Peuter slaapt nog steeds niet door

grootgevaarke
Berichten: 4815
Lid geworden op: 15 juli 2008, 14:20

Bericht door grootgevaarke » 10 september 2012, 11:03

Aline is vannacht ook nog eens wakker geworden om 3u. Ze heeft niet écht lang geweend (een minuutje of 5) maar mama heeft daarna niets meer geslapen.
Geeeeeeeeuwwwwww!!!!

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 14 september 2012, 11:23

Pantley heeft ook een boek voor toddlers en prescoolers. 8) Massa's tips daar.

Dreaming Mom
Berichten: 94
Lid geworden op: 8 januari 2010, 19:57

Bericht door Dreaming Mom » 21 september 2012, 12:45

Wat een verandering bij ons thuis sinds maandag, en dan wel in de goeie zin natuurlijk hé :D . Ik moet maar 1 keer per nacht meer opstaan en dan heel kort, om een beetje water te drinken te geven of even te troosten. En dan slaapt ze direct weer verder, gisteren zelfs tot 6u45! En om te gaan slapen heb ik een nieuw trucje uitgeprobeerd: aangezien ze binnenkort 2 jaar wordt en ze dus een "grote" meid wordt probeer ik haar zo aan te praten dat "grote" meisjes niet wenen om te gaan slapen, en voilà het werkt! Sindsdien gaat ze flink liggen in haar bedje, nestelt zich tegen haar knuffels en hoor ik haar niet meer! Zalig gewoon, de rust is eindelijk teruggekeerd, hopelijk blijft dit nog lang duren!!!

HansJanssen
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 juni 2022, 22:09

Re: Peuter slaapt nog steeds niet door

Bericht door HansJanssen » 19 juni 2022, 22:20

Goedenavond,

Mijn zoon wou niet naar bed en stelt het slapengaan eindeloos uit (nog wat drinken, nog een zoen, nog een verhaal ...). Sinds wij de slaaptrainer hebben gekocht is ons zoon echter veel rust gekregen. Ik raad de slaaptrainer zeker aan! Je kunt de slaaptrainer bij www.wiesba.com kopen.

Grt,
Hans

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 18 gasten