Vandaag weeral een negatieve bloedtest gehad...
We hebben het geluk gehad om begin 2017 bij een eerste ivf-poging (eerste verse terugplaatsing) zwanger te worden.
Nu zijn we echter sinds februari 2019 aan het proberen om een tweede kindje te krijgen. Eerst 4 cryo tp gehad (van vorige PU), zonder resultaat. September een nieuwe stimulatie en PU gehad met een verse tp, zonder resultaat. Nu cryo tp gehad, zonder resultaat.
We hebben nog 2 cryo's over van deze PU.
We gaan ergens in de komende dagen bespreken of we eventueel in een volgende cryo-cyclus zouden werken met (weliswaar niet terugbetaalde) gonal f spuiten ipv dermestril/cysten pleisters (ik heb nl. van mezelf geen natuurlijke cyclus waarin ze kunnen terugplaatsen).
Misschien helpt dit. Maar ik krijg het gevoel dat ze niet veel meer kunnen doen dan blijven terugplaatsen en hopen dat er toch eens eentje innestelt.
Wat ik eigenlijk gewoon graag wil horen is ... zijn er mensen met een gelijkaardig verhaal en toch positieve afloop?
Mensen bij wie het - ondanks goede embryo's - toch altijd misliep na terugplaatsing? Maar die dan plots toch eens een positieve bloedtest hadden?
Ik vind het steeds moeilijker om mezelf na ieder negatief telefoontje terug op te peppen, dus zou gewoon fijn zijn om verhalen te lezen die me doen geloven dat het soms lang wachten en veel proberen is, maar het toch opeens kan lukken
x