Prp life expert Leuven lage eicelvoorraad

IVF Forum
Zondernaam
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 maart 2022, 14:44

Prp life expert Leuven lage eicelvoorraad

Bericht door Zondernaam » 22 maart 2022, 22:30

Wegens te lage amh (0,32) en FSH 7,7 wil ik prp aan Life expert in Leuven proberen, zijn er hier dames die ervaring hebben?

Kort samengevat:
Na drie mislukte ivf pogingen in NL, ben ik naar het buitenland gegaan en zwanger geraakt voor een tweeling. Bleek achteraf dat er sprake was van hydrosalpinx derhalve een reden dat de innesteling elke keer is mislukt.

Nu we voor een derde kind zijn gestart heb ik een mislukte ivf poging achter de rug. Er waren slechts 6 folikkels, 3 eicellen waarvan 1 is bevrucht. Op de derde dag was het 4-cellig met slechte kwaliteit. Daarom willen ze in Nederland niet verder gaan. Ik heb volgende week afspraak met een arts uit Life expert voor prp. Mijn arts in NL gaat het met het team overleggen of het nog zinvol is om verder te gaan na de prp behandeling. Wat zouden jullie mij adviseren?

iweeke
Berichten: 11
Lid geworden op: 6 november 2020, 9:08

Re: Prp life expert Leuven lage eicelvoorraad

Bericht door iweeke » 24 maart 2022, 11:00

Beste,

Ik ben in Prp life expert in leuven geweest. Ik mocht daar niet aan een behandeling beginnen door de psycholoog.
Ik ben daarna naar Jette gegaan waar ze veel vriendelijker zijn en veel meer begrijpen dat je moeder wil worden.
Ze onderzoeken u van top tot teen voor ze een poging wagen om slaagkansen zo hoog mogelijk te houden.
Ik zou UZ brussel toch ook overwegen.

Mvg

Iweeke

Zondernaam
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 maart 2022, 14:44

Re: Prp life expert Leuven lage eicelvoorraad

Bericht door Zondernaam » 25 maart 2022, 14:34

Hoi hoi, wordt een psycholoog ingeschakeld alvorens dat je met een ivf behandeling start?

Weet je of ze bij Jette ook prp doen?

Zondernaam
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 maart 2022, 14:44

Re: Prp life expert Leuven lage eicelvoorraad

Bericht door Zondernaam » 25 maart 2022, 14:34

Hoi hoi, wordt een psycholoog ingeschakeld alvorens dat je met een ivf behandeling start?

Weet je of ze bij Jette ook prp doen?

iweeke
Berichten: 11
Lid geworden op: 6 november 2020, 9:08

Re: Prp life expert Leuven lage eicelvoorraad

Bericht door iweeke » 6 april 2022, 10:14

Hey,

Nee in Jette moet je geen psycholoog testen doen.
UZ brussel is echt gekend. Prp dat weet ik niet dat moet je is navragen.

grts

Iweeke

Willemijn
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 november 2022, 19:32

Re: Prp life expert Leuven lage eicelvoorraad

Bericht door Willemijn » 11 januari 2023, 16:21

Hi goedemiddag, ik weet niet of je nog meeleest of het forum maar ik ben benieuwd of je de PRP hebt laten uitvoeren in Leuven? Ik sta nu voor dezelfde keuze

Mar12
Berichten: 15
Lid geworden op: 8 mei 2017, 12:38

Re: Prp life expert Leuven lage eicelvoorraad

Bericht door Mar12 » 14 januari 2023, 18:11

hallo,
Heeft iemand ervaring met PRP, in de zin van positief resultaat?
Ik heb het ook overwogen.

Wensje07
Berichten: 67
Lid geworden op: 16 december 2022, 11:24

Re: Prp life expert Leuven lage eicelvoorraad

Bericht door Wensje07 » 15 januari 2023, 15:32

Oei is dat echt met een psycholoog?
Ik ga morgen en dan gaan ze het plan voorleggen
Ik ben 39 intussen mama van twee meisjes van 9 en 10 en wil heel graag met nieuwe partner nog een kindje. Maar... Menopauze loert om de hoek :(
Ik heb ingreep laten doen aan baarmoeder en morgen zou het toch plan voorstelling zijn
Maar als ik nu hoor nog een gesprek met een psycholoog denk ik... Weer tijdverlies
39 jaar
AMH 0,06 Nakende (erfelijk) :cry: menopauze)
de artsen gaven me quasi 0% om met eigen eicel nog natuurlijk zwanger te worden..
traject van femara, hysteroscopie, 1 IUI, 1PRP en nu natuurlijk zwanger , uitgerekend 18/12, een echt wonder

Fat
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 februari 2023, 13:03

Re: Prp life expert Leuven lage eicelvoorraad

Bericht door Fat » 20 februari 2023, 13:08

Vervelend dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten.

Ik wil ook graag weten of ze in Leuven Of elders in België PRP doen. Ik hoor het graag.


@wensje07, wat voor behandeling aan je bm heb je laten doen?

Wensje07
Berichten: 67
Lid geworden op: 16 december 2022, 11:24

Re: Prp life expert Leuven lage eicelvoorraad

Bericht door Wensje07 » 3 maart 2023, 16:06

Fat schreef:
20 februari 2023, 13:08
Vervelend dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten.

Ik wil ook graag weten of ze in Leuven Of elders in België PRP doen. Ik hoor het graag.


@wensje07, wat voor behandeling aan je bm heb je laten doen?
Hey!! De vorm werd verbeterd, zodat ik nu optimale vorm heb... Ze deden dit terwijl ze keken of alles nog in orde was qua eileiders enzo...
39 jaar
AMH 0,06 Nakende (erfelijk) :cry: menopauze)
de artsen gaven me quasi 0% om met eigen eicel nog natuurlijk zwanger te worden..
traject van femara, hysteroscopie, 1 IUI, 1PRP en nu natuurlijk zwanger , uitgerekend 18/12, een echt wonder

Wensje07
Berichten: 67
Lid geworden op: 16 december 2022, 11:24

Re: Prp life expert Leuven lage eicelvoorraad

Bericht door Wensje07 » 15 maart 2023, 10:14

Intussen eerste PRP achter de rug...
De ingreep viel goed mee hoor, na twee uur weer weg. Vandaag wel wat trekkende menstruatiepijn... Is pas sinds gisteren dus wel ok.
Binnen zes weken de boost. En na acht weken het resultaat 🙏🙏🙏
39 jaar
AMH 0,06 Nakende (erfelijk) :cry: menopauze)
de artsen gaven me quasi 0% om met eigen eicel nog natuurlijk zwanger te worden..
traject van femara, hysteroscopie, 1 IUI, 1PRP en nu natuurlijk zwanger , uitgerekend 18/12, een echt wonder

Zondernaam
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 maart 2022, 14:44

Re: Prp life expert Leuven lage eicelvoorraad

Bericht door Zondernaam » 11 mei 2023, 10:01

Wensje07 schreef:
15 maart 2023, 10:14
Intussen eerste PRP achter de rug...
De ingreep viel goed mee hoor, na twee uur weer weg. Vandaag wel wat trekkende menstruatiepijn... Is pas sinds gisteren dus wel ok.
Binnen zes weken de boost. En na acht weken het resultaat 🙏🙏🙏
Hi Wensje,

Ik heb binnenkort ook afspraak voor een prp behandeling. Zou je meer info kunnen geven over de voorbereiding en of je een effect merkt? Waar heb je de prp behandeling laten doen? Ik heb een afspraak bij de Life expert expert centre bij dr Gordts.

Zondernaam
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 maart 2022, 14:44

Re: Prp life expert Leuven lage eicelvoorraad

Bericht door Zondernaam » 11 mei 2023, 10:21

Willemijn schreef:
11 januari 2023, 16:21
Hi goedemiddag, ik weet niet of je nog meeleest of het forum maar ik ben benieuwd of je de PRP hebt laten uitvoeren in Leuven? Ik sta nu voor dezelfde keuze
Hi hi, nee ik had het nog niet laten uitvoeren omdat ik in Nederland steeds afgewezen werd voor een ivf behandeling. Na lange wachttijden heb ik uiteindelijk een plek gevonden dat ivf voor de laatste keer wilt uitvoeren. We hebben afgesproken dat ik de ivf behandeling na prp behandeling zal krijgen. Ik ga prp binnenkort laten uitvoeren. Graag hoor ik van je of je inmiddels ook heb gekozen voor de prp en zo ja of je het effect al ziet.

Sarahtns
Berichten: 219
Lid geworden op: 6 mei 2022, 13:13

Re: Prp life expert Leuven lage eicelvoorraad

Bericht door Sarahtns » 22 mei 2023, 18:37

Hallo dames

Ik heb bij LIFE een PRP laten uitvoeren begin maart. Er was me aanvankelijk gezegd dat de ingreep nog eens herhaald moest worden, maar na de uitvoering van de eerste kwam de dokter er op terug omdat het zo goed gelukt was. Blijkbaar zijn mijn eierstokken nog wel jong en hadden ze alles goed opgenomen. Ik had dus goede hoop op gunstig resultaat, op basis van hoe de ingreep verlopen was gaven ze mij ook veel kans dat het zou helpen.

Ik ben nu bezig met mijn eerste ICSI poging sinds de PRP, maar helaas voorlopig niets van verbetering te merken... Mijn AMH is gedaald ten opzichte van mijn vorige meting een jaar geleden (toen 1,27, nu nog 0,68), en het aantal follikels is zeker ook niet meer. Ik had voordien ook nog eens een beperkte respons op de hormonen, dat lijkt nu nog steeds het geval te zijn. Het enige waar ik nog niets over kan zeggen is de kwaliteit van de eicellen, dat zullen we zien na de pick up deze vrijdag...

Laat dit jullie aub niet ontmoedigen, ieders verhaal is anders. Helaas vrees ik dat het voor mij geen oplossing was.
33j
7/21: start kinderwens
5/22: ICSI 1 - 4 eicellen ❌ 0 cryos
7/22: ICSI 2 - 6 eicellen ❌ 0 cryos
11/22: ICSI 3 - 4 eicellen ❌
1/23: ICSI 4 - 2 eicellen - geen TP
3/23: PRP
5/23: ICSI 5 - 6 eicellen - geen TP

Zondernaam
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 maart 2022, 14:44

Re: Prp life expert Leuven lage eicelvoorraad

Bericht door Zondernaam » 29 mei 2023, 22:58

Hi Sarahtns,

Ik heb ook onlangs Prp laten doen bij Life expert, tegen mij zeiden ze idd ook dat ik binnen 6-8 weken opnieuw moet laten doen. Wij hebben besloten om niet te doen en dat we eerst een ivf poging laten doen.

Ik hoop dat je met deze poging je kinderwens zult vervullen. Ik heb vele jaren ook aantal pogingen geprobeerd om zwanger te worden, er werd mij uiteindelijk in Nederland vertelt dat ik nooit moeder zou kunnen worden. Daarna ben ik in het buitenland na een operatie (verstopte eileider) met de eerste poging zwanger geraakt. Nu gebeurt weer hetzelfde en kan ik in Nederland niet weer echt verder. Ik ga daarom in Nederland toch een poging wagen en heb besloten om naar het buitenland te gaan bij dezelfde arts als het in Nederland mislukt. Dus ik zou zeggen als je de financiële mogelijkheid heb ga verder de grenzen heen en misschien dat je dan een andere resultaat krijg. Ik zal voor je duimen!

Sarahtns schreef:
22 mei 2023, 18:37
Hallo dames

Ik heb bij LIFE een PRP laten uitvoeren begin maart. Er was me aanvankelijk gezegd dat de ingreep nog eens herhaald moest worden, maar na de uitvoering van de eerste kwam de dokter er op terug omdat het zo goed gelukt was. Blijkbaar zijn mijn eierstokken nog wel jong en hadden ze alles goed opgenomen. Ik had dus goede hoop op gunstig resultaat, op basis van hoe de ingreep verlopen was gaven ze mij ook veel kans dat het zou helpen.

Ik ben nu bezig met mijn eerste ICSI poging sinds de PRP, maar helaas voorlopig niets van verbetering te merken... Mijn AMH is gedaald ten opzichte van mijn vorige meting een jaar geleden (toen 1,27, nu nog 0,68), en het aantal follikels is zeker ook niet meer. Ik had voordien ook nog eens een beperkte respons op de hormonen, dat lijkt nu nog steeds het geval te zijn. Het enige waar ik nog niets over kan zeggen is de kwaliteit van de eicellen, dat zullen we zien na de pick up deze vrijdag...

Laat dit jullie aub niet ontmoedigen, ieders verhaal is anders. Helaas vrees ik dat het voor mij geen oplossing was.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten