Ivf of sterilisatie ongedaan maken

IVF Forum
Sarapol
Berichten: 130
Lid geworden op: 26 september 2018, 21:48

Re: Ivf of sterilisatie ongedaan maken

Bericht door Sarapol » 30 mei 2020, 21:56

Vikki schreef:
27 mei 2020, 9:20
Sarapol,

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje.
Eind oktober vorig jaar werd onze enigste cryo op 3 pogingen teruggeplaatst en waren we ook effectief zwanger, jammergenoeg kreeg ik op net geen 8 weken een miskraam. Heb ik heel veel verdriet om gehad.
Een 4de poging zagen we niet zitten, mede omdat er 1 bepaalde arts op fertiliteit altijd heel erg negatief deed omtrent mijn leeftijd. Mijn eigen gynaecoloog was positiever. Ik heb eind december refertilisatie door haar laten doen. Rechter eileider was teveel beschadigd, links is hersteld. Zou volgens haar geen enkel probleem mogen vormen om terug zwanger te worden. Ondertussen net aan dag 4 voor ronde 3, ik heb dus goede hoop....
Wat spijtig om te horen!

Zeker ook niet leuk als je met negatieve reacties van de artsen te maken krijgt. Gelukkig was er een arts die wel achter jullie keuze stond.

Ik duim mee dat jullie snel zwanger mogen worden!
Ivf 1 : 22 eic. 9 bevr (1 ivf, 8 icsi)
Ivf 1. 1 terugpl. (2 cryos) Miskraam
Ivf 1.2 terugpl cryo 1(1 cryo)Negatief
Ivf 1.3 terugpl cryo 2 Negatief
Icsi 2 : 23 eicellen. 18bevr
Icsi 2. 1 terugpl (8cryos)
Positief

ela
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 februari 2020, 13:32

Re: Ivf of sterilisatie ongedaan maken

Bericht door ela » 9 juni 2020, 9:28

Hey
Bij welke gyn heb je die sterilisatie ongedaan kunnen maken? Ik zit in hetzelfde schuitje en word er moedeloos van. Ik zit Dan nog met het probleem dat mujn eicellen oogeraken... al 4 pogingen niks ...

Vikki
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 januari 2019, 13:28

Re: Ivf of sterilisatie ongedaan maken

Bericht door Vikki » 30 januari 2021, 16:27

Ik heb dat berichtje dus nooit gezien.

Mijn eigen gynaecoloog heeft mijn sterilisatie ongedaan gemaakt. Ik ben echter nog steeds niet zwanger dus zijn we terug bezig met ivf/icsi sinds oktober. Ik begin morgen met een 5de poging. Maar eerlijk, ik heb nog heel weinig hoop. We zijn al 2 jaar bezig.

Djam
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 juni 2021, 11:49

Re: Ivf of sterilisatie ongedaan maken

Bericht door Djam » 30 juni 2021, 11:56

hoi hoi ,

Ik ben Djam …. En ik ben 39 jaar en kom uit Tilburg (Nederland)Ik heb 3 kinderen. Een dochter van 17 en 2 jongens van 14 en 10. 9 jaar geleden heb ik mij laten steriliseren .

Ik heb nu 2 jaar een nieuwe partner en besloten op 10 juni 2021 mijn hersteloperatie te laten doen in het Heilig hart ziekenhuis in Leuven . Voorschot was 2800,- voor meer persoon kamer .

We konden heel snel op gesprek , sperma van mijn partner werd gecontroleerd. Operatie kon al een maand later maar vond ik te snel, dus heb het 3 maanden later gedaan om te wennen aan de gedachte en te betalen in 3 termijnen.

Verder verliep de operatie vlot ( ik had clips) ik hem maar 1 nacht hoeven te blijven en ongeveer 1 a 1,5 week rustig aan moeten doen.

Nu ongesteld geweest na de operatie en nu dus bezig met ronde 1.

Hopen dat het gaat lukken 🥰

iluna356800
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 augustus 2022, 22:49

Re: Ivf of sterilisatie ongedaan maken

Bericht door iluna356800 » 10 augustus 2022, 22:55

Hallo allemaal ik stel me even voor...ik ben 37 jaar,heb 4kinderen 14,9,7,6 en bij de laatste laten steriliseren met spijt...mijn vriend en ik zijn 1jaar en 2maanden samen.hij heeft een zoon van 8.wij willen graag een kindje samen.ben naar uz brussel geweest om te kijken voor hersteloperatie..en eventueel ivf...deze zijn beide geweigerd omdat we al kinderen hebben...dan ook nog voorwaarden dat we samen moeten wonen..we wonen schuin over mekaar,zijn altijd samen enkel ons adres niet officieel..1van de 2moet werken..ikzelf heb 2500€ inkomen en mijn vriend heeft ook inkomen...ik kan niet begrijpen dat een hersteloperatie direct geweigerd word omdat je al kinderen hebt...vriend gaat binnenkort werken dus dat zal het probleem niet meer vormen maar toch vind ik het erg dat men zomaar direct een nee geeft...ik heb nu in gent afspraak gemaakt in december pas,leuven in september...iemand ervaring met deze 2ziekenhuizen en je daar ook aan deze voorwaarden moet voldoen?

iluna356800
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 augustus 2022, 22:49

Re: Ivf of sterilisatie ongedaan maken

Bericht door iluna356800 » 10 augustus 2022, 23:59

Hey ik wou vragen u bent in leuven geweest...hoe verliep het daar?ook voorwaarden waar je aan moet voldoen?uz brussel onmiddellijk omdat ik al kinderen heb en vriend 1.geven ze voorrang en mensen die geen kinderen hebben dus direct nee...vind dat wel erg...als je hersteloperatie laat doen dat artsen moeten beslissen of het wel of niet mag

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten