Hou Dl
Wat jammer en verdrietig om te lezen van je bbz.
Ik wil je graag een hart onder de riem steken en je laten weten dat een zwangerschap nog steeds mogelijk is dmv ivf. Kleine kanttekening: ook zonder eileiders is er nog steeds kans op een bbz (niet om je bang te maken he)
Ik geef je kort mijn verhaal:
In sept 2016 zwanger. Omwille van een eerdere miskraam met een klein hart naar de eerste echo op iets meer dan 5w. Alles leek in orde, zwangerschapsring te zien. Hcg iets over de 2000, laag, maar voldoende gestegen. Echter 2 weken daarna gezien dat het kindje (Met een mooie duidelijke hartslag) in mijn linker eileider zat. Met spoed naar het zkh en middags geopereerd. Tijdens die operatie hebben ze gezien dat de andere eileider ook in slechte staat was. Thuis gekomen en besloten om die dan ook te verwijderen omdat de kans op een nieuwe bbz zeer groot was (ook al was de kans op een nieuwe zwangerschap zeer klein). Dat werd op mijn uitdrukkelijke vraag dan ook 1 week na de andere operatie gedaan.
Na 3 maanden zijn we gestart met ivf. We wouden het graag nog 1x proberen. Groot was de verbazing toen we een positieve zwangerschapstest hadden. Na wat vroege controles bleek dat alles in orde was. Het resultaat ligt nu lekker in haar park te kroelen, ze is geboren op 31 oktober

bijna 1 jaar na alle miserie.
Ik wens jou heel veel succes x