Orgametril

IVF Forum
Plaats reactie
lena1981
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 november 2021, 10:54

Orgametril

Bericht door lena1981 » 22 juni 2022, 20:31

Hallo iedereen, ik heb nog 1 embryo in de diepvries en ik denk stilletjes aan om een nieuwe (tevens laatste) terugplaatsing te doen. Nu zit het zo dat ik al 3 maanden een onregelmatige cyclus heb. Waarschijnlijk komt dit omdat ik in maart een miskraam heb gehad 😥. Het is zelfs dat ik overlaatst 2 weken aan een stuk verkleuring heb gehad (geen helder bloed). Ik maakte me toch zorgen en ben vorige week vrijdag bij de gynecoloog geweest. Ze had een echo gemaakt maar daar was alles normaal. Ze zag wel dat ik op het laatste van mijn cyclus was, terwijl ik mijn maandstonden niet eens had gehad. Bloed analyse wees wel uit, dat mijn hormonale waarden aan de lage kant waren. Volgende week op 01/07 moet ik terug gaan en ze heeft mij orgametril voor geschreven en heb nu deze medicatie 6 dagen op rij al ingenomen. Ik begin nu terug verkleuring te hebben en het gevoel dat mijn maandstonden gaan doorkomen. Heeft iemand ook ervaring met orgametril of onregelmatige cyclussen na een miskraam. Alvast bedankt

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten