Bevallen najaar 2013

snoopy86
Berichten: 1141
Lid geworden op: 6 december 2011, 11:27

Re: Bevallen najaar 2013

Bericht door snoopy86 » 6 maart 2015, 15:17

Hallo iedereen,

Fijn om van jullie nog iets te horen.en zo leuke ventjes dat jullie hebben.
Een geluk suikerboontje dat het beter is met de buisjes.

Hier is n ondertussen al een peutertje van 17maand.en het is een echt manneke:overal opklauteren,tussen kruipen.
Hij zit geen minuut stil,maar het is wel een rustig kind,weent bijna nooit.kan perfect alleen spelen.
En is zot van keukentjes,dus ik weet al wat te kopen voor zijn pasen,ook al had mijn man liever een werktafel ofzo :D

De eerste brief voor een school is in de bus gevallen,morgen naar opendeurdag.
Wat gaat het snel.
Ik 'mis' soms mn klein ventje,maar alle leeftijden heeft zn charme.

We zijn idd in jan naar jette geweest.in juni tp van ons 2 cryo's en dan in sept of okt een poging zelf betalen.
We zijn ondertussen een dik jaar aan het proberen en het begint weer zwaar te worden.
Elke maand die ontgoocheling.
Mn man neemt al 5maand voedingssuplementen en ik ga ma voor de eerste keer bij de accupunctuur.
het is anders voor een 2de,maar het is ook niet te onderschatten.

Julie278
Berichten: 544
Lid geworden op: 17 december 2011, 22:42

Re: Bevallen najaar 2013

Bericht door Julie278 » 8 maart 2015, 22:59

@snoopy: we lopen opnieuw wat gelijklopend.
Bevallen 4 oktober 2013 van flinke zoon, ondertussen een peutertje van 17 maanden en ook hier volgend weekend een eerste bezoekje aan het klasje.
Sinds mei 2014 opnieuw in behandeling voor brusje, helaas loopt het ni zoals ik had gehoopt. Inmiddels staan we voor onze laatst terugbetaalde poging (gaan we in jette doen)

Het is een ander gevoel als voor een eerste kindje, maar na die enkele maanden van hormonen, zit ik opnieuw vrij diep...
En altijd maar moeten horen:je hebt er toch al eentje.... Grrrrrrrrr. Ik besef maar al te goed dat ik hier heel dankbaar voor mag zijn, en da ben ik ook, maar dan denk ik :wie mag mij het recht ontnemen voor een tweede kindje? Niemand toch???

Hopelijk mogen we ons terug aansluiten in toekomstig topic: bevallen januari 2016... Normaal starten in cyclus van april, deze cyclus staat hysteroscopie op het programma...
Heb jij dit ooit gehad? Valt da wat mee? Vergelijkbaar met pu?

Hopeful82
Berichten: 1470
Lid geworden op: 18 december 2012, 20:37

Re: Bevallen najaar 2013

Bericht door Hopeful82 » 9 maart 2015, 11:25

Ik heb inderdaad afscheid genomen van het forum (maar krijg nog een mail als er hier een bericht geplaatst wordt). Ik heb het zodanig druk met mijn 3 kotertjes dat ik amper tijd heb om nog te komen zien :-)

Ik weet niet of ik het hier gemeld had, maar ben dus op 27/12 (vaginaal) bevallen van 2 gezonde zoontjes, Wouter en Sander, ze mochten direct mee op de kamer en na 4 dg mee naar huis! Ze zijn inmiddels 10 wk oud en het gaat prima! Ja het is zwaar, maar heb het idee dat de eerste maand echt heel zwaar was (toen was het echt overleven), en dat het nu leefbaar is ;-) Ze slapen nog niet door, maar 1 voeding 's nachts rond 2-3u en daarna rond 6u. Ik geef BV gecombineerd met FV en dat gaat nu prima, alhoewel ik moet beginnen met de BV afbouwen aangezien ik over 3 weken weer begin met werken en ik niet wil kolven. W en S doen het prima, W weegt inmiddels ruim 5 kg, S nu 4.6 kg (ze zijn geboren met 2475 g en 2275 g).

Grote broer doet het ook prima, heeft even een periode van 1-2 wk gehad dat hij jaloers was en heel veel boos, met zijn hoofd tegen de grond bonken enzo, maar dat is nu redelijk over. Hij is heel lief voor zijn broertjes, wil ze altijd aaien, handjes vasthouden, kusjes geven, echt heel schattig :-) Hij is inmiddels 18 maanden, stapt nog altijd niet los, wel aan een hand enzo, maar kruipt als een speer (waarom stappen als kruipen sneller gaat ;-)). Begint nu overal op te klimmen (trap, wasmand), dus het zal niet lang duren voor er niets meer veilig is in huis :s Probeert van alles te vertellen, maar we begrijpen er uiteraard niets van :-) Maar nog altijd een heel vrolijk, makkelijk mannetje.

Heel veel succes voor al wie voor een brusje gaat, hopelijk kunnen jullie snel goed nieuws brengen! Hoe zou het met Indirah zijn, die zal inmiddels ofwel bevallen zijn ofwel hoogzwanger zijn?
08/2013: 1 zoon
12/2014: 2 zonen (eeneiige tweeling)
03/2018: 1 dochter

snoopy86
Berichten: 1141
Lid geworden op: 6 december 2011, 11:27

Re: Bevallen najaar 2013

Bericht door snoopy86 » 10 maart 2015, 19:45

Dat zal wel hopefull dat het druk is met jouw 3 ventjes.super dat ze het zo goed doen.

Idd julie de mensen zeggen vlug je hebt toch al eentje,soms zo hatelijk.En dan vooral mensen die bvb direct zwanger waren of 3 kindjes hebben.
Is idd een ander gevoel.heb het soms ook al moeilijk en we zitten nog niet in mmm.
Maar al dat gevrij rond de vruchtbare periode :roll:
Ma eerste keer accupctuur gehad,binnen 2weken terug.
Hysteroscopie viel mee.
Je bent wel volledig in slaap en maken 2 of 3 kleine gaatjes in u buik en dan spuiten ze er een gas in zodat je buik dikker is en kijken ze alles na.het duurt niet lang hoor en heb er eigt niet veel last van gehad.
Keb het tussen iui gehad.en voor icsi.
Raar dat jij dit nog niet gehad hebt.

Julie278
Berichten: 544
Lid geworden op: 17 december 2011, 22:42

Re: Bevallen najaar 2013

Bericht door Julie278 » 10 maart 2015, 23:00

Heb inderdaad nog geen hysteroscopie gehad, probleem ligt bij man en ben eigenlijk al 3 keer zwanger geweest (zoontje en 2 vroege miskramen).
Nu gaan we voor icsi 6 over naar jette en daar willen ze dat absoluut doen vooraleer ze aan laatst terugbetaalde poging beginnen.

Ik dacht da ze mij niet in slaap gingen doen, gewoon vaginaal. Mocht een pijnstiller op voorhand nemen, da is alles.
Ben benieuwd, want heb ook totaal geen idee wa ze zouden kunnen zien wat een probleem vormt...

NJS
Berichten: 657
Lid geworden op: 7 december 2012, 21:42

Re: Bevallen najaar 2013

Bericht door NJS » 11 april 2015, 10:31

Omdat ik het nergens anders kan zeggen en het ergens kwijt wil. Ik had woensdag een positieve zwangerschapstest in mijn handen. Gisteren bloedafname gedaan en de waarden zien er goed uit. Omdat ik toch een redelijke voorgeschiedenis heb, is het misschien nog wat te vroeg om te juichen, maar het is een begin. Maandag ga ik nog eens terug om bloed te laten prikken. Om mijn eigen toch weer een beetje gerust te stellen. Ik merk wel dat ik alles rustiger onderga, maar de angst voor een bbz blijft toch wel hangen...

Hopeful82
Berichten: 1470
Lid geworden op: 18 december 2012, 20:37

Re: Bevallen najaar 2013

Bericht door Hopeful82 » 11 april 2015, 11:06

Alvast een voorzichtige proficiat NJS! Ik duim voor jullie dat alles goed blijft gaan, houd ons op de hoogte!
08/2013: 1 zoon
12/2014: 2 zonen (eeneiige tweeling)
03/2018: 1 dochter

snoopy86
Berichten: 1141
Lid geworden op: 6 december 2011, 11:27

Re: Bevallen najaar 2013

Bericht door snoopy86 » 12 april 2015, 16:29

Dikke proficiat njs,hou ons op de hoogte

NJS
Berichten: 657
Lid geworden op: 7 december 2012, 21:42

Re: Bevallen najaar 2013

Bericht door NJS » 14 april 2015, 11:00

Gisteren was de bloedafname ook goed. 7 mei heb ik een afspraak voor een eerste echo.

marie1981
Berichten: 412
Lid geworden op: 6 oktober 2011, 9:40

Re: Bevallen najaar 2013

Bericht door marie1981 » 17 april 2015, 9:11

Zo'n leuk nieuws njs! proficiat!

wij zijn hier ook opnieuw gestart met de icsi behandeling.... zondag eerste echo...

veel succes aan degene die nog gaan voor een brusje; de doodsangst om zonder kind achter te blijven is er niet meer, maar alle andere gevoelens blijven wel aanwezig.... En laat een kinderwens nu net een heel sterk gevoel zijn (oerinstinct?). Dus afkomen met "troostende" woorden als; "je hebt er al ééntje...."

Hopefull; hopelijk slapen je kindjes wat door tegen dat je gaat werken!!

grtjs
Onze grote droom werd meer dan werkelijkheid; 3 keer werd ons een liefde voor het leven gegeven...

snoopy86
Berichten: 1141
Lid geworden op: 6 december 2011, 11:27

Re: Bevallen najaar 2013

Bericht door snoopy86 » 5 mei 2015, 14:23

Veel succes njs met je echo overmorgen

NJS
Berichten: 657
Lid geworden op: 7 december 2012, 21:42

Re: Bevallen najaar 2013

Bericht door NJS » 5 mei 2015, 14:29

Dank je wel Snoopy!

Heb ondertussen vorige week woensdag op het onverwachts een echo gehad. Verloor een beetje bloed (donkerrood - bruin) en was in paniek. Achteraf viel het bloedverlies wel mee, maar heeft toch wel een paar dagen aangesleept. Ook al was het telkens iets van niets. Ik heb vorige week een kloppend hartje gezien. Ben wel heel misselijk overdag en moet medicatie nemen om de dag een beetje door te komen. In de mate van het mogelijke probeer ik mij zo rustig mogelijk te houden. Hopelijk donderdag weer goed nieuws, want dit weekend leuk nieuws gekregen van jongere zus. Zij is ook zwanger en het zou een maand eerder zijn. Zou zo zalig zijn!

snoopy86
Berichten: 1141
Lid geworden op: 6 december 2011, 11:27

Re: Bevallen najaar 2013

Bericht door snoopy86 » 28 april 2016, 22:21

Hoi meiden,ik weet niet of er hier iemand nog meeleest
Hoe is het met jullie?
Al andere kindjes,plannen,....
Ik ben iets meer dan 5weken zwanger uit icsi 8 (zoon was van icsi 6,en gaat nu zijn 4de week naar school,het gaat veel te snel)
Wou jullie dit laten weten,omdat ik dit altijd een tof groepje heb gevonden en veel steun bij jullie gehad heb

marie1981
Berichten: 412
Lid geworden op: 6 oktober 2011, 9:40

Re: Bevallen najaar 2013

Bericht door marie1981 » 28 april 2016, 22:51

Snoopy!!!! Ik kreeg een krop in de keel toen ik dit topic plots zag staan!!! Ik ben toen 2/9 bevallen. Onze zoontjes hebben allebei dat nieronderzoek gehad!
Mijn bevalling is nakend; ik duim heel hard voor jou!
Ben heel erg benieuwd of hier nog reactie op komt!!!!
Onze grote droom werd meer dan werkelijkheid; 3 keer werd ons een liefde voor het leven gegeven...

snoopy86
Berichten: 1141
Lid geworden op: 6 december 2011, 11:27

Re: Bevallen najaar 2013

Bericht door snoopy86 » 29 april 2016, 6:13

Hoe is het nu met jouw zoontje zijn nieren?
Hier in maart nog op controle geweest en was weer verkleind,aug 2017 terug op controle
Oh spannend Marie,doe dat goed,laat zeker iets weten
Ik ben idd ook benieuwd of er nog reactie gaat opkomen

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 25 gasten