Start IVF November 2017

IVF Forum
Plaats reactie
Bubbels88
Berichten: 124
Lid geworden op: 19 november 2017, 16:26

Re: Start IVF November 2017

Bericht door Bubbels88 » 17 februari 2018, 21:41

Ja ik leef echt met je mee... want als ik zie wat dit al met me doet.. maar goed positief blijven!

Klopt wat je zegt dat de consulentes niet alles weten.. ze zijn heel vriendelijk, behalve ene Petra die ik vaker aan de lijn heb. Dan word ik echt afgewimpeld... Dr Mestdagh heb ik inderdaad al eens bij mijn echo gehad.. ik zou inderdaad overwegen voor een ander ziekenhuis of andere gynaecoloog: Ombelet? Dusseldorf hoor ik positieve verhalen over, maar goed dat hoor je van andere mensen.. maar omdat het opstarten enzo lang duurt, omdat ze alles opnieuw gaan onderzoeken in ander ziekenhuis (tenminste Duitsland, Nederland, Belgie) zou ik dat misschien wel al opstarten.. dan kun je altijd kijken wanneer je start... maar rust voor jezelf is natuurlijk het allerbelangrijkste.
12/17 IVF/ICSI 1: negatief
Twee cryo’s ingevroren
Terugplaatsing van eerste cryo: Zwanger!

Gaby
Berichten: 152
Lid geworden op: 16 september 2016, 11:12

Re: Start IVF November 2017

Bericht door Gaby » 18 februari 2018, 10:31

Hej Lisa, klote voor jou!
Had gehoopt dat er deze keer goed nieuws voor je ging zijn.
Zeker een goed plan om even te wachten, het is allemaal niet niks. Kan je iets leuk plannen om je gedachten even te verzetten? Bij ons “hielp” het om gewoon alles vol te plannen, we boekten reisjes onder het motto: als we niet zwanger zijn gaan we er dik van profiteren en als het wel is dan is het gewoon geld kwijt. Dan had ik altijd iets positief om naar uit te kijken.
Wat mij ook hielp waren een aantal ankerpunten in het jaar, had een speciale dag gepland voor mezelf, een verjaardag, en dan ook een consult in jette voor tweede opinie. En die vooruitzichten hielpen mij wel. Zo van: als het niet lukt, hebben we dat nog. Kennis van ons werkt in Jette en slaagkansen zouden daar echt hoger liggen dus zij raadde aan om na max 2 cycli naar daar te gaan. Heb consultatie online aangevraagd en denk dat ik 2/3M later een afspraak had dan. Gelukkig niet nodig gehad. Ik was mij ook volop aan het inlezen in adoptie en pleegzorg.
Ik duim voor jullie allemaal, dat je jezelf
Als persoon niet te hard verliest in heel het gedoe, want dat is wel het zwaarste vind ik :(
IVF 1 - Zwanger!

10jaarkinderloos
Berichten: 54
Lid geworden op: 19 december 2017, 17:58

Re: Start IVF November 2017

Bericht door 10jaarkinderloos » 18 februari 2018, 11:54

Lisa90 schreef:
17 februari 2018, 11:48
Hallo dames,

Helaas.. niet zwanger..
Ik heb dinsdag een afspraak bij de gyneacoloog maar heb al reeds gemeld dat ik er even klaar mee ben.. na mijn laatste zware PU wil ik niet meer terug zo snel starten 😔 telkens geen cryo's ingevroren.. ik zit met de mismoed.. hopelijk dinsdag meer info.

Voor alle zwanger dames onder ons, Proficiat!!!!

Bubbels, heel veel succes!!! Ik ben benieuwd naar jou resultaat.

Gaby, hoe gaat het met jou? Kan je al wat genieten van de zwangerschap?
Spijtig om ook bij jou slecht nieuws te horen!
Hopelijk lukt het de andere keer wel🤞🏻🤞🏻
Spijtig dat teleurstellingen er nu bij horen bij de ivf,isci,.. kunt nooit zeker zijn
Get is een spannende tijd tot aan de 3e maand🤧
Wens je alvast veel geluk om na je pauze toch met goede nieuws te komen

Bubbels88
Berichten: 124
Lid geworden op: 19 november 2017, 16:26

Re: Start IVF November 2017

Bericht door Bubbels88 » 19 februari 2018, 7:52

Helaas bij mij begon gisteravond een klein beetje donker bloed/afscheiding... dit is een teken dat mijn ongesteldheid binnen twee dagen op gang komt... ik had het helaas verwacht, maar t blijft lastig... als ik echt ongesteld wordt, ga ik het pas echt realiseren denk ik..
12/17 IVF/ICSI 1: negatief
Twee cryo’s ingevroren
Terugplaatsing van eerste cryo: Zwanger!

Oregano
Berichten: 286
Lid geworden op: 8 juni 2017, 16:29

Re: Start IVF November 2017

Bericht door Oregano » 19 februari 2018, 8:13

O bubbels niet fijn :( natuurlijk is het niet helemaal uitgesloten dat het toch nog goed is...
Hier is het geloof erin ook beperkt hoor, er is wel veel hoop maar ik baal op voorhand precies al van de teleurstelling.
Jette
11/2017 PU1: 4 embryo's --> 1 mk, 1 biochem zw
08/2018 test stollingsfactoren --> drager
09/2018 PU2: 1 embryo
10/2018 ERA-test: normaal receptief op d5
31/12/2018 tp - positief
09/09/19 - wolk van een dochtertje ❤️

Bubbels88
Berichten: 124
Lid geworden op: 19 november 2017, 16:26

Re: Start IVF November 2017

Bericht door Bubbels88 » 19 februari 2018, 19:58

Je zit echt precies in hetzelfde als mij. Wanneer hebje bn? Ik heb vandaag mijn krampen al gehad😌 dus het wordt niet meer positief helaas..
jij heb hierna nog een cryo over of 2? Ik eentje..heb je ook alleen pregnyl moeten spuiten ne verder niks? Ik hbe zelfs geen utrogestan omdat mijn baarmoederslijmvlies dik genoeg was..
12/17 IVF/ICSI 1: negatief
Twee cryo’s ingevroren
Terugplaatsing van eerste cryo: Zwanger!

Deborah88
Berichten: 533
Lid geworden op: 8 oktober 2016, 13:25

Re: Start IVF November 2017

Bericht door Deborah88 » 19 februari 2018, 20:04

Hier een miskraam! 😭
pu 6: 08/18 (Jette) zwanger --> zoontje geboren 19 mei 2019
CRYO: opstartgesprek 26 april 2022

Gaby
Berichten: 152
Lid geworden op: 16 september 2016, 11:12

Re: Start IVF November 2017

Bericht door Gaby » 19 februari 2018, 21:06

Neee! Deborah!!!!
Ben je 200% zeker??????
:( :( :(
IVF 1 - Zwanger!

Deborah88
Berichten: 533
Lid geworden op: 8 oktober 2016, 13:25

Re: Start IVF November 2017

Bericht door Deborah88 » 19 februari 2018, 21:18

Gaby schreef:
19 februari 2018, 21:06
Neee! Deborah!!!!
Ben je 200% zeker??????
:( :( :(


Ja daarnet echo gehad en bn...
pu 6: 08/18 (Jette) zwanger --> zoontje geboren 19 mei 2019
CRYO: opstartgesprek 26 april 2022

Bubbels88
Berichten: 124
Lid geworden op: 19 november 2017, 16:26

Re: Start IVF November 2017

Bericht door Bubbels88 » 19 februari 2018, 21:46

Nee Deborah, verschrikkelijk!!! Dat is echt zooo verdrietig als je eerst gelukkig bent en dan een klap krijgt.. had ik zelf ook... veel sterkte!
12/17 IVF/ICSI 1: negatief
Twee cryo’s ingevroren
Terugplaatsing van eerste cryo: Zwanger!

Deborah88
Berichten: 533
Lid geworden op: 8 oktober 2016, 13:25

Re: Start IVF November 2017

Bericht door Deborah88 » 19 februari 2018, 21:54

Bubbels88 schreef:
19 februari 2018, 21:46
Nee Deborah, verschrikkelijk!!! Dat is echt zooo verdrietig als je eerst gelukkig bent en dan een klap krijgt.. had ik zelf ook... veel sterkte!
😭😭😭
pu 6: 08/18 (Jette) zwanger --> zoontje geboren 19 mei 2019
CRYO: opstartgesprek 26 april 2022

Gaby
Berichten: 152
Lid geworden op: 16 september 2016, 11:12

Re: Start IVF November 2017

Bericht door Gaby » 19 februari 2018, 22:06

:o
:( :(
Veel sterkte
IVF 1 - Zwanger!

Oregano
Berichten: 286
Lid geworden op: 8 juni 2017, 16:29

Re: Start IVF November 2017

Bericht door Oregano » 20 februari 2018, 9:00

Bubbels88 schreef:
19 februari 2018, 19:58
Je zit echt precies in hetzelfde als mij. Wanneer hebje bn? Ik heb vandaag mijn krampen al gehad😌 dus het wordt niet meer positief helaas..
jij heb hierna nog een cryo over of 2? Ik eentje..heb je ook alleen pregnyl moeten spuiten ne verder niks? Ik hbe zelfs geen utrogestan omdat mijn baarmoederslijmvlies dik genoeg was..
Hey Bubbels idd wij lopen vrij gelijk hè, al is mijn bn blijkbaar nu wel wat later dan de jouwe. Ik heb dit keer gekozen voor een kunstmatige cyclus met progynova en utrogestan omdat wij een weekendje naar Londen gingen en de tp in een natuurlijke cyclus pal in dat weekendje ging vallen. Volgens arts was er naar slaagkans volledig geen verschil dus heb ik maar eens kunstmatige cyclus gekozen. Wat ik volgende keer zeker niet meer zal doen want die progynova maakt je toch wat down en overemotioneel (zeker in combinatie met die utrogestan!). Dus als deze poging mislukt is, ga ik wel natuurlijke cyclus kiezen voor de volgende tp.

Ik heb nu nog twee cryo's ingevroren na deze, ik had er drie. Hetgeen dat ze nu teruggeplaatst hebben was een dag 5 embryo, de twee andere zijn dag 6 cryootjes.

Pregnyl heb ik niet moeten spuiten dit keer (bij verse tp wel), wellicht omdat ik nu progynova gebruik en de tp dan op eender welk moment kan, zolang je baarmoederslijmvlies maar dik genoeg is.

Al krampen gehad, niet leuk dus. Al wil het theoretisch niets zeggen hè, die krampen kunnen er zowel zijn bij ms als bij zwangerschap. Maar ik snap je, ik denk dat wij na die talloze pogingen ons lichaam al wel kennen; ik weet helaas ook altijd hoe laat het is als ik die krampen voel... Maar ik geef je nog niet op zolang je bloedtest niet gebeurd is hoor! :wink:

Waar ben jij juist weer in behandeling? Ik dus in Jette.
Jette
11/2017 PU1: 4 embryo's --> 1 mk, 1 biochem zw
08/2018 test stollingsfactoren --> drager
09/2018 PU2: 1 embryo
10/2018 ERA-test: normaal receptief op d5
31/12/2018 tp - positief
09/09/19 - wolk van een dochtertje ❤️

Deborah88
Berichten: 533
Lid geworden op: 8 oktober 2016, 13:25

Re: Start IVF November 2017

Bericht door Deborah88 » 20 februari 2018, 12:50

Oregano schreef:
20 februari 2018, 9:00
Bubbels88 schreef:
19 februari 2018, 19:58
Je zit echt precies in hetzelfde als mij. Wanneer hebje bn? Ik heb vandaag mijn krampen al gehad😌 dus het wordt niet meer positief helaas..
jij heb hierna nog een cryo over of 2? Ik eentje..heb je ook alleen pregnyl moeten spuiten ne verder niks? Ik hbe zelfs geen utrogestan omdat mijn baarmoederslijmvlies dik genoeg was..
Hey Bubbels idd wij lopen vrij gelijk hè, al is mijn bn blijkbaar nu wel wat later dan de jouwe. Ik heb dit keer gekozen voor een kunstmatige cyclus met progynova en utrogestan omdat wij een weekendje naar Londen gingen en de tp in een natuurlijke cyclus pal in dat weekendje ging vallen. Volgens arts was er naar slaagkans volledig geen verschil dus heb ik maar eens kunstmatige cyclus gekozen. Wat ik volgende keer zeker niet meer zal doen want die progynova maakt je toch wat down en overemotioneel (zeker in combinatie met die utrogestan!). Dus als deze poging mislukt is, ga ik wel natuurlijke cyclus kiezen voor de volgende tp.

Ik heb nu nog twee cryo's ingevroren na deze, ik had er drie. Hetgeen dat ze nu teruggeplaatst hebben was een dag 5 embryo, de twee andere zijn dag 6 cryootjes.

Pregnyl heb ik niet moeten spuiten dit keer (bij verse tp wel), wellicht omdat ik nu progynova gebruik en de tp dan op eender welk moment kan, zolang je baarmoederslijmvlies maar dik genoeg is.

Al krampen gehad, niet leuk dus. Al wil het theoretisch niets zeggen hè, die krampen kunnen er zowel zijn bij ms als bij zwangerschap. Maar ik snap je, ik denk dat wij na die talloze pogingen ons lichaam al wel kennen; ik weet helaas ook altijd hoe laat het is als ik die krampen voel... Maar ik geef je nog niet op zolang je bloedtest niet gebeurd is hoor! :wink:

Waar ben jij juist weer in behandeling? Ik dus in Jette.

Dames nog niet wanhopen bij krampen. Had dat ook en het was toch positief. Jammer genoeg een mk maar het kan!
pu 6: 08/18 (Jette) zwanger --> zoontje geboren 19 mei 2019
CRYO: opstartgesprek 26 april 2022

Lisa90
Berichten: 253
Lid geworden op: 5 november 2017, 14:08

Re: Start IVF November 2017

Bericht door Lisa90 » 20 februari 2018, 12:56

Hey Bubbels, het kan altijd innestelling zijn, bloedverlies en krampjes. ge weet maar nooit. Ik duim superhard!!!! Ik hoop het zo voor jou!!

Deborah, wat verschrikkelijk 😔😔 veel sterkte meid! Ik begrijp dat je er echt kapot van bent 😔.


Dames,
Ik had vandaag afspraak bij de gyneacoloog. Er is dus een gezwel gevonden en deze wordt verder onderzoekt door een MRI. Het moet zowieso verwijderd worden maar willen door de MRI een beeld creeeren of het goed of kwaadaardig is.. dat worden weer enkele slapeloze nachten.. stel dat er niks ernstig aan de hand is wordt het weggehaald en gaat de gyneacoloog proberen in overleg met de andere dokter ook onmiddellijk een laparoscopie uitvoeren.

Nu is mijn vraag, wie heeft ervaring met een laparoscopie??????
Wat zijn de risico's ervan?


De reden waarom er nooit cryos worden ingegeven is omdat ik teveel follikels heb waardoor de kwaliteit erg laag is.
2016 Pilstop
ICSI 1 neg. (0 ingevr)
ICSI 2 neg. (0 ingevr)
Laparoscopie kapseldrilling + weghalen endomitriose
Hysteroscopie corrigeren T-vormige baarmoeder
ICSI 3 neg. hatching (0 ingevr)
ICSI 4 Jette neg. (0 ingvr)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten