Bevallen winter/voorjaar 2014

Plaats reactie
Mimi24
Berichten: 178
Lid geworden op: 27 januari 2013, 17:33

Bericht door Mimi24 » 25 juni 2013, 8:50

Oooh wat leuk,ik hoop dat ik ook zo'n mooie resultaten heb volgende week! Spannend hé ;)
Veel succes!

vuurvliegje
Berichten: 675
Lid geworden op: 16 maart 2012, 12:14

Bericht door vuurvliegje » 25 juni 2013, 9:39

Wat goed Mist! Ik ben blij voor jou!

Ik begin meer en meer te denken dat ik donderdag geen echo zal krijgen en dat ze me over een paar weken zullen laten terugkomen. Wel jammer want mijn vriend heeft er nu vrij voor genomen. We'll see...

patsyke
Berichten: 26
Lid geworden op: 1 juni 2013, 14:36

Bericht door patsyke » 25 juni 2013, 19:11

Mist, super!! Vanaf nu kan je lekker genieten :D .

Vuurvliegje, waarom zou je geen echo krijgen?

Hier vandaag dus de eerste echo gehad en we zagen een vruchtje van 4.5 m en een kloppend hartje :D .

Binnen 2 weken terug maar dan bij de gewone gyn (jammer genoeg een andere, mijn vaste gyn is diensthoofd geworden).

Kga toch aar echt blij en opgelucht zijn als we 12 weken ver zijn en het nog goed zit :wink:

bijnamama83
Berichten: 110
Lid geworden op: 31 juli 2012, 16:55

Bericht door bijnamama83 » 26 juni 2013, 8:49

@patsyke: proficiat! :D

Ik snap het, ik blijf ook voorzichtig, maar het is toch allemaal al wat concreter nu... Ik begin toch een beetje (veel) te dromen.

vuurvliegje
Berichten: 675
Lid geworden op: 16 maart 2012, 12:14

Bericht door vuurvliegje » 27 juni 2013, 21:54

Vandaag eerste keer bij nieuwe gyneco: vooral de assistente gezien en die was super. Gyneco zelf was ook wel ok, maar moet ik wat langer zien om een oordeel te vellen. Ze hebben wel braaf de adviezen van Jette opgevolgd: op 12weken krijg ik mijn zwangerschapsdiabetestest (want heb insulineproblemen door mijn vruchtbaarheidsziekte) en werd vandaag al eens geprikt voor suiker en glycemieschommelingen.

We hebben voor het eerst de baby zien bewegen en hartje klopte goed. Is ietsje kleiner dus we zijn herberekend naar 9 weken ipv 10.

Over 3 weken terug echo, ondertussen proberen misselijkheidsmedicatie afbouwen, ook ondersteunende medicatie afbouwen over de loop van de komende twee weken. En we mogen terug seks hebben! Ben er wel wat bang voor na vier maanden braaf zijn.

patsyke
Berichten: 26
Lid geworden op: 1 juni 2013, 14:36

Bericht door patsyke » 28 juni 2013, 8:38

vuurvliegje, dat ziet er allemaal goed uit hé!!!

bijnamama, die onzekerheid zal nog even blijven hé.

hier zijn de misselijkheid en pijnlijke borsten verdwenen, de onzekerheid blijft enorm dus. Ik heb ook veel menstruatiepijn en het voelt alsof ik open sta daar beneden (kan het niet uitleggen). Pfff, nog zolang eer ik opnieuw een echo heb. als ik bloed verlies vertrek ik naar spoed.

nog mensen met afnemende kwalen?

vuurvliegje
Berichten: 675
Lid geworden op: 16 maart 2012, 12:14

Bericht door vuurvliegje » 28 juni 2013, 9:30

Bij mij zijn ze er nog maar minder intens. Ik vermoed dat dat is omdat HCG nu ook minder snel stijgt en ons lichaam de aanwezigheid van dat HCG beter begint te verdragen.

mist
Berichten: 138
Lid geworden op: 15 mei 2010, 18:47

Bericht door mist » 28 juni 2013, 18:40

@patsyke: dat had ik ook, afnemende klachten, maar daar kun je geen conclusies uit trekken hoor!
Liefs, mist

vuurvliegje
Berichten: 675
Lid geworden op: 16 maart 2012, 12:14

Bericht door vuurvliegje » 30 juni 2013, 19:32

Hier loopt het afbouwen van de utrogestan en de progynova lekker.

Caro 87
Berichten: 24
Lid geworden op: 18 juni 2012, 14:10

Bericht door Caro 87 » 1 juli 2013, 13:00

Hey iedereen,

Ik kom zonet van bij de gynaecoloog.
Ik heb daar het hartje gezien en eventjes gehoord. Het klopte heel mooi regelmatig.
Het was een heel fijn gevoel. Ik had heel veel schrik voor de echo omdat ik vreesde dat er iets mis was.
Ik loop al dagen te voelen aan mijn borsten ofdat ze niet kleiner worden. Ik heb nu wel al twee dagen een mottig gevoel 's ochtends.
Ik heb nog nooit moeten overgeven, maar bij het tanden poetsen is het kokhalzen wel verschrikkelijk.
Heeft iemand hier een oplossing voor?

Ik ga nu wat meer proberen te genieten van alles.
Ik mag de utro stilaan beginnen af te bouwen, van 3 naar 2 tot de echo van 18/07.

18/07 is er terug een echo, dit omdat ze alles wat meer wilt opvolgen omdat het via icsi is.

01/08 dan is het onze echo met de nekplooimeting. Hopelijk is dan alles oké, dan kan ik met een gerust hart op vakantie vertrekken.

Caro

ying
Berichten: 680
Lid geworden op: 1 december 2012, 22:20

Bericht door ying » 1 juli 2013, 13:33

hallo allemaal,
ik kom hier ook binnen wandelen ,na in de topic icsi mei-juni te zitten.
vandaag heb ik mijn 1 ste echo in leuven .ben nu vandaag 8weken :D
mijn gyneacoloog zit in schiplaken ,van houdenhoven katja ,maar mits ik naar het leuvense verhuist ben en behandeld ben in ghb leuven ,ga ik naar daar blijven gaan .
vorige woe nog wel in schiplaken 1 ste echo gehad ,inwendig dan ,en daar was een kloppend hartje te zien ,wat voor mij al een hele opluchting was.
het enige dat mij afschrok is ,dat ik in de buurt een lklein bloedingkje had ,maar heb nog geen bloed kunnen vaststellen .
ze vroegwelke jb ik deed ,en ja ,omdat ik nogal zwaar werk doe ,heeft ze mij direct thuis gezet !
ben nu benieuwd of de bloeding verdwenen is ,zo niet ,ga ik vragen wat er gedaan moet worden .
ying

Sevenflow
Berichten: 501
Lid geworden op: 1 juli 2011, 17:04

Bericht door Sevenflow » 2 juli 2013, 11:31

***
Laatst gewijzigd door Sevenflow op 6 februari 2015, 17:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Kusje
Berichten: 377
Lid geworden op: 28 september 2011, 20:51

Bericht door Kusje » 2 juli 2013, 21:09

Welkom aan de nieuwe dames, en proficiat voor de goeie echo's!

Hihi, hier al goed bewegende baby (16 weken). Zo'n 4 weken vroeger dan de vorige zwangerschap.

En nog een maand geduld uitoefenen om het geslacht te kennen (pas dan echo). Geduld is toch een schone deugd.

Mimi24
Berichten: 178
Lid geworden op: 27 januari 2013, 17:33

Bericht door Mimi24 » 4 juli 2013, 15:57

Hallo allemaal,
Gisteren 12weken echo gehad! Alles zag er prima uit, neusbeentje goed te zien en nekplooi maar 1,3!
Het is al 12cm van kop tot teen, lag veel te bewegen maar we konden het goed zien. Het is toch een leuk gevoel als je dat kleine ding zo ziet wroemelen en doen en weet dat het het jouwe is!
Nu kunnen we met een gerust hart op reis vertrekken morgen, valies staat klaar...Italië here we come :wink:

vuurvliegje
Berichten: 675
Lid geworden op: 16 maart 2012, 12:14

Bericht door vuurvliegje » 5 juli 2013, 9:39

Amai, wat een goed nieuws hier allemaal!

Hier gaat het ook lekker: misselijkheid mindert (ben 10 of 11 weken nu, met de herrekening ben ik niet meer mee...) en begin stilaan zwangerschapsbroeken en bh's nodig te hebben. Ben dankzij de medicatie ook terug op mijn startgewicht want ik begon gewicht te verliezen en dat vond de dokter niet leuk. Wel nog steeds zo moe, maar dat zal wel overgaan he. Over 2 weken echo en zangerschapsdiabetestest (heb insulineproblemen).

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten