Ervaringen van Jan palfijn naar Jette overgestapt

IVF Forum
Plaats reactie
Pinkcloudsivf
Berichten: 2
Lid geworden op: 5 juni 2017, 10:46

Ervaringen van Jan palfijn naar Jette overgestapt

Bericht door Pinkcloudsivf » 5 juni 2017, 15:41

Hallo,

Na 6 mislukte IUI's, 1 mislukte ivf poging met cryo, 1 icsi poging, hsg onderzoek, laparoscopie waarbij ze beide eileiders hebben weggenomen zijn wij nog steeds niet zwanger. Ik ben in behandeling in jan palfijn bij dr daels en dr billiet, waar ik over het algemeen wel tevreden over ben, maar het wel jammer vindt dat het allemaal wat snel gaat de afspraken en me een beetje als de zoveelste voel. Ik heb online al verschillende goeie referenties gelezen over Jette maar meestal van jaren geleden. Nu zou ik graag wat recentere ervaringen willen weten van mensen die overgestapt zijn van Jan palfijn naar Jette. Waarom? Is het dan nu wel gelukt? Wa hebben ze anders gedaan? Want ik lees wel dat de aanpak daar anders is. En hoe lang zijn de wachttijden daar?

Alvast bedankt

Sofie

Kim1989
Berichten: 51
Lid geworden op: 15 juli 2017, 10:02

Re: Ervaringen van Jan palfijn naar Jette overgestapt

Bericht door Kim1989 » 23 juli 2017, 20:04

Ik ben ook nog maar net overgestapt (niet van jan palfijn) naar Jette, dus veel ervaring heb ik nog niet.

Maar een persoonlijkere aanpak moet je er ook niet verwachten. Je gaat op consultatie bij één gyne, maar bij de pick up, tp en de tussentijdse telefonische contacten zijn het altijd andere gynaecologen die je dossier behandelen.

Maar ze zijn natuurlijk wel heel goed. Hebben het beste labo, en zullen dus alles,veel dieper onderzoeken. Ik heb in ieder geval nu het meeste cryo's van al de pogingen.

Ik hoop ook dat jette de beste is, en dat ze kunnen wat ze in een ander ziekenhuis niet kunnen 😏
Icsi 1, 3 cryo's, 3X neg
Icsi 2, verse tp, neg, geen. Cryo's
Icsi 3, 5 cryo's, tp 2e cryo 25/07 Zwanger!!

JufkeK
Berichten: 24
Lid geworden op: 28 oktober 2017, 14:21

Re: Ervaringen van Jan palfijn naar Jette overgestapt

Bericht door JufkeK » 15 november 2017, 15:41

Ik ga dit topic volgen.
Nu in behandeling voor icsi 4 in OLV Aalst.
Ze raden me aan om, als het nu niet lukt, over te stappen naar een universitair ziekenhuis en dan zou ik voor Jette gaan.

Gaby
Berichten: 152
Lid geworden op: 16 september 2016, 11:12

Re: Ervaringen van Jan palfijn naar Jette overgestapt

Bericht door Gaby » 29 november 2017, 9:48

Ik heb online een aanvraag gedaan voor een afspraak deze maand, en we hebben in januari een afspraak voor een gesprek.
Dus het kan geen kwaad om een afspraak te maken, zal toch al snel een maand of twee wachttijd zjin voor je kan langsgaan.
Niet twijfelen, gewoon doen.
Aalst en Jette zijn niet zo superver van elkaar (de ring wel natuurlijk maarja..)
IVF 1 - Zwanger!

tashi
Berichten: 123
Lid geworden op: 7 februari 2014, 17:04

Re: Ervaringen van Jan palfijn naar Jette overgestapt

Bericht door tashi » 8 januari 2018, 8:30

Dag Gaby,

Ik heb dezelfde overstap gedaan die jij overweegt.
Voor mij was de keuze vooral omdat ik niet zoveel vertrouwen had in het labo, niet zo zeer in Billet of Daels, dat vond ik allemaal ok.
Op zich ben ik wel tevreden hoe het loopt in Jette, er is a groot nadeel, de wachttijden... ik had na 2 maand eerste afspraak in Jette, maar tegen dat ik aan mijn behandeling kon beginnen zijn er weer 4 “kostbare” maanden voorbij gegaan... na een miskraam heb ik nu volgende week weer een afspraak om te zien wanneer ik een cryo kan terug laten plaatsen, ik hoop dat dat nu wel vlot kan, maar ze laten je op voorhand een blad ondertekenen waarin staat dat je afhankelijk bent van de drukte in het labo... ze doen een maximum aan patienten per maand...
Als je nog vragen hebt mag je me altijd een persoonlijk bericht sturen

Groetjes Tashi
2014: zwanger na 2de iui poging zoontje nov 2014
2015-2016: poging 5 iui mislukt
2016-2017: 4 ivf pogingen 1 zwanger (miskraam na 8w), 1 biochemische zwangerschap, 1 zwanger (miskraam na 9 weken)
2018: zwanger na terugplaatsing 2de cryo 13 weken

Karolien123
Berichten: 45
Lid geworden op: 9 januari 2018, 12:08

Re: Ervaringen van Jan palfijn naar Jette overgestapt

Bericht door Karolien123 » 9 januari 2018, 13:14

ik ben in behandeling in jette en inderdaad in het begin moest ik ook wachten van september 2016 tot december 2016 om een eerste afspraak vast te krijgen, maar eenmaal in de running zijn erna altijd mijn afspraken heel snel verlopen. Ik ben in behandeling bij prof camus. Ik zie hem inderdaad niet zo veel, omdat je tussendoor meestal met gynaecologen werkt, maar toch heb ik er een goed gevoel bij. Niet alles verloopt altijd even gesmeerd bij me (kleine complicaties in de behandeling), maar steeds kan ik bellen voor vragen en hebben ze een luisterend oor als de stress even toeslaat. Dus stress niet als je in het begin lang moet wachten, eenmaal de behandelingen starten, is dat probleem bij mij niet meer voorgevallen. Veel moed
3* IUI NEG
1* ICSI 3 embryo's, TP januari en maart 2018 neg
2* ICSI3 embryo's, TP mei 2018 2 mk na 8 TP FRET dec 2018 neg
3* ICSI januari 2018 pos maar bioch zw
ECD mei 2019 2 embryos TP juni neg TP juli

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten