Net zwanger: aftellen naar de zomer van 2011

Fien83
Berichten: 1627
Lid geworden op: 3 september 2009, 12:01

Bericht door Fien83 » 26 maart 2013, 18:58

@Inaatje: F. start op 3/01. Ze is net 2,5 op de instapdag na de kerstvakantie. Ik gok dat ik ergens midden à eind mei een tp ga hebben als het zo ver komt natuurlijk. Met minder te mogen spuiten en de tp op dag 5 te laten doorgaan nemen we natuurlijk een risico hé... We zien wel :-).

@Kimzie: Ja, ik geraak er wel over eigenlijk hoor. Ik denk er niet vaak meer aan, enkel als het gaat over mensen die net zwanger zijn, mensen die rond oktober uitgerekend zijn of zoals nu met inaatje. Verder ca va hoor... 't Is het leven zeker? Ik probeer maar te denken dat er iets 'fout' moet geweest zijn en dat het daarom beter is dat dit kindje nu niet geboren ging worden. Ik hoop alleen maar dat het de volgende keer natuurlijk wel de juiste keer is hé. Hoe gaat het trouwens met meisje L?

clau
Berichten: 1171
Lid geworden op: 9 april 2010, 13:00

Bericht door clau » 27 maart 2013, 22:28

hallo iedereen ;)

idd lang geleden dat er nog geschreven is.
fijn te lezen dat het goed gaat met de kindjes :)

Hier ook alles goed. V is nog niet ingeschreven (gebeurt binnenkort pas), maar hier zijn geen wachtlijsten ed dus geen probleem. Ze gaat normaal ook op 03/01/14 starten.
Verder blijven we hier wat sukkelen met verkoudheden dus dringend nood aan beter weer 8)

Fien succes met de volgende poging (ik volg nog mee op Dvo mama's)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 10 gasten