IVF en acupunctuur: wanneer - hoe vaak - waar?

IVF Forum
Plaats reactie
nicole_40

Bericht door nicole_40 » 23 maart 2009, 21:05

hello meisjes,

al terug van canariese eilanden (heel prachtig daar, altijd zon en mooie landschappen)...
morgen afspraak bij camus.. on verra..
ik ga bij een accu (een chinese) in Bru, maar ik heb de neiging te gaan bij Johan, wat jullie aanbevelen hier, maar heusden zolder is ver van mij (ik woon in dilbeek). Ik hoop toch dat de qualiteit van mijn eicellen zou verbeteren, zo dat ik goede embryo kan hebben (dat telkens tot 4 cellen de bevruchting is gestopt), want ik weet niet als mijn chinese goed doet, met maxim 6 naalden,enfin, ik weet het niet....

ik moet voor mijn Nederlands verontschuldigen, ik ben Roemeens...

ik duim voor jullie allemaal...

luna1809

Bericht door luna1809 » 24 maart 2009, 9:37

Nicole,

Fijn dat je genoten hebt van je verlof :D zo moet dat dan zijn de baterijen weer opgeladen voor de volgende poging :wink:
Gooi eens met de vuist op tafel bij camus voor duidelijkheid :!:
Johan is super ( wonderman) ik krijg toch veel meer dan zes naaldjes tijdens zijn behandeling, bij de stimulatie waren dat er zeker zes in mijn buik vier op mijn voeten , twee op de polsen en dan nog eens omdraaien en stuk of acht op mijn rug en dat wordt gewarmt met een soort lamp. Bij mijn transfer zes in mijn voeten en benen in mijn hoofd ( hypofyse) en polsen en armen en dan weer ook in mijn lage rug.
Ik ben trouwens van waterloo en rij ook dus 100km naar Johan maar dat is een kleine moeite als je ziet wat hij kan :wink:
Laat zeker iets weten als je bij camus geweest bent

SN mercikes voor de steun en bemoedigende woorden die hebben we nu hard nodig :wink: `

Nientje alles ok???? want ik hoop geen nieuws goed nieuws!!!!

liefs luna xx

nicole_40

Bericht door nicole_40 » 24 maart 2009, 20:16

dag meisjes,

ik had afspraak met camus vanavond, ik ben heel triestig, ik huil en ik drink nu, van verdriet. Heeft me aanbevolen om aan eiceldonatie te denken, want ik reageer niet op de behandelingen, 1-2 folikels, geen goede embryo. Zo heeft me voorgesteeld, om toch niet te moeten betalen van mijn zaak, geen stimulatie meer te maken, en de volgende 3 cyclussen, op natuurlijke wijze.. en zo betaal ik 1 keer voor 3 pick-ups.

ik dacht aan die accu, johan roose te gaan, jullie (luna- please meer woorden over hem, maakt accu ook in het weekend, want in woon in Dilbeek, is ver van zolder), nochtans ga ik bij een chinese in bru, maar ik weet het niet als zo goed is...
en ik betaal elke week 60 €/uur, niet veel avance in mijn behandelingen...
luna je schreef dat 35€, en moet maar 2 x/maand gaan, is dat genoeg,enfin - bedankt voor meer details; ik zal proberen deze dagen hem te bellen...
deh, wanhopig dat ik ben, en ik kan niet aanvaarden adoptie of donor, ik kan gewoon niet...

nicole_40

Bericht door nicole_40 » 24 maart 2009, 20:22

ah, camus zei dat is niks aan te doen om de qualiteit van de eicellen te verbeteren.. ik zei over accu, omnibionta, niks... voila..

maar waarom draait die roose in mijn hoofd? ik wil zo hard naar hem te gaan... ik zal zeker doen...

bedankt luna voor jouw bericht...
ik ben kapot, morgen mijn baas zal me vragen waarom heb ik dat gezicht...enfin..
veel succes iedereen!

nicole_40

Bericht door nicole_40 » 24 maart 2009, 20:25

luna, mijn volgende behandeling zal in mei zijn... zal goed zijn al van april te beginnen bij die accu, of tijdens de cyclus van mei (volgende 'behandeling'-want eigenlijk geen behandeling is, er is geen stimulatie)?

bedankt

Nientje

Bericht door Nientje » 25 maart 2009, 18:54

Luna,

nee het is inderdaad slecht nieuws. Ik heb het er heel moeilijk mee, want ik zie me niet nog een behandeling doen.

Het is altijd maar wachten
hoop krijgen
hopen dat eindelijk je wens in vervulling gaat
en dan telkens weer: die grote teleurstelling

en niemand die het echt begrijpt
want voor ons is er weer een tijd aan voorbij gegaan
de tijd tikt verder
iedereen wordt zwanger
iedereen krijgt kinderen
alleen wij niet

en waarom niet
ik heb nooit iets misdaan
waarom nu juist bij mij? Bij ons - allen van deze website
waarom toch,
waarom kunnen ze er niets aan doen
waarom kunnen ze ons niet helpen aan een kind
een kind van onszelf

altijd die voorstellen van adoptie
nee, dat wil ik niet
ik wil er eentje van ons beide
dat moeten ze toch begrijpen?
Maar het enige wat ze zien is dat ik nog steeds geen kind heb.

Neen, ik lijd, mijn lichaam doet nog steeds pijn.
Pijn van het verdriet.

Maar ik hoop echt voor jou, dat het wel gelukt is.

Nientje

Fieke 13

Bericht door Fieke 13 » 25 maart 2009, 19:58

Nientje,

Hoe mooi hoe je dat zegt :!: Ik begrijp zo goed wat je bedoeld. Het doet gewoon altijd pijn he. Veel sterkte hoor meid dikke knuf.

luna1809

Bericht door luna1809 » 27 maart 2009, 16:44

Nicole,

Johan werkt niet in het weekend maar hij werkt wel s'avonds laat want ik ga altijd rond 20u30 vor mijn afspraak. Eerste afspraak papieren invullen bespreking en eventueel al een sessie voor de eitjes stimulatie en je krijgt ook kruiden te nemen tweede afspraak nog stimulatie eitjes en dan de dag van de TP voor de nesteling ( binnen de 24u van de TP) en dan terug direct bij zwangerschap voor ondersteuning of als geen zwangerschap opnieuw stimulatie. Kost inderdaad 35€ maar lees zijn gasten boek op zijn site www.johanroose.be daar zijn nog koppels die enkel nog hoop kregen met eiceldonatie en bij hem natuurlijk zwanger zijn geworden van hun eigen spruit. veel succes :wink:

Nientje

Heb woorden te kort om je te troosten trouwens er bestaan er geen om je goed te doen voelen.
Ik weet ook niet hoe ver ik zou gaan maar blijf positief vraag misschien en tweede mening.
Zo een wonde geneest nooit niet en al krijgen we misschien ooit ons eigen kind deze martelweg zullen we nooit niet vergeten.
Ik zie ook de adoptie niet als een optie dus...
Had dinsdag avond een test gedaan omdat ik het niet kon uithouden en die was negatief dus vrees het ergste voor morgen maar zou dan liever nog hebben dat mijn duivels gewoon voor de BN begonnen want zo blijven hopen en dan bloed trekken en slecht nieuws is nog erger vind ik.

In ieder geval als je een luisterend oor nodig hebt ik ben er!!!

dikke knuf
liefs luna xx

nicole_40

Bericht door nicole_40 » 28 maart 2009, 10:43

bedankt luna voor jouw bericht!

ik heb al een afspraak bij johan op donderdag, hij heeft me gezegt dat zal me onderzoeken als hij kan me helpen; wat voor onderzoek doet hij?

ik ben benieuwd als hij wel zegt dat kan me helpen!

veel succes iedereen!

luna1809

Bericht door luna1809 » 30 maart 2009, 9:31

Nicole,

Goed van je :D hij zal aan je polsen voelen hoe u energie banen lopen want blijkbaar is dit heel belangerijk bij zanger worden goede energie balans en je gaat ook verschillende vragen moeten beantwoorden ( formulier invullen) en waarschijnlijk ook ondersteunend kruiden geven hij zal ook heel eerlijk zijn of het kan of niet. Laat me zeker iets weten als je geweest bent :wink:

Nientje

Hoe is het? Kom je er beetje boven op? Hier zoals ik al voor vreesde ook slecht nieuws. Ons verdriet is groot en er zijn al veel traantjes gevloeid.
Kop op we komen er wel...

Liefs luna xx

SN

Bericht door SN » 30 maart 2009, 9:45

meiden, voor iedereen die geen goed nieuws heeft gehad, kop op!!!

kweet dat dat nu gemakkelijker gezegd is dan gedaan, maar na de weerslag gaan jullie de moed voor 200% weer vinden om er terug tegenaan te gaan....
laat die traantjes nu maar vloeien... niemand die gezegd heeft dat dat niet mag of kan.... trouwens, bij elke keer dat het bij ons mislukte voelde ik dat aan als een rouwproces...

en als jullie opnieuw beginnen, zullen wij er hier zijn voor jullie...

groetjes en dikke knuffels

luna1809

Bericht door luna1809 » 31 maart 2009, 9:48

SN,

Bedankt voor je steun jij zekerweet het hoe dat voelt. Hier zijn veel traantjes gevloeid en de wonde is nog vers maar we gaan gewoon door :wink: het moet ... Ik heb johan gisteren gebeld voor een nieuw afspraak en heb hem dan ook gezegd dat niet gelukt was hij vond het zeer jammer en vroeg waneer ik begon opnieuw maar zei hem dat ik het nog niet wist maar dat het toch niet uit maakte want zijn behandelingen zijn en verademing en voor het zelfde geld na zijn magische naaldjes dat ik dan zelfs geen ivf meer moest doen en toen zei dat ik gelijk had mag dus 15/4 terug hij wou vroeger maar ze zitten met verbouwingen.

Hoe is het met je buikje .... met de twee kleine prutskes :wink: wat zei johan toen je zei dat het 2 waren :D ?

liefs luna xx

luna1809

Bericht door luna1809 » 1 april 2009, 13:51

Sandy,

Hoe is het meid???? Nog aan het spuiten? Wanner je PU? Laat ons iets weten :wink:

Nientje,

Meid hoop dat je je al iets beter voelt... Geef ons wat nieuws van je???

liefs lunaxx

Nientje

Bericht door Nientje » 1 april 2009, 19:19

Hallo allemaal,

ik vind het ook wel, hoe groot de teleurstelling ook is, uiteindelijk komen we er telkens weer sterker uit. Ikzelf ga nu even niets meer plannen.

Gewoon genieten van elkaar, want daar hebben we niet zo veel tijd voor gehad. Zal nog eens goed doen :D .

Ik heb nog embryo's zitten en die ga ik zeker laten terugplaatsen, alleen weet ik nog niet wanneer.

Toch blijf ik nog steeds geloven in de alternatieve geneeskunde. Ik geloof echt dat het ons sterker maakt en dat dan de energie dan naar de juiste plaatsen stroomt. Dus wees niet teleurgesteld als je onze mislukte verhalen leest.

Succes voor al diegene die nu bezig zijn of gaan beginnen.

Luna, veel sterkte!!! Johan zal je er wel weer bovenop helpen.

Nientje

luna1809

Bericht door luna1809 » 2 april 2009, 17:26

Nientje,

Heel fij je zo positief te horen :D Je hebt groot gelijk wij plannen ook niets we zullen zien wat jette zegt maar eerst en voor al gaan we ook van elkaar genieten en wat verlof nemen in juni :wink: Of er een transfer voor plaats vind of erna maakt niet uit maar we blijven zeker naar Johan gaan :wink:
Geniet jullie maar 300% want dat heb je zeker verdient en wie weet hoef je niet meer terug te gaan voor transfer :wink:
Maar zeker af en toe iets laten horen van je he :!:

Nicole laat zeker iets weten wat Johan gezegd heeft morgn :D

liefs luna xx

Plaats reactie