Hi door mijn hoge vruchtbaarheid ben ik al een geruime tijd een ervaren sperma donor.
Ik heb in het verleden voornamelijk wensmoeders geholpen met een hoge leeftijd / die niet verder kwamen via een vruchtbaarheid behandeling bijvoorbeeld ivf.
Mochten stelletjes / wensmoeders zijn die door bepaalde redenen niet verder komen met hun kinderwens dan sta ik open voor contact.
Voor vragen of meer informatie kun je mailen naar
Ph34@outlook.com
Tot daar
Wensmoeder(s) die niet verder komen met ivf
-
-
Re: Wensmoeder(s) die niet verder komen met ivf
Hoi, ik weet niet of het te laat is om contact met je op te nemen, maar ik heb echt hulp nodig. Ik hoop van je te horen.Schenker schreef: ↑6 september 2024, 16:52Hi door mijn hoge vruchtbaarheid ben ik al een geruime tijd een ervaren sperma donor.
Ik heb in het verleden voornamelijk wensmoeders geholpen met een hoge leeftijd / die niet verder kwamen via een vruchtbaarheid behandeling bijvoorbeeld ivf.
Mochten stelletjes / wensmoeders zijn die door bepaalde redenen niet verder komen met hun kinderwens dan sta ik open voor contact.
Ph34@outlook.commelon sandbox
Tot daar
-
Re: Wensmoeder(s) die niet verder komen met ivf
portlychow schreef: ↑25 februari 2025, 3:09Hoi, ik weet niet of het te laat is om contact met je op te nemen, maar ik heb echt hulp nodig. Ik hoop van je te horen.Schenker schreef: ↑6 september 2024, 16:52Hi door mijn hoge vruchtbaarheid ben ik al een geruime tijd een ervaren sperma donor.
Ph34@outlook.commelon sandbox
Tot daar
Ik hèb jou een Pb bericht gestuurd