Hey Ann,
Hopelijk is het een vechtertje in je buik en groeit het de volle 9 maanden goed tot een pracht van een baby'tje!
Er is een hartslagje dus een sprankeltje hoop en hopelijk zijn de wonderen de wereld nog niet uit hé! En heeft de gyn. het gewoon super mis!
Ik duim voor je!
Groetjes
Zorgje
HCG 251 na 21 dagen na TP
-
avangomp
-
lientjesnif
Hoi iedereen,
avangpomp, ik hoop dat het voor jou goed afgelopen is?
ik ben hier wat aan het lezen op dit forum, zo veel mogelijk (IVF)...
Hoewel ik het zelf ook heel erg lastig heb , maar nog niets ernstigs in die zin zoals jou, miskramen, buitenbaarmoederlijke etc.. heb meegemaakt, leef ik uiteraard heel erg met iedereen mee hier!!! en wens ik het allerbeste voor ons allen in de (nabije) toekomst!
groetjes
avangpomp, ik hoop dat het voor jou goed afgelopen is?
ik ben hier wat aan het lezen op dit forum, zo veel mogelijk (IVF)...
Hoewel ik het zelf ook heel erg lastig heb , maar nog niets ernstigs in die zin zoals jou, miskramen, buitenbaarmoederlijke etc.. heb meegemaakt, leef ik uiteraard heel erg met iedereen mee hier!!! en wens ik het allerbeste voor ons allen in de (nabije) toekomst!
groetjes
-
SummerJam
Re:
Hoi, Hoe is dat dan uitgedraaid?avangomp schreef:Hey Ystar,ystar schreef:Ik wou toch even reageren op dit bericht...
Mijn nicht heeft zoiets meegemaakt maar wel op natuurlijke manier zonder ivf.
op haar 1e echo bleek niets te zien, en dokter raade haar aan om curretage te laten doen, ze was er toch niet gerust in en ging de week later naar spoed en wat bleek dat er toch iets te zien was en een hartslag! haar dochtertje is nu 5jaar...
Mercie voor je reactie. Geef idd wel wat hoop je verhaal. Zal volgende week woensdag laten weten hoe de situatie dan is.
Groetjes
Ann
Pilstop 09/'13. 05/'14 diagn. azoöspermie
9x ICSI en 3x cryo. TP van 16 embryo's: 9x neg, 1 BBM, 1 MK 5,5w, 1x ZWANGER!
04/'17: ERA1 (post d5) - 06/'17 ERA2 (pré d4)
09/'17: TP 2x cryo uit ICSI 9 op dag 4,5: zwanger van TWEELING!!! 06/05/18 geboren!!
9x ICSI en 3x cryo. TP van 16 embryo's: 9x neg, 1 BBM, 1 MK 5,5w, 1x ZWANGER!
04/'17: ERA1 (post d5) - 06/'17 ERA2 (pré d4)
09/'17: TP 2x cryo uit ICSI 9 op dag 4,5: zwanger van TWEELING!!! 06/05/18 geboren!!