Ideetjes voor vaderdag...?!

Plaats reactie
Mandy
Berichten: 446
Lid geworden op: 3 juni 2010, 23:30

Ideetjes voor vaderdag...?!

Bericht door Mandy » 23 mei 2012, 21:46

Hallo allemaal,

Vaderdag is weer in aantocht in nederland. Weet niet wanneer dit bij jullie is? Misschien ook wel al bijna?
Ik vroeg me af wat dit jaar te geven...?
Zelf zat ik te denken aan een samsung galaxy S (telefoon van mijn man) hoesje met een foto van onze kleine boef er op. Als mama zijnde smelt ik voor alles met onze zoon er op, maar zou dat voor papa's de zelfde gevoelens te weeg brengen? Maar toch, zo'n hoesje is toch wat stoer en dan een foto toch ook wel echt met zijn trots er op.
Een geurtje vind ik zelf wat simpel, al kreeg ik dit zelf ook voor moederdag :lol: .

Alle tips zijn welkom!

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 23 mei 2012, 22:45

'k vind dat je een heel leuk idee hebt Mandy! mijn man zou het in elk geval met trots gebruiken

ik heb onlangs voor mijn man een Tshirt laten bedrukken met vooraan: Superpapa en achteraan papa van X en Y...
hij is ook daar wel trots op

dit jaar ben ik ook nog op zoek naar inspiratie...

Lie_29
Berichten: 1063
Lid geworden op: 12 januari 2009, 23:18

Bericht door Lie_29 » 24 mei 2012, 0:01

Wij zijn daar precies anders in...
Ik zie mijn kind doodgraag en zijn papa is ook stapelzot van hem, maar wij hebben altijd gezegd -dat als het ons ooit toch zou lukken- nooit te veruitwendigen.
Zo een t-shirt van ik-heb-een-kind-en-dat-mag-geweten-zijn vond ik altijd vreselijk in de tijd dat het hier maar niet wou lukken.
(waarmee ik zeker geen steen wil werpen, sterretje, alle respect dat jij dat wel kan/wil, ik denk dat ik gewoon nog teveel denk als verminderd-vruchtbare-die-nog-steeds-geen-kind-heeft... Misschien groei ik daar wel uit)

Hier komen er dus geen t-shirts, geen gsm-hoezen, geen sleutelhangers, geen stickers op de auto enz...

Met moederdag heb ik van mijn man nog een paar bedeltjes voor mijn armband gekregen (waaronder een visje omdat de zoon als sterrenbeeld vissen heeft) en voor vaderdag gaan we gewoon eens goed gaan eten op mijn kosten :wink:

mindyke
Berichten: 3760
Lid geworden op: 21 maart 2010, 12:44

Bericht door mindyke » 24 mei 2012, 8:51

hier ook niet zo een fan van die dingen ze Lie. Maar dat moet ieder voor zichzelf weten he.

hier voor vaderdag misschien een taartje ofzo. alst maar iets voor te eten is dan is men ventje gelukkig :)

nathalie v
Berichten: 2976
Lid geworden op: 16 april 2009, 19:54

Bericht door nathalie v » 24 mei 2012, 8:53

wanneer ist vaderdag? :oops: :oops:

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 24 mei 2012, 9:16

10 juni!

'k snap je volkomen hoor Lie, en mijn man draagt dat T-shirt nooit op straat, maar enkel als wij thuis zijn, of onder een hemd op zo.
wij zijn zeker ook niet het type dat te koop lopen met foto's van onze kindjes op onze rug of zo ;)

maar op z'n bureau heeft hij ook een fotokader staan van de kindjes en de tekst SUPERPAPA. z'n baas en collega's vinden dat best leuk.
en op m'n screensaver op bureau ook niets dan foto's van de kindjes.
Gewoon omdat we trots zijn op onze kindjes, maar we doen er niet 'opschepperig' over zoals ik sommige anderen zie/hoor.
ieder voor zich hé...

wij zijn zowiezo niet het type om die commerciële dagen hoog te vieren, maar in school en in de crèche maken ze dan toch al een presentje, en thuis doen we meestal een fleske open of zo

Cientje
Berichten: 63
Lid geworden op: 6 februari 2007, 19:32

Bericht door Cientje » 24 mei 2012, 12:49

Dat lijkt mij wel een tof idee Mandy.
Ikzelf heb enkele jaren geleden een tas laten maken met een foto erop van de kleine spruit (alléé ondertussen al een stuk gegroeid) erop voor vaderdag. Hij was er zeer blij mee en heeft die tas meegenomen naar het werk. Die staat bij hem op den bureau maar hij durft er niet uit te drinken want hij heeft schrik dat de foto gaat afgaan door ze te wassen. Of een muismat vind ik ook nog tof.

Mandy
Berichten: 446
Lid geworden op: 3 juni 2010, 23:30

Bericht door Mandy » 24 mei 2012, 21:19

Dank jullie wel!

Ik denk dat ik dan toch voor t gsm hoesje ga. Heb echt een hele leuke stoere foto van Luca op zijn cars auto. En op t voorbeeld zag het er zooo leuk uit! (had m even via internet gemaakt op de site)

Vorig jaar had ik ook 2 t-shirts laten maken sterretje. 1 voor papa en 1 voor luca. Ook niet voor buitenshuis (daar vind ik t de kwaliteit ook niet direct voor). Mijn man is stapelgek op koi's en alles wat met zijn vissen/vijver te maken heeft. Vorig jaar hebben we een nieuwe vijver gelegd, dus dit was t klus outfit voor papa en luca. Op beiden stond de zelfde afbeelding van een koi en bij luca op zijn rug stond tosai (japans voor jonge koi tot max 1 jaar) en op papa zijn rug jumbo.

Cientje een tas is ook leuk he! Maar mijn man gebruik eigenlijk altijd maar 1 en dezelfde...

T gaat ook veel meer om t idee he. Zomaar een leuk inpakkertje! Ben benieuwd wat ze op de opvang maken :).

Wappie
Berichten: 3749
Lid geworden op: 7 oktober 2008, 9:56

Bericht door Wappie » 25 mei 2012, 7:38

Hier ligt de kado al een paar weken vast, een nieuwe BBQ, is dat niet typerend voor vaderdag :lol:
We hebben eigenlijk al van vorig jaar een nieuwe nodig maar hebben nog even gewacht. Hij weet er ook van omdat ventje die zaken graag zelf uitkiest.
Ik ga dan nog een leuke BBQ-set kopen dat de jongens een kadootje kunnen afgeven op vaderdag. En ongetwijfeld zullen ze in school een even mooi knutselwerkje maken als bij moederdag :D

Vi
Berichten: 708
Lid geworden op: 5 november 2010, 11:51

Bericht door Vi » 25 mei 2012, 9:24

Ik ben ook nog op zoek naar een leuk cadeau.

Mijn man heeft dringend een paar nieuwe pantoffels nodig maar ik vind dat zo zielig om te geven.
Een thermos om warm eten in te doen kan hij ook gebruiken voor als hij een nachtje weg is voor het werk. Maar dan nog wil ik toch nog iets leukers geven. Ik heb hem er al naar gevraagd maar ik krijg altijd het antwoord dat hij niets nodig heeft. :? Dus daar kom ik ook niet verder mee.

Wappie, hier is de BBQ nog zo goed als nieuw dus voor mij geen optie. Maar een leuke BBQ-set voor erbij heeft hij nog niet. Dus das wel nog een ideetje.

Ik ben ook al benieuwd wat X en Y van de crèche zullen meebrengen.

james321
Berichten: 1
Lid geworden op: 5 december 2022, 11:04

Re: Ideetjes voor vaderdag...?!

Bericht door james321 » 5 december 2022, 11:07

Kerstmis nadert ook, ik heb hier net een mooie hoes gekocht, kijk hier eens naar.

Afbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten