooo lang!
xxx

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 9 oktober 2010, 18:17

ja, dat lijkt heeeeeel lang hé. de eerste maanden gaan heel traag voorbij hoor.
je kan altijd eens bellen of ze het niet kunnen vervroegen, maar mss is je afspraak zo laat gezet uit plaatsgebrek?
Echt veel kwaaltjes heb ik niet, in 't begin wel eens misselijk geweest, maar niet echt veel last v gehad.

voor mijn 1e zwangerschap (dochtertje v 11 maanden nu) heb ik 3 IVF beurten nodig gehad waarvan 5 terugplaatsingen. Daarvoor nog enkele hormonaal gestimuleerde cycli.
Deze zwangerschap was ICSI, en direct zwanger, maar wel met zware overstimulatie en 3 weken in ziekenhuis gelegen.
Daarom ben ik wel blij dat de afgelopen zes weken beter verlopen zijn dan de eerste...

Mieke1985
Berichten: 45
Lid geworden op: 14 juli 2009, 17:46

Bericht door Mieke1985 » 9 oktober 2010, 18:20

Jaz, ik ga toch eens bellen denk ik ,want ben op van zenuwen, dat is ook niet goed voor het kleintje en het is nog bijna twee weken!

Fijn dat alles goed gaat met je! Ja, de afgelopen twee maanden duren precies al twee jaar! Maar denk eens volgende echo om en het gennieten an beginnen, dat het héél snel gaat!

Lieve groetjes!

babyd
Berichten: 167
Lid geworden op: 4 maart 2010, 9:03

Bericht door babyd » 9 oktober 2010, 18:22

hey dames,

wil jullie effe een hart onder de riem steken. Ik had ook op 11 weken al een buikje zelfs al vroeger :oops: ma t is wel gestabiliseerd en nu denken mensen da k nog maar +-6 maanden ben, terwijl da k al 34 weken ben. :lol: T is voor ons ook de eerste zwangerschap.
Je moet het zo bezien, je kan sneller al van je buikje genieten. Wat ik wel deed was zo n bola belletje dragen, dat t duidelijk was van in t begin da k wel degelijk zwanger was :wink:

xxx

vaal succes ermee

Mieke1985
Berichten: 45
Lid geworden op: 14 juli 2009, 17:46

Bericht door Mieke1985 » 9 oktober 2010, 18:25

Dank je! :-)

Ja, vind het ook niet zo erg, je ziet ook dat ik zwanger ben, niet zomaar dikker.

maar ben zo ongerust, pas elf weken en moet nog bijna twee weken wachten op nekplooimeting...

Proficiat jij! Begint te kkorten hé!
xxx

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 gasten