Hoi iedereen
Ik ben sinds kort opgestart voor een nieuwe poging , poging nr 6
Wij zijn in behandeling bij dr Devos in Jette maar ik ben op zoek naar een ziekenhuis waar ik terecht kan voor de bloedafname en de echo's zodat ik niet telkens naar Jette moet.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Dr. Devos zelf sprak van Diest maar via de fertiliteit van Diest willen ze mij niet helpen.
Via de gewone afdeling van gynecologie in Diest wel maar daar hebben ze nu de afspraak afgezegd met een smoesje.
Mijn gewone gynecoloog is Dr. Pexters in GHB maar daar willen ze mij ook niet helpen.
Heeft iemand wel een idee of tips want ik geraak er moedeloos van.
groetjes
Samenwerking UZ Jette en andere ziekenhuizen regio Leuven
-
jokidoki
-
sean_falco
Re: Samenwerking UZ Jette en andere ziekenhuizen regio Leuve
Hello Jokidoki,
Wij hebben hetzelfde situatie. Ik heb juist een afspraak gemaakt met UZ JEtte, en ben van plan om naar AZ Diest te gaan. Ik vraag mij af of kunnen zij ons daar helpen want zij werken samen met Gasthuisberg. Op de website staat dat zij echos en bloedname doen elke maandag, woensdag en vrijdag tussen 7:30 en 8:30, dus voor mij is dat perfect om met mijn werk te combineren.
Ben jij daar geweest, en wat hebben zij gezegd?
Bedankt.
Wij hebben hetzelfde situatie. Ik heb juist een afspraak gemaakt met UZ JEtte, en ben van plan om naar AZ Diest te gaan. Ik vraag mij af of kunnen zij ons daar helpen want zij werken samen met Gasthuisberg. Op de website staat dat zij echos en bloedname doen elke maandag, woensdag en vrijdag tussen 7:30 en 8:30, dus voor mij is dat perfect om met mijn werk te combineren.
Ben jij daar geweest, en wat hebben zij gezegd?
Bedankt.
-
jokidoki
Ik ben tot nu toe alleen bloed gaan laten meten en dat viel goed mee. Maar echo doen ze moeilijk en telkens hoor ik dat je je gynecoloog in diest moet hebben.... als je via de gynecoloog vh ziekenhuis gaat maken.soms wel een afspraak. Heel stresserend.
-
sean_falco
Bedankt Jokidoki. Ik ga eerst wachten op ons eerste afspraak in Jette dan zal ik naar Diest bellen.
-
jokidoki
via het ziekenhuis in Tienen kan je ook terecht.
zelf ben ik er nog niet geweest maar iemand op de icsi domein zei dat zij wel goeie ervaring heeft.
Veel succes
zelf ben ik er nog niet geweest maar iemand op de icsi domein zei dat zij wel goeie ervaring heeft.
Veel succes
-
Klaproosje
Dat was ik. Ik plak hieronder eventjes mijn berichtje.
Ik heb de combinatie Tienen Jette gedaan en dat ging heel goed. Ze namen me voor de echo ook altijd tussen zodat ik niet te lang moest wachten. Dat was een hele vriendelijke vrouwelijke arts, maar ik ben haar naam kwijt. Het labo daar werkt ook heel goed. Nooit problemen gehad dat de info niet op tijd naar Jette ging. Dus geen zorgen maken!
Ik heb de combinatie Tienen Jette gedaan en dat ging heel goed. Ze namen me voor de echo ook altijd tussen zodat ik niet te lang moest wachten. Dat was een hele vriendelijke vrouwelijke arts, maar ik ben haar naam kwijt. Het labo daar werkt ook heel goed. Nooit problemen gehad dat de info niet op tijd naar Jette ging. Dus geen zorgen maken!