Bevallen najaar 2013

snoopy86
Berichten: 1141
Lid geworden op: 6 december 2011, 11:27

Re: Bevallen najaar 2013

Bericht door snoopy86 » 5 augustus 2014, 12:53

Oh ja elke.
Ik heb een paar maand geleden eens een pb gestuurd naar anie,maar ze heeft er niet op gereageerd

Suikerboontje
Berichten: 238
Lid geworden op: 30 november 2012, 9:11

Re: Bevallen najaar 2013

Bericht door Suikerboontje » 8 augustus 2014, 13:39

Hey hey,

Ja, onze Jef is maandag inderdaad 1 jaar geworden! We zaten toen net in Frankrijk met vrienden op een hectisch reisje (4 verschillende hotels op 5 dagen), dus precies wat aan mij voorbij gegaan. Maar morgen wordt het samen met de familie gevierd, dus dan volop kadootjes en gelukwensen voor ons klein ventje. Kan het eigenlijk soms nog niet geloven dat dat al 1 jaar geleden is!
Nog steeds geen kruipertje hier. Het liefst wil hij direct stappen, maar dat lukt uiteraard nog helemaal niet alleen :D . Hij kan zich zelfs nog niet alleen rechttrekken. Beetje traag op dat gebied, maar hij brabbelt er vlijtig op los, zou een hele dvd van Tik Tak achtereen uitkijken en kijkt heel graag boekjes. Heel actief op "andere gebieden" denk ik dan maar :D. Intussen zijn tand 7 & 8 er ook aan het doorkomen.

Wel nog steeds geen vlotte doorslaper, jammer genoeg... Dat weegt wel enorm. Maar bon, ooit zal het wel eens komen zeker...

Aan alle kleine peutertjes de komende weken hele leuke verjaardagen gewenst! Het toch iets speciaal, zo die eerste keer!

NJS
Berichten: 657
Lid geworden op: 7 december 2012, 21:42

Re: Bevallen najaar 2013

Bericht door NJS » 8 augustus 2014, 13:59

Suikerboontje, leuk je nog eens te horen! Niet mee inzitten dat hij nog niet kruipt. Je kan maar zo gemakkelijk zijn! :D Hier kruipt hij wel en ik kom ogen tekort. Constant moet ik kijken wat hij aan het uitspoken is. Met de nodige weentjes soms, want hij doet toch soms eens een stuikske! Gelukkige verjaardag aan Jef!

snoopy86
Berichten: 1141
Lid geworden op: 6 december 2011, 11:27

Re: Bevallen najaar 2013

Bericht door snoopy86 » 11 augustus 2014, 8:13

A en c gelukkige verjaardag xxx

Suikerboontje
Berichten: 238
Lid geworden op: 30 november 2012, 9:11

Re: Bevallen najaar 2013

Bericht door Suikerboontje » 21 augustus 2014, 9:38

Hopeful, jouw kleintje is zondag ook al 1 jaar geworden! Dikke proficiat aan de kleine Jasper!!

NJS
Berichten: 657
Lid geworden op: 7 december 2012, 21:42

Re: Bevallen najaar 2013

Bericht door NJS » 21 augustus 2014, 9:56

Daarnet een wenvoormiddagje in de crèche gehad. J heeft dat schitterend doorstaan. Heb hem daar neergezet en hij is beginnen spelen. Was wel leuk om te zien. Hij heeft enkel geweend, toen ik hem terug opnam om naar huis te gaan. :D
Hier begint het serieus in te korten: op 1 september terug aan het werk. Zal serieus raar doen, na praktisch een jaar thuis te zitten.

Hopeful82
Berichten: 1470
Lid geworden op: 18 december 2012, 20:37

Re: Bevallen najaar 2013

Bericht door Hopeful82 » 21 augustus 2014, 11:09

Dank je Suikerboontje, het was het een zalige verjaardag! Niets speciaals, gewoon met opa en oma's, een versierde stoel, paar balonnen, kroon op zijn hoofd en taart, maar precies waar ik al zooooo lang naar uit gekeken had en precies zoals ik het me voorgesteld had, ik was er gewoon emotioneel van aan het einde van de dag :mrgreen:

Sinds deze week is de crehce weer open (4 weken dicht geweest), en onze J. is er serieus van slag door. Eerste dag afzetten ging nog wel, maar gisteren en vandaag was het wenen tot en met, ze hebben hem van me af moeten trekken ongeveer :roll: Hij kleeft aan de verzorgsters en als ze maar durven rechtstaan of weglopen, kruipt hij achter ze aan en begint te wenen als hij ze niet meer kan zien of niet opgepakt wordt... Ocharme...

Thuis trekt hij zich inmiddels aan onze handen recht, zet wat wiebelige stapjes aan de hand en kruipt vooral het hele huis door :D
08/2013: 1 zoon
12/2014: 2 zonen (eeneiige tweeling)
03/2018: 1 dochter

Suikerboontje
Berichten: 238
Lid geworden op: 30 november 2012, 9:11

Re: Bevallen najaar 2013

Bericht door Suikerboontje » 21 augustus 2014, 11:17

NJS, dat zal inderdaad wennen worden! Maar super dat hij zich daar al direct thuis voelde! De mama zal er meer last van hebben dat J. zelf... (zoals bij de meesten) :D

Hopeful, hier ook een crèche die 3 weken gesloten was en had ook schrik voor die 1e dag terug (na 3 weken voltijds aan mama te plakken :D ), maar het is heel goed verlopen. Op de één of andere manier vindt hij het steeds leuker en leuker in de crèche en voel ik mij bijna schuldig dat hij "maar" 3 dagen per week gaat... :roll: Moet wel zeggen dat ik hem nog steeds bijna niet ga afzetten (doet manlief). De laatste keer plakte hij ook als een aapje aan mij en hebben ze hem moeten lostrekken. Voelde mijn hart breken en ben er toch efkes niet goed van geweest.
Gaat J. nog steeds halve dagen of al volle dagen?

Hopeful82
Berichten: 1470
Lid geworden op: 18 december 2012, 20:37

Re: Bevallen najaar 2013

Bericht door Hopeful82 » 21 augustus 2014, 11:23

Hij gaat voorlopig nog halve dagen. Vanaf september gaat hij over naar de volgende groep, dus de eerste weken ben ik van plan hem ook nog maar halve dagen te laten gaan, kwestie dat hij een beetje kan wennen en niet alles tegelijk komt. Vabaf oktober stop ik waarschijnlijk met werken en dan zal hij wat vaker gaan. Voorlopig denk ik aan 2 volle dagen, 2 halve en 1 dag thuis...
08/2013: 1 zoon
12/2014: 2 zonen (eeneiige tweeling)
03/2018: 1 dochter

snoopy86
Berichten: 1141
Lid geworden op: 6 december 2011, 11:27

Re: Bevallen najaar 2013

Bericht door snoopy86 » 21 augustus 2014, 14:25

Gelukkige verjaardag jaspertje.
Hier was de creche ook 3weken dicht,de eerste dag terug een hele dag traantjes,nadien terug in zn nopjes.
Super njs dat het wenmoment in de creche is meegevallen.zal wel raar doen n na een jaar weg tee doen.

We zouden graag volgend jaar in juli (omdat we dan 3weken verlof hebben) onze 2latste cryo's uit icsi 6 laten terugplaatsen.
Weet er iemand of er een zomerstop is in uz jette?en of ik iets van onderzoeken ofzo zou moeten laten doen.ik veronderstel bloedafname en echo.
Wnnr zou ik dan best afspraak maken?
We overwegen voor evt 1poging zelf te betalen,ik ga me er dan ook over informeren.

indirah
Berichten: 488
Lid geworden op: 5 september 2010, 22:05

Re: Bevallen najaar 2013

Bericht door indirah » 27 augustus 2014, 22:30

Hallo Snoopy en Hopefull en NJS en Suikerboontje en alle andere mama's wiens zwangerschap ik gevolgd heb!

Al veel kindjes die 1 worden, hoe speciaal!
Proficiat aan jullie allen.
Onze Isis is bijna 9 maanden en wat is ze toch leuk :P :P Ze is ontzettend grappig (ik wist niet dat babies grappig konden zijn) en super enthousiast. Of het nou haar badeendje is of een bord met eten: ze trappelt van enthousiasme de blauwe plekken op haar voeten. Ze kan ook behoorlijk driftig zijn (vooral als ze overdag naar bed moet) dus we hebben een expressief kindje.
En........
Er is er nóg één op komst !!!!!!!!!
Ik durf het nog aan niemand te vertellen want we zijn nu pas 9 weken op weg, maar ik moet het toch kwijt. En dan kom ik toch weer op dit forum hihi. Totaal onverwachts maar ongelooflijk welkom ben ik zwanger. Ik heb zes maanden borstvoeding gegeven, op 7 maanden braken mijn regels door en op 8 maanden was ik zwanger.... Ongelooflijk hè? Op Isis heb ik 5 jaar moeten wachten inclusief 6IUI, 4 ICSI, 11TP en 2 MK. En voor deze hadden we precies 1 maand nodig hihi.
Natuurlijk is het nog pril en soms spookt het door mijn hoofd dat het mis kan gaan. Maar eigenlijk ben ik behoorlijk relaxed. Het is een enorm verschil als je gewoon via de natuurlijke manier zwanger raakt. De eerste weken dacht ik eigenlijk dat mijn cyclus onregelmatig was; heb pas een test gedaan toen ik 3 weken overtijd was. Ik heb nog niet eens een afspraak met het ziekenhuis gemaakt (de vorige keer was ik er al 4 keer geweest).
Enfin joehoeeeee

lieve groet I

PS Hopefull, lees ik nu dat jij een tweeling verwacht? wauw proficiat! Dat gaat ook een gezellige boel worden bij jullie hè. Drie kinderen in 2 jaar toch?
PPS Isis gaat twee hele dagen naar de onthaalmoeder. Meestal vindt ze het leuk, maar nu na de vakantie was het een drama. Ze moest weer wennen maar het was ook erg druk daar. Er waren 8 kindjes (omdat een andere onthaalmoeder vakantie had) plus de vijf eigen kinderen?! Is dat eigenlijk wel verantwoord? Ik zou zelf ook gek worden in die herrie en chaos dus ik snap Isis' paniek wel. De onthaalmoeder doet het goed hoor, maar het is gewoon teveel: 13 kinderen in één kamer. Mag ik daar wat van zeggen?
kinderwens sinds 2008 - 6IUI neg - ICSI 1 en 2 neg - ICSI 2.1 zwanger mk 6wk - ICSI 2.2 en 2.3 neg - spontaan zwanger mk 8wk - ICSI 2.4 en 2.5 en 3 en 4 en 4.1 neg - ICSI 4.2 ZWANGER: prachtige dochter 30 nov 2013 - spontaan ZWANGER brusje voor april 2015

Hopeful82
Berichten: 1470
Lid geworden op: 18 december 2012, 20:37

Re: Bevallen najaar 2013

Bericht door Hopeful82 » 28 augustus 2014, 7:08

Ik heb niet veel tijd om te reageren, maar wilde dit toch even zeggen: proficiat Indirah, super goed nieuws!! 9 weken is toch al een eindje op weg, vertrouwen in hebben dat het goed komt!!
08/2013: 1 zoon
12/2014: 2 zonen (eeneiige tweeling)
03/2018: 1 dochter

NJS
Berichten: 657
Lid geworden op: 7 december 2012, 21:42

Re: Bevallen najaar 2013

Bericht door NJS » 28 augustus 2014, 7:44

Indirah, superleuk jou nog eens te horen en een dikke proficiat. Vanaf maandag mijn kleine man naar de crèche. Maar eigenlijk is mijn verlof al ff voorbij. Vandaag en morgen toch al heel de tijd naar mijn werk en ben al sinds augustus aan het voorbereiden wanneer J slaapt. (Onderwijs) Nu gaat hij nog naar mijn ouders. De laatste dagen wel een slechte slaper... Net nu ik weer moet gaan werken, slechte timing. :roll:

snoopy86
Berichten: 1141
Lid geworden op: 6 december 2011, 11:27

Re: Bevallen najaar 2013

Bericht door snoopy86 » 28 augustus 2014, 14:57

Dikke proficiat indirah

Lotte83
Berichten: 135
Lid geworden op: 29 mei 2013, 12:06

Re: Bevallen najaar 2013

Bericht door Lotte83 » 31 augustus 2014, 9:36

Proficiat indarah!
Zalig hè om na al die behandelingen plots natuurlijk zwanger te worden :-)
Wij zijn vandaag al 33 weken ver...

Proficiat aan alle kindjes die hun eerste verjaardag mochten vieren!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten