Draagmoeder gezocht

IVF Forum
Tarkantolga39
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 oktober 2021, 4:28

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Tarkantolga39 » 26 februari 2022, 2:03

:) :!: :!:

Tarkantolga39
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 oktober 2021, 4:28

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Tarkantolga39 » 26 februari 2022, 2:04

Ramona013 schreef:
11 december 2021, 17:10
Ik ben een vrouw van 31 heb 3 kindjes waaronder een 2eeige tweeling.
Mijn gezin is af maar heb de wens iemand te helpen in de vorm van eiceldonatie of draagmoederschap.
Mocht je interesse hebben stuur me een berichtje en wie weet ben ik de match die jullie wondertje of zelfs wondertjes (tweeling zit in de familie) mag geven.

:wink: :!: :?:

Hallo, wij zijn ook nog altijd op zoek naar een lieve draagmoeder. Ik kan zelf geen kinderen dragen doordat ik geen baarmoeder meer heb. Mailen mag altijd naar ibisvandeduvetorre@gmail.com. lieve groetjes Stefanie
Laatst gewijzigd door Tarkantolga39 op 27 maart 2022, 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Carmenyorrick
Berichten: 9
Lid geworden op: 2 maart 2022, 11:18

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Carmenyorrick » 2 maart 2022, 11:32

Tarkantolga39 schreef:
26 februari 2022, 1:52
time=1639614865 user_id=13743]
Ramona013 schreef:
11 december 2021, 17:10
Ik ben een vrouw van 31 heb 3 kindjes waaronder een 2eeige tweeling.
Mijn gezin is af maar heb de wens iemand te helpen in de vorm van eiceldonatie of draagmoederschap.
Mocht je interesse hebben stuur me een berichtje en wie weet ben ik de match die jullie wondertje of zelfs wondertjes (tweeling zit in de familie) mag geven.
Hallo, wij zijn een warm getrouwd koppel van 33 en 34 jaar. Ik, Carmen ben in vervroegde menopauze en kan zelf niet zwanger zijn. Wij zijn op zoek naar iemand die een laag technologische zwangerschap wil doen. Graag betalen we alles ivm de zwangerschap en leggen we eventuele afspraken vast op papier. Nadat we natuurlijk elkaar wat hebben leren kennen. We kijken er zo naar uit om samen met een draagmoeder dit traject aan te kunnen gaan en waarderen het enorm dat die persoon voor ons een kindje op de wereld zou willen zetten. Wij wonen in Schelle. Als je vragen hebt mag je ze zeker stellen hoor.
Groetjes Carmen en yorrick

Carmenyorrick
Berichten: 9
Lid geworden op: 2 maart 2022, 11:18

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Carmenyorrick » 2 maart 2022, 11:36

Blondii schreef:
25 augustus 2021, 19:38
Hallo

Ik ben een mama , van 29 die graag zou willen bekijken om draagmoeder te zijn voor een koppel.
Moest iemand interesse hebben. Stuur mij een berichtje of email.

Groetjes
Hallo, wij zijn een warm getrouwd koppel van 33 en 34 jaar. Ik, Carmen ben door een kanker behandeling in vervroegde menopauze en kan zelf niet zwanger zijn. Wij hebben lang nagedacht en gesproken en daaruit is gekomen dat we nu op zoek zijn naar iemand die een laag technologische zwangerschap wil doen. Graag betalen we alles ivm de zwangerschap en leggen we eventuele afspraken vast op papier. Nadat we natuurlijk elkaar wat hebben leren kennen. Als je vragen hebt mag je ze zeker stellen hoor.
Je kan ons ook contacteren via carmen.vancaekenberghe@hotmail.com
Groetjes Carmen en yorrick

Carmenyorrick
Berichten: 9
Lid geworden op: 2 maart 2022, 11:18

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Carmenyorrick » 2 maart 2022, 11:41

Lieve mensen,
Wij Carmen en Yorrick zijn een warm koppel van 33 en 34 jaar wonende te Schelle. Door een eerdere behandeling ben ik jammer genoeg vroegtijdig in menopauze gegaan. Ik kan geen kinderen krijgen maar onze wens is al lang heel groot.

Wij zijn op zoek naar een draagmoeder die het ziet zitten nadat we elkaar hebben leren kennen van samen met ons een kindje op de wereld te zetten.

Het is van zelfsprekend voor ons dat wij de nodige kosten van de zwangerschap betalen. Indien graag gewenst zetten we gemaakte afspraken samen op papier vast.

Je kan ons bereiken via carmen.vancaekenberghe@hotmail.com

We kijken er naar uit van iets van jullie te horen.

Carmenyorrick
Berichten: 9
Lid geworden op: 2 maart 2022, 11:18

Re: draagmoeder gezocht

Bericht door Carmenyorrick » 2 maart 2022, 11:44

oester schreef:
1 februari 2011, 18:37
hallo,

ik was eigenlijk zeer benieuwd naar of het al gelukt is om een draagmoeder te vinden. Ik zelf hoef namelijk geen kinderen maar zou wel graag mensen willen helpen om kinderen te krijgen omdat ze je heel wat geluk kunnen brengen in je leven.

Groetjes Ester.
Hallo, ik hoop dat je nog steeds eens draagmoeder wil zijn.

wij zijn een warm getrouwd koppel van 33 en 34 jaar. Ik, Carmen ben in vervroegde menopauze en kan zelf niet zwanger zijn. Wij zijn op zoek naar iemand die een laag technologische zwangerschap wil doen. Samen kunnen we dan het traject beleven en het kindje op de wereld zetten.

Graag betalen we alles ivm de zwangerschap en leggen we eventuele afspraken vast op papier. Nadat we natuurlijk elkaar wat hebben leren kennen. Als je vragen hebt mag je ze zeker stellen hoor.

Je kan ons bereiken op carmen.vancaekenberghe@hotmail.com

Groetjes Carmen en yorrick

Carmenyorrick
Berichten: 9
Lid geworden op: 2 maart 2022, 11:18

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Carmenyorrick » 3 maart 2022, 14:22

Ann.kinderwens schreef:
4 mei 2015, 13:46
Hoi Elodie,

Ik ben Ann en ben 26 jaar.
Weduwe en wil graag helpen voor jullie wens te vervullen.
Ik vraag er geen geld voor alleen betaling van de kosten die de ziekenkast niet draagt.

Ik ben gezond en heel fit.
Doe dit puur uit mensen liefde.
Groetjes
Ann

Ik heb nog aan iemand reactie gestuurd maar nog niets terug gehoord.

Beste

Bent u nog steeds bereid draagmoeder te zijn? Kunnen we misschien privé even verder praten. Hier of via mijn mail carmen.vancaekenberghe@hotmail.com

Vriendelijke groeten
Carmen en yorrick

Carmenyorrick
Berichten: 9
Lid geworden op: 2 maart 2022, 11:18

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Carmenyorrick » 3 maart 2022, 14:31

Blondii schreef:
25 augustus 2021, 19:38
Hallo

Ik ben een mama , van 29 die graag zou willen bekijken om draagmoeder te zijn voor een koppel.
Moest iemand interesse hebben. Stuur mij een berichtje of email.

Groetjes
Beste

Wil u nog steeds draagmoeder zijn? Is het soms mogelijk om hier verder over te spreken?

Groetjes
Carmen en yorrick

Onbekend
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 juni 2017, 15:48

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Onbekend » 10 mei 2022, 18:17

ManonManon schreef:
20 december 2018, 23:19
Onbekend schreef:
22 juni 2017, 15:51
Beste mensen.
Mijn man en ik zijn bijna 7 jaar getrouwd en Zijn 9 jaar samen. Wij proberen al heel lang een baby te krijgen. Vele miskramen en curretage gehad. Artsen hebben ons onderzocht en alles bleek goed. Ze konden geen oorzaak vinden en omdat ik al vaker zanger ben geweest was er geen reden om ons te helpen. Terwijl het allemaal uitliep op een miskraam. Wij hopen dat er een dame is die dat voor ons wil doen. Er zijn helaas genoeg mensen die geen kinderen kunnen krijgen. En mensen zoals ons die niet geholpen kunnen worden omdat het in de ogen van de arts het 'Wel lukt.
Mochten er geïnteresseerden zijn dan horen wij dat graag. We zitten nabij Hengelo.
Groeten
Onbekend


Zijn jullie nog op zoek? Ik woon ook nabij Zwolle en zou jullie graag willen helpen

We zijn nog steeds opzoek naar een draagmoeder.

WimAnchela2205
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 mei 2022, 15:26

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door WimAnchela2205 » 20 mei 2022, 15:33

Wij zoeken een draagmoeder .
Wilt U kontakt opnemen via mail.
w.degraaf1976@gmail.com

Davejee1993
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mei 2022, 11:55

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Davejee1993 » 30 mei 2022, 12:01

Lieve draagmoeders.
Ik ben een alleenstaande (gay)man
Met een hele grote kinderwens.

Voor holebi mannen is het helaas heel erg moeilijk om een kinderwens in vervulling te laten gaan. Ik heb al oo verschillende plaatsen geïnformeerd. Of het is mega duur of et wordt gezegd voor alleenstaande mannen kunnen wr niks betekenen.

Graag zou ik hier dus een oproep willen plaatsen of er vrouwen aanwezig zijn. Die serieus kunnen overwegen mijn grootste wens uit te laten komen.

Alvast heel erg bedankt voor eventuele reacties!

Met vriendelijke groetjes,

Dave

wim
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 oktober 2021, 15:31

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door wim » 17 juni 2022, 9:32

Hallo daar

Wij zijn en koppel die helaas na vele mislukkingen op zoek moeten naar en lieve draagmoeder om onze droom te verwezenlijken dus met deze welke draagmoeder kan ons helpen met onze droom ?
Stuur pb aub....

Saskiajeffrey
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 juni 2022, 15:18

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Saskiajeffrey » 20 juni 2022, 15:29

Tarkantolga39 schreef:
26 februari 2022, 2:04
Ramona013 schreef:
11 december 2021, 17:10
Ik ben een vrouw van 31 heb 3 kindjes waaronder een 2eeige tweeling.
Mijn gezin is af maar heb de wens iemand te helpen in de vorm van eiceldonatie of draagmoederschap.
Mocht je interesse hebben stuur me een berichtje en wie weet ben ik de match die jullie wondertje of zelfs wondertjes (tweeling zit in de familie) mag geven.

Hallo

Ik en me vriend zijn op zoek naar een draagmoeder omdat ik zelf geen kinderen kan dragen geen baarmoeder meer

Je mag altijd contact opnemen email saskiaschroyen2@gmail.com
Vriendelijk dank

Saskiajeffrey
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 juni 2022, 15:18

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Saskiajeffrey » 20 juni 2022, 15:33

Blondii schreef:
25 augustus 2021, 19:38
Hallo

Ik ben een mama , van 29 die graag zou willen bekijken om draagmoeder te zijn voor een koppel.
Moest iemand interesse hebben. Stuur mij een berichtje of email.

Groetjes
Hallo

Ik en me vriend zijn op zoek naar een draagmoeder omdat ik zelf geen kinderen kan dragen geen baarmoeder meer

Je mag altijd contact opnemen email saskiaschroyen2@gmail.com
Vriendelijk dank

Saskiajeffrey
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 juni 2022, 15:18

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Saskiajeffrey » 20 juni 2022, 15:57

Ons kort voorstellen

Ik Ben mama van drie dochters ben al effen met de papa uiteen wegens ziekte en omstandigheden is me baarmoeder verwijdert
Nu met mijn nieuwe vriend hebben we toch een eigen kinderwens
En zijn we op zoek naar een draagmoeder die ons kleine spruit zou willen dragen en zo onze wens in vervulling brengt
Je mag altijd contact opnemen met saskiaschroyen2@gmail.com
Hopelijk vinden we iemand die onze wens in vervulling kan brengen

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten