Bevallen Oktober/November/December 2014

Plaats reactie
Enya_Soph
Berichten: 171
Lid geworden op: 20 december 2013, 13:52

Bevallen Oktober/November/December 2014

Bericht door Enya_Soph » 28 januari 2014, 14:37

Hey,

Even voorstellen
Ik ben Sophie en heb een nieuw groepje gestart voor dit nieuwe jaar :D
Na 3.5 jaar proberen en 1 mk (spontane zwangerschap) zijn wij op 28/12/2013 begonnen met onze eerste IVF/ICSI behandeling.
Op 29/12/2013 zijn we beginnen spuiten Puregon 125 en paar dagen later Orgalutran rond dag 10, 33 follikels geteld en daarna Decapeptyl moeten spuiten ipv Pregnyl om overstimulatie te voorkomen. Op 8/01/2014 PU effectief 33 Follicels uitgezogen... OP 13/01/2014 TP van een mooie eicelletje. Daar kregen we dan ook te horen dat er 25 gebruikt zijn geweest en 21 bevrucht.
Dan die lange wachtdagen die weken wel lijken. Eindelijk de BN op 25/01/2014 om 8u30 in het UZ Jette en op 12u kreeg ik telefoon met een positief resultaat... Wouhou wat ben ik blij...

Nu een paar dagen later begin ik mij allerlei vragen te stellen...
Ik ben superblij maar durf nog niet te dromen dat ik binnen 9 maand met een boeleke in de armen gaan zitten.
Zou het wel de ene moment van de daken willen schreeuwen en de andere moment zou ik het liever nog niet geweten te hebben tot ik al ewa verder ben...
Ik zou uitgerekend zijn voor 2 oktober 2014.

Zijn er nog meiden die in dezelfde situatie zitten?
Of samen onze zwangerschap willen beleven? Aftellen tot de geboorte? ...

Groetjes

Stip
Berichten: 97
Lid geworden op: 6 februari 2014, 14:26

Bericht door Stip » 6 februari 2014, 14:32

Hey Sophie!

Wij hebben net onze tweede ICSI achter de rug, eerste keer 2 embryo's, zonder resultaat. Nu na de 2e x zwanger na tp op 20 januari, jammer genoeg van de 13 bevruchte eicellen niets over. Bij mk dus opnieuw beginnen. Maar daar denken we nog niet aan :-)
We zijn zo overgelukkig, maar tegelijk echt heel voorzichtig... we weten het inderdaad zodanig vroeg dat er vanalles door je hoofd spookt... Maar ik vóel me wel zwanger (vermoeidheid e.d.).
3 maart de eerste echo... aftellen maar, en hopen dat ons stipje verder groeit!

Veel succes, Sophie! Update je hier af en toe? Zal dat ook doen :-) Hoop dat we samen kunnen aftellen en uitkijken!

Enya_Soph
Berichten: 171
Lid geworden op: 20 december 2013, 13:52

Bericht door Enya_Soph » 6 februari 2014, 15:18

Hey Stip,

Eerst en vooral proficiat hé :D

Blij dat er eindelijk iemand op dit Topic reageert :D

Vind het eigenlijk een beetje lastig het zo vroeg te weten want dan duurt de tijd precies zolang en zit je zolang met de angst dat er iets zou mislopen vind ik persoonlijk.
Wij zijn dat ook zo super gelukkig en durf er precies niet echt van te genieten ook door het feit dat ik 3jaar geleden een mk heb gehad.
Buiten de vermoeidheid en de opgezwollen borsten dit zijn de enige symptomen die ik heb, voor de rest voel ik me eigenlijk niet echt zwanger.

Heb op 1/02/2014 opnieuw BN gehad en alle waardes waren goed, nu wacht ik met veel ongeduld den 13 voor de echo. Na de Echo zal ik wss beter slapen en mij mss een beetje minder vragen stellen.

Heb jij ook last slecht slapen e.d.?

Zal zeker en vast hier blijven up daten :D

Groetjes
Sophie

Stip
Berichten: 97
Lid geworden op: 6 februari 2014, 14:26

Bericht door Stip » 7 februari 2014, 10:37

Hej Sophie

Tja, er gaan misschien nog wel reacties komen, we zijn er snel bij he ;-)
Ik besef nu dat het echt maar een week scheelt tussen ons, ik hoop zo dat we allebei geluk hebben! Ik vind het wel lastig dat ze hier geen tussentijdse BN doen, en tussen TP en eerste echo zit dus 6 weken... waarin ik gewoon moet wachten... Soms word ik toch wel een béétje ongeduldig, maar goed, gewoon proberen genieten van elke dag... Zolang ik geen bloed verlies, zal het wel oké zijn zeker?

Ik slaap vrij goed, droom wel wat, maar niet overdreven veel. Word wel regelmatig gewekt door mijn volle blaas ;-)

Enya_Soph
Berichten: 171
Lid geworden op: 20 december 2013, 13:52

Bericht door Enya_Soph » 7 februari 2014, 10:53

Hela,

Idd wij zijn er heel vroeg bij :D
Ja is niet veel hé. We gaan echt samen kunnen aftellen. En hoop ook vanharte dat alles goed gaat.

Dat is wel raar. Tussen TP en echo heb je toch twee BN's gehad, nee?
Na TP +/- 10 daarna bloedafname om te zien of het positief is. Een week erna opnieuw om te zien of je waardes goed stijgen en dan 2 weken daarna echo (+/- 7weken zwangerschap) + bn.
Waar ga jij?

Bij mij mijn blaas gaat beter. Maar slaap vreselijk slecht.
Gisterenavond was ik enorm prikkelbaar, sprak met mijn vriend over de zwangerschap en de ideeen voor de geboortekaartjes en begon gewoon te blijten lol.

xxx

Stip
Berichten: 97
Lid geworden op: 6 februari 2014, 14:26

Bericht door Stip » 7 februari 2014, 11:04

Hmm nee, bij mij (AZ Nikolaas, St-Niklaas) was BN op dag 12 na TP, en moet gewoon terug voor echo na 6 weken... :?

Enya_Soph
Berichten: 171
Lid geworden op: 20 december 2013, 13:52

Bericht door Enya_Soph » 7 februari 2014, 11:21

Ha ik ben in Jette.
Ben toch zo curieus naar diene echo hé...
En heb jij al kinderen?

Stip
Berichten: 97
Lid geworden op: 6 februari 2014, 14:26

Bericht door Stip » 7 februari 2014, 11:32

Nog een paar nachtjes (hopelijk wat beter) slapen! ;-)

Wij (ik bijna 26, mijn man 30) hebben nog geen kindjes, proberen ondertussen iets meer dan 2 jaar voor ons eerste. En dat komt er stilletjes aan aan he... :-) Jij?

Enya_Soph
Berichten: 171
Lid geworden op: 20 december 2013, 13:52

Bericht door Enya_Soph » 7 februari 2014, 11:41

Ja hoop het :D

Ik ben 32 en mijn vriend 35. Zijn 3.5 jaar geleden met de pil gestopt en 2 maand daarna zwanger geraakt bij de echo van 12 weken tot de vaststelling gekomen dat kindje gestopt was met groeien aan 5 weken :( en sindsdien niets ni meer. Zijn dan eind december begonnen met ons eerste behandeling en direct raak. :D

Ik heb al een dochtertje van 9 jaar (natuurlijke zwangerschap) van een vorige relatie. Ze zien nl haar papa ni meer maar neemt mijn vriend als haar papa en hij als z'n eigen dochter :D

Veveos
Berichten: 105
Lid geworden op: 10 juni 2013, 12:21

Bericht door Veveos » 8 februari 2014, 21:29

Stip schreef:Nog een paar nachtjes (hopelijk wat beter) slapen! ;-)

Wij (ik bijna 26, mijn man 30) hebben nog geen kindjes, proberen ondertussen iets meer dan 2 jaar voor ons eerste. En dat komt er stilletjes aan aan he... :-) Jij?
Ik heb op 28 jan ook pos nieuws gekregen na 5e iui.... 2 dagen erna opnieuw bloed laten prikke waarden waren meer als verdubbeld.. Voorlopig zit het goed ... Binnen 2 weken een eerste echo.
Ik ga ook in St.-Niklaas. Nog geen kindjes en ook 2,5 jaar proberen.. Ik ben er intussen 32 j
Grz

Veveos
Berichten: 105
Lid geworden op: 10 juni 2013, 12:21

Bericht door Veveos » 8 februari 2014, 21:29

Stip schreef:Nog een paar nachtjes (hopelijk wat beter) slapen! ;-)

Wij (ik bijna 26, mijn man 30) hebben nog geen kindjes, proberen ondertussen iets meer dan 2 jaar voor ons eerste. En dat komt er stilletjes aan aan he... :-) Jij?
Ik heb op 28 jan ook pos nieuws gekregen na 5e iui.... 2 dagen erna opnieuw bloed laten prikke waarden waren meer als verdubbeld.. Voorlopig zit het goed ... Binnen 2 weken een eerste echo.
Ik ga ook in St.-Niklaas. Nog geen kindjes en ook 2,5 jaar proberen.. Ik ben er intussen 32 j
Grz

Enya_Soph
Berichten: 171
Lid geworden op: 20 december 2013, 13:52

Bericht door Enya_Soph » 9 februari 2014, 11:25

Welkom Veveos :)
En proficiat hé.
We kunnen al met z'n drieen het zwangerschapsavontuur beginnen :D
Dat wachten op den echo vind ik zo lang hé. Voor mij is het ondertussen nog een paar dagen wachten maar zal blij zijn er te zijn en ons boeleke te zien

Stip
Berichten: 97
Lid geworden op: 6 februari 2014, 14:26

Bericht door Stip » 10 februari 2014, 14:54

Proficiat Veveos!

Ik snap het niet... zelfs in hetzelfde ziekenhuis een andere methode! Maar goed, we leggen ons erbij neer, ondertussen probeer ik me zoveel mogelijk bezig te houden om niet te denken aan hoe lang we nog moeten wachten :-)

Enya_Soph
Berichten: 171
Lid geworden op: 20 december 2013, 13:52

Bericht door Enya_Soph » 10 februari 2014, 16:34

Bij mij kort het met grote passen en de angst word groter om groter. pffff. Zal blij zijn dat donderdag door is.

Stip
Berichten: 97
Lid geworden op: 6 februari 2014, 14:26

Bericht door Stip » 11 februari 2014, 14:03

Hier toch ook wel wat schrik... Voel me minder zwanger en da's toch wel raar. Vandaag wel enorm veel last van darmkrampen, heb ik normaal al heel snel, maar nu is het des te verwarrender.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 74 gasten