Oeps ik had even jullie namen door elkaar gehaald

.
@Vicky87 de zekerheid van een kunstmatige cyclus is inderdaad wel welkom. Maar heb wat schrik dat de kwaliteit van de bms dan minder is, als ik de dokter zo hoor. Ik ga er nu niet van wakker liggen, want heb uiteindelijk toch drie dagen Progynova moeten nemen. Dat hielp gelukkig en na 21 dagen heb ik eindelijk te horen gekregen dat mijn bms dik genoeg was en ik volgende week donderdag een terugplaatsing heb

. Ben dus wel fan van de Progynova, omdat deze zekerheid geeft. Veel succes met je bloedafname vandaag, hopelijk ziet het er allemaal goed uit!
@VickyV ik hoop mee dat je bms dik genoeg is deze vrijdag! Ik kan daar zelf onnozel van komen als je maar moet blijven teruggaan en te horen krijgen dat je nog wat meer geduld moet hebben.
Hej @AngelAngel, is het je eerste IVF poging of cryo terugplaatsing ? Voor mijn eerste IVF poging had ik na 16 dagen mijn punctie en vijf dagen nadien terugplaatsing. Mijn eerste cryo terugplaatsing zal op dag 28 zijn vanaf de start van mijn regels. Meer dan lang genoeg!