START IVF JULI

IVF Forum
Plaats reactie
YDV
Berichten: 930
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: START IVF JULI

Bericht door YDV » 15 september 2020, 19:44

Angelangel schreef: ↑
15 september 2020, 16:37
Morgen om 8u vervroegde echo wegens wat bloed verloren deze morgen. De tranen staan al een hele dag in mijn ogen.
Ohnee, ik kan me voorstellen dat je enorm ongerust bent en al aan het ergste denkt! Hopelijk morgen een geruststellende echo! πŸ€
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei β€˜21πŸ’™
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwangerπŸ’™

AnieN
Berichten: 310
Lid geworden op: 16 september 2020, 0:30

Re: START IVF JULI

Bericht door AnieN » 16 september 2020, 1:24

Heey iedereen

Ik ben nieuw hier maar geen onbekende. Mijn kinderwens startte in 2009, na een helse rit toch zwanger geraakt van twee fantastische zonen (8ste tp, ICSI 4 in Jette). Bij ons is nooit een reden gevonden. Eerste probleem was geen cyclus maar waarom iui niet lukte is nooit gevonden. Bij ivf waren er dan weer weinig bevruchtingen. Bij het spuiten hevige pijnen wat op een infectie uitmondde en waardoor ik snel na een tp ongi werd. De dokters wisten toen geen raad. Gelukkig door antibiotica het probleem kunnen oplossen. Nu willen we gaan voor een brusje.
Fertiliteit hangt al 11jaar boven mijn hoofd. En ook al heb ik twee zoontjes, het blijft pijn doen die abnormale, onvervulde kinderwens. Ik heb het mentaal erg moeilijk, uiteraard niet te vergelijken met 8jaar geleden toen we nog met lege handen stonden, maar het blijft een bitter rouwproces.
Maandag hebben we intake in Jette. Ik ben erg benieuwd...
Ik hoop hier ergens een babbel te vinden, wat lotgenoten. Ik wens iedereen hier zo hard een kindje toe <3 Fertiliteit, het heeft me al immens veel tranen gekost.
Pilstop 7/2009
Rondes clomid: neg
5x IUI: neg
ivf 1: neg
Icsi 2: neg
Icsi 3: neg
Icsi 4 2012: tp 8 positief!
Icsi 5: brusje Jette: 1x tp blasto 11-11-2020 (11de tp - 15de embryo) Bn 23-11: hcg 336, bn 30-12: 3406 --> 3/8 J is geboren! *Compleet*

Emma89
Berichten: 169
Lid geworden op: 17 juli 2019, 9:39

Re: START IVF JULI

Bericht door Emma89 » 16 september 2020, 3:22

AnieN schreef: ↑
16 september 2020, 1:24
Heey iedereen

Ik ben nieuw hier maar geen onbekende. Mijn kinderwens startte in 2009, na een helse rit toch zwanger geraakt van twee fantastische zonen (8ste tp, ICSI 4 in Jette). Bij ons is nooit een reden gevonden. Eerste probleem was geen cyclus maar waarom iui niet lukte is nooit gevonden. Bij ivf waren er dan weer weinig bevruchtingen. Bij het spuiten hevige pijnen wat op een infectie uitmondde en waardoor ik snel na een tp ongi werd. De dokters wisten toen geen raad. Gelukkig door antibiotica het probleem kunnen oplossen. Nu willen we gaan voor een brusje.
Fertiliteit hangt al 11jaar boven mijn hoofd. En ook al heb ik twee zoontjes, het blijft pijn doen die abnormale, onvervulde kinderwens. Ik heb het mentaal erg moeilijk, uiteraard niet te vergelijken met 8jaar geleden toen we nog met lege handen stonden, maar het blijft een bitter rouwproces.
Maandag hebben we intake in Jette. Ik ben erg benieuwd...
Ik hoop hier ergens een babbel te vinden, wat lotgenoten. Ik wens iedereen hier zo hard een kindje toe <3 Fertiliteit, het heeft me al immens veel tranen gekost.
Dag Anie,

Als je mijn verhaal hier boven leest, hebben we een paar raakvlakken. Ook nog het gevoel van een onvolledige kinderwens, last van infecties (ook overstimulatie gehad). En denk dat we hier allemaal al immens veel tranen gelaten hebben. Hebben ze ooit onderzocht of je soms endometriose hebt? Want dat blijkt opeens mijn probleem te zijn.

Hoe oud zijn je zoontjes ondertussen?

Hoewel ik je verdriet begrijp, vergeet ook niet intens te genieten van je gezinnetje nu. Als mens hebben we altijd de neiging naar β€˜iets’ te streven waardoor we soms veel aan ons laten voorbijgaan door te piekeren. Daar probeer ik momenteel, ondanks mijn verdriet, toch bewust op te letten. Soms moet je leren gelukkig zijn met wat je hebt, maar je mag altijd rouwen om hetgeen er niet is.
En uiteraard ook vechten voor je doel, dus schrijf hier je avontuur gerust neer.
Mei 2018 pilstop
September 2019 start IVF (IVF 1.1 neg IVF 1.2 zwanger)
2020 welkom lieve jongen
September 2021 start IVF voor brusje (IVF 1.3 neg IVF 2.1 neg IVF 2.2 neg IVF 3.1 zwanger)
2023 welkom lief meisje

YDV
Berichten: 930
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: START IVF JULI

Bericht door YDV » 16 september 2020, 15:09

@Ennas: hoe is jouw terugplaatsing gegaan? Als ik me niet vergis was dat toch vandaag he?

@Angelangel: hoe was jou echo? Hopelijk alles ok! 🀞🏻
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei β€˜21πŸ’™
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwangerπŸ’™

Ennas
Berichten: 345
Lid geworden op: 29 april 2019, 11:20

Re: START IVF JULI

Bericht door Ennas » 16 september 2020, 16:04

YDV schreef: ↑
16 september 2020, 15:09
@Ennas: hoe is jouw terugplaatsing gegaan? Als ik me niet vergis was dat toch vandaag he?

@Angelangel: hoe was jou echo? Hopelijk alles ok! 🀞🏻
Hey YDV, dat was inderdaad vandaag! Het ging super 😁. Wel wat geduld moeten hebben, ik was pas anderhalf uur na het geplande tijdstip aan de beurt.

Ik heb er een heel goed gevoel bij. Het embryo had het 100% overleefd en de laborante was heel enthousiast over hoe goed het er uit zag, de celletjes waren al heel snel terug op hun gewone grootte.

De terugplaatsing zelf ging de eerste keer heel moeizaam en de tweede keer ook best pijnlijk. Nu ging het echt heel vlot, heb het amper gevoeld.

Kon niet beter gaan dus, buiten dat ik mijn vrouw er wel bij heb moeten missen. Hopelijk is het nu derde keer, goede keer? Volgende week vrijdag bloedname, dan weten we het :).
Start 2018 - 4x neg IUI.
2019/2020 - 3x mk na IVF (5w, 8w, 5w)

2021 - tp op 16/3, positieve bloedname op 26/3
21/4 8w echo... Een tweeling!
22/9 30w echo

YDV
Berichten: 930
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: START IVF JULI

Bericht door YDV » 16 september 2020, 16:30

Ennas schreef: ↑
16 september 2020, 16:04
YDV schreef: ↑
16 september 2020, 15:09
@Ennas: hoe is jouw terugplaatsing gegaan? Als ik me niet vergis was dat toch vandaag he?

@Angelangel: hoe was jou echo? Hopelijk alles ok! 🀞🏻
Hey YDV, dat was inderdaad vandaag! Het ging super 😁. Wel wat geduld moeten hebben, ik was pas anderhalf uur na het geplande tijdstip aan de beurt.

Ik heb er een heel goed gevoel bij. Het embryo had het 100% overleefd en de laborante was heel enthousiast over hoe goed het er uit zag, de celletjes waren al heel snel terug op hun gewone grootte.

De terugplaatsing zelf ging de eerste keer heel moeizaam en de tweede keer ook best pijnlijk. Nu ging het echt heel vlot, heb het amper gevoeld.

Kon niet beter gaan dus, buiten dat ik mijn vrouw er wel bij heb moeten missen. Hopelijk is het nu derde keer, goede keer? Volgende week vrijdag bloedname, dan weten we het :).
Ooooh super nieuws! Ik duim mee op een blijvertje! 😍
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei β€˜21πŸ’™
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwangerπŸ’™

Ennas
Berichten: 345
Lid geworden op: 29 april 2019, 11:20

Re: START IVF JULI

Bericht door Ennas » 20 september 2020, 17:59

Mijn vorige terugplaatsing was zo lang geleden dat ik effe vergeten was hoe tergend traag de tijd vooruit gaat in de wachtweken!
Nog maar 5 dagen na de terugplaatsing en ik ben mezelf al gek aan het maken πŸ™ˆπŸ˜„. Ik voel al vanalles. De avond van de terugplaatsing en de twee daarop volgende dagen voelde ik druk & steekjes in mijn baarmoeder. Sinds gisteren pijnlijke borsten en sinds vandaag licht misselijk. Dat is op exact hetzelfde tempo als bij de terugplaatsing, en toen was β€˜t raak...
Dat β€˜t maar snel volgend weekend is! Op vrijdag bloedname, op zaterdag uitslag...

Hoe is het met de rest? Nog iemand nieuws?
Start 2018 - 4x neg IUI.
2019/2020 - 3x mk na IVF (5w, 8w, 5w)

2021 - tp op 16/3, positieve bloedname op 26/3
21/4 8w echo... Een tweeling!
22/9 30w echo

YDV
Berichten: 930
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: START IVF JULI

Bericht door YDV » 20 september 2020, 19:13

Ennas schreef: ↑
20 september 2020, 17:59
Mijn vorige terugplaatsing was zo lang geleden dat ik effe vergeten was hoe tergend traag de tijd vooruit gaat in de wachtweken!
Nog maar 5 dagen na de terugplaatsing en ik ben mezelf al gek aan het maken πŸ™ˆπŸ˜„. Ik voel al vanalles. De avond van de terugplaatsing en de twee daarop volgende dagen voelde ik druk & steekjes in mijn baarmoeder. Sinds gisteren pijnlijke borsten en sinds vandaag licht misselijk. Dat is op exact hetzelfde tempo als bij de terugplaatsing, en toen was β€˜t raak...
Dat β€˜t maar snel volgend weekend is! Op vrijdag bloedname, op zaterdag uitslag...

Hoe is het met de rest? Nog iemand nieuws?
Hoi Ennas!
Die wachtweken gaan idd altijd nogal traag voorbij he!
Ik hoop voor jou dat je vrijdag positief nieuws krijgt! Klinkt alleszins al veelbelovend! Mijn duimen draaien!

Ik mag morgen voor een nieuwe bn gaan en die komt niks te vroeg! Ik ben enorm angstig dat het deze keer weer zou mislopen en ben vandaag beginnen wenen omdat die angst mij zo ineens enorm overviel. Ik ben sinds vorige week zondag af en toe misselijk geweest en sinds woensdag/donderdag is dat zo goed als weer weg. Eigenlijk zou ik gewoon blij moeten zijn dat ik weinig last heb van kwaaltjes maar ik ga dan alweer uit van het ergste.
Dus hopelijk kan ik morgen wat gerustgesteld worden en dan is het nog een week aftellen naar de eerste echo.
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei β€˜21πŸ’™
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwangerπŸ’™

Ennas
Berichten: 345
Lid geworden op: 29 april 2019, 11:20

Re: START IVF JULI

Bericht door Ennas » 21 september 2020, 13:33

YDV schreef: ↑
20 september 2020, 19:13

Hoi Ennas!
Die wachtweken gaan idd altijd nogal traag voorbij he!
Ik hoop voor jou dat je vrijdag positief nieuws krijgt! Klinkt alleszins al veelbelovend! Mijn duimen draaien!

Ik mag morgen voor een nieuwe bn gaan en die komt niks te vroeg! Ik ben enorm angstig dat het deze keer weer zou mislopen en ben vandaag beginnen wenen omdat die angst mij zo ineens enorm overviel. Ik ben sinds vorige week zondag af en toe misselijk geweest en sinds woensdag/donderdag is dat zo goed als weer weg. Eigenlijk zou ik gewoon blij moeten zijn dat ik weinig last heb van kwaaltjes maar ik ga dan alweer uit van het ergste.
Dus hopelijk kan ik morgen wat gerustgesteld worden en dan is het nog een week aftellen naar de eerste echo.
Ik heb vrijdag bloedname maar ga het zaterdag pas weten. Het kwam beter uit om het bij de huisarts te laten meten, maar daar gaat er een dagje over. Ik ben enooorm benieuwd. Tegelijk hoop ik dat ik mezelf niks wijs zit te maken, want dat licht misselijk zijn, da's wel echt vroeg. Was ook wel zo vroeg de vorige keer... We zullen zien!

Hoe is jouw bloedname geweest? Voor jou ook spannend he! Ik ben mee benieuwd of het er eentje of twee zijn bij jou, dus ik tel mee af naar volgende week ;). En ik begrijp heel goed dat je niet gerust bent. Als het hier raak is, ga ik ook niet gerust zijn tot ik een mooie echo en een kloppend hartje heb gezien. Het trauma van een miskraam speelt hier bij ons toch echt mee he. Ik duim mee dat het goed zit!
Start 2018 - 4x neg IUI.
2019/2020 - 3x mk na IVF (5w, 8w, 5w)

2021 - tp op 16/3, positieve bloedname op 26/3
21/4 8w echo... Een tweeling!
22/9 30w echo

YDV
Berichten: 930
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: START IVF JULI

Bericht door YDV » 21 september 2020, 16:46

Ennas schreef: ↑
21 september 2020, 13:33
Ik heb vrijdag bloedname maar ga het zaterdag pas weten. Het kwam beter uit om het bij de huisarts te laten meten, maar daar gaat er een dagje over. Ik ben enooorm benieuwd. Tegelijk hoop ik dat ik mezelf niks wijs zit te maken, want dat licht misselijk zijn, da's wel echt vroeg. Was ook wel zo vroeg de vorige keer... We zullen zien!

Hoe is jouw bloedname geweest? Voor jou ook spannend he! Ik ben mee benieuwd of het er eentje of twee zijn bij jou, dus ik tel mee af naar volgende week ;). En ik begrijp heel goed dat je niet gerust bent. Als het hier raak is, ga ik ook niet gerust zijn tot ik een mooie echo en een kloppend hartje heb gezien. Het trauma van een miskraam speelt hier bij ons toch echt mee he. Ik duim mee dat het goed zit!
Ooh dat is wel jammer dat je nog een extra dag moet wachten dan.. miss kan je je al eens aan een testje wagen?

Bn was gelukkig goed, HCG staat nu iets meer dan 9100 dus was goed gestegen. Ben toch al iets geruster weer. Nu aftellen naar de echo! Hopelijk is alles dan ook in orde! Ben zelf ook enorm benieuwd of het er 1 of 2 zijn. Maar eigenlijk maakt het allemaal niet uit zolang alles goed gaat en het gezond is!
Want idd zoals je zelf ook zegt, eens je zwanger geweest bent en dat loopt dan mis, dan is het moeilijk om bij een volgende zwangerschap echt blij te zijn. Dit heb ik enorm gemerkt met nu zwanger te zijn dat dat nog niet volledig verwerkt is.

Ik duim alleszins mee dat er hier nog meer positief nieuws mag volgen! 😍🀞🏻
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei β€˜21πŸ’™
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwangerπŸ’™

Ennas
Berichten: 345
Lid geworden op: 29 april 2019, 11:20

Re: START IVF JULI

Bericht door Ennas » 22 september 2020, 9:38

YDV schreef: ↑
21 september 2020, 16:46
Ooh dat is wel jammer dat je nog een extra dag moet wachten dan.. miss kan je je al eens aan een testje wagen?

Bn was gelukkig goed, HCG staat nu iets meer dan 9100 dus was goed gestegen. Ben toch al iets geruster weer. Nu aftellen naar de echo! Hopelijk is alles dan ook in orde! Ben zelf ook enorm benieuwd of het er 1 of 2 zijn. Maar eigenlijk maakt het allemaal niet uit zolang alles goed gaat en het gezond is!
Want idd zoals je zelf ook zegt, eens je zwanger geweest bent en dat loopt dan mis, dan is het moeilijk om bij een volgende zwangerschap echt blij te zijn. Dit heb ik enorm gemerkt met nu zwanger te zijn dat dat nog niet volledig verwerkt is.

Ik duim alleszins mee dat er hier nog meer positief nieuws mag volgen! 😍🀞🏻
Ik heb in de winkel voor de zwangerschapstests gestaan. En toch geen meegebracht :D. Als ik mij kan inhouden is het op de tanden bijten tot zaterdag.

Dat is een mooie HCG-waarde he! Hoe ver zou je nu zijn? Als het bij mij nu ook raak zou willen zijn, volg ik kort in jouw voetsporen.
Start 2018 - 4x neg IUI.
2019/2020 - 3x mk na IVF (5w, 8w, 5w)

2021 - tp op 16/3, positieve bloedname op 26/3
21/4 8w echo... Een tweeling!
22/9 30w echo

Ennas
Berichten: 345
Lid geworden op: 29 april 2019, 11:20

Re: START IVF JULI

Bericht door Ennas » 22 september 2020, 12:07

@Ashton, als je meeleest: succes vandaag met de hysteroscopie. Ik hoop dat jij ook snel nieuws hebt van je MRI en dit onderzoek. Knuffel!
Start 2018 - 4x neg IUI.
2019/2020 - 3x mk na IVF (5w, 8w, 5w)

2021 - tp op 16/3, positieve bloedname op 26/3
21/4 8w echo... Een tweeling!
22/9 30w echo

YDV
Berichten: 930
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: START IVF JULI

Bericht door YDV » 22 september 2020, 14:29

Ennas schreef: ↑
22 september 2020, 9:38
YDV schreef: ↑
21 september 2020, 16:46
Ooh dat is wel jammer dat je nog een extra dag moet wachten dan.. miss kan je je al eens aan een testje wagen?

Bn was gelukkig goed, HCG staat nu iets meer dan 9100 dus was goed gestegen. Ben toch al iets geruster weer. Nu aftellen naar de echo! Hopelijk is alles dan ook in orde! Ben zelf ook enorm benieuwd of het er 1 of 2 zijn. Maar eigenlijk maakt het allemaal niet uit zolang alles goed gaat en het gezond is!
Want idd zoals je zelf ook zegt, eens je zwanger geweest bent en dat loopt dan mis, dan is het moeilijk om bij een volgende zwangerschap echt blij te zijn. Dit heb ik enorm gemerkt met nu zwanger te zijn dat dat nog niet volledig verwerkt is.

Ik duim alleszins mee dat er hier nog meer positief nieuws mag volgen! 😍🀞🏻
Ik heb in de winkel voor de zwangerschapstests gestaan. En toch geen meegebracht :D. Als ik mij kan inhouden is het op de tanden bijten tot zaterdag.

Dat is een mooie HCG-waarde he! Hoe ver zou je nu zijn? Als het bij mij nu ook raak zou willen zijn, volg ik kort in jouw voetsporen.
Amai van wilskracht gesproken! πŸ€ͺ ik vind het ook al spannend voor jou!
Normaal gezien 5w4d vandaag als het klopt. Heb het via deze linkt gedaan: https://www.freya.nl/kinderwens/zwanger ... /#freyaerr
Daar kan je ingeven of het inseminatie/verse of cryo TP is. Dus denk wel redelijk betrouwbaar.
Hopelijk mag je snel volgen!
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei β€˜21πŸ’™
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwangerπŸ’™

YDV
Berichten: 930
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: START IVF JULI

Bericht door YDV » 22 september 2020, 14:30

Ennas schreef: ↑
22 september 2020, 12:07
@Ashton, als je meeleest: succes vandaag met de hysteroscopie. Ik hoop dat jij ook snel nieuws hebt van je MRI en dit onderzoek. Knuffel!
Ook van mij heel veel succes gewenst Ashton!
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei β€˜21πŸ’™
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwangerπŸ’™

Ashton
Berichten: 182
Lid geworden op: 10 mei 2019, 13:49

Re: START IVF JULI

Bericht door Ashton » 22 september 2020, 19:03

Hey Lieverds ☺️

YDV, wat fijn dat je waarden goed aan het stijgen zijn. Wanneer mag je gaan voor de eerste echo? Ik hoop echt dat je daar het hartje mag horen kloppen en je stilletjes voorzichtig kan beginnen genieten. πŸ€žπŸΌπŸ€ Ik hoop het echt.

Sanne, dat is ook weer broekloeren en hoe zenuwslopend is dit gewoon. Ik hoop voor jou ook op goed nieuws. Ik gun het je ook zo. Het mag nu wel ook jouw beurt zijn. πŸ€

Met mij gaat het al bij al redelijk goed ondanks het nieuws dat ik vandaag gekregen heb.
Het eerste wat ze zei is dat ze de resultaten van mijn MRI niet verwacht had. Ze had wel verwacht dat er iets met mij ging zijn, maar dat ik effectief adenomyose had. Dat had ze niet verwacht.
En bij het inwendig onderzoek was het gewoon ook heel hard duidelijk. Ik heb foto’s meegekregen, want men man mocht er niet bij zijn. En ze zei, je baarmoeder moet er huidskleurig uitzien. Die van mij zag rood en vol met bloedvaten. Die dus er niet moesten zijn. Γ‰n dan zag je ook nog een heel stuk van die adenomyose zitten. Die ook men baarmoeder dan β€˜vertrokken’ had. Dus ook niet de juiste vorm meer heeft.
Wel... ik wou beginnen wenen. Maar ik kon niet. Ik ben beetje te verbouwereerd. Het kon en kan natuurlijk nooit lukken op deze manier. En alhoewel ik ook tevreden was van mijn vorige gynaecoloog voelde ik me even β€˜niet gehoord’. Hoeveel keer heb ik gevraagd en gezegd dat ik gevoel had dat daar mis ging. Men man is ook wat teleurgesteld. Twee jaar stimuleren en lopen naar hier en daar om dan dit tegen te komen. Het komt binnen ja, maar jullie begrijpen zo dingen ook meer dan iemand anders.

Dus volgende week donderdag 1 oktober zou ik een kleine operatie ondergaan. Gaan ze het proper maken en mijn baarmoeder de juiste vorm geven. Wat eigenlijk ook beetje raar is voor mij. Want zeven jaar geleden ging ik toen het ziekenhuis binnen om van men zoontje te bevallen (2 oktober).
Dan 2 a 3 weken later moest ik afspraak maken bij haar en gaan ze zien. Beste scenario is dat ik dan ivf mag doen en dat dan zou gewoon lukken eh.

De mindere scenario’s zijn dat ze mij in kunstmatige menopauze zetten (als ik het juiste woord nu gebruik). Maar gevolg is dat je minder eitjes geeft. Wat jullie ook weten dat dat zowizo een probleem is bij mij. Want ik heb er altijd 1.
Andere mindere scenario is dat ze gaan invriezen. Maar jullie weten ook dat er altijd een deel niet goed genoeg is of ontdooiing niet overleven. En met eentje...

Dus ik zit in de fase van. Ik weet niet wat ik moet denken of voelen. En zit in de praktische aanpak.
Operatie. Afspraak en dan zien we wel zeker.

Bedankt om tot einde te lezen.
Ondanks we het leed kennen is het toch steeds pittig om te lezen.
Ik had zelf nooit van adenomyose gehoord. En toen ik het op Google had gevonden dacht ik nog. OkΓ©. Zou straf zijn als ik het had. Verklaart wel waarom ik zoveel pijn heb tijdens mijn regels en zwaardere pijnstillers moet nemen.
Maar we blijven positief eh. Dat moet β™₯️
Over de afgelopen twee jaar:
5 pogingen IUI - negatief
3 pogingen ICSI - negatief
9/9 MRI & 22/9 kleine kijkoperatie: adenomyose
1/10 hysteroscopie
19/10 biopsies waren gelukkig in orde
9/11 start nieuw schema

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten