AZ Jan Palfijn

IVF Forum
Lies0
Berichten: 71
Lid geworden op: 12 januari 2015, 15:07

Re: AZ Jan Palfijn

Bericht door Lies0 » 1 november 2017, 16:39

Hey SCV

De arts waarbij ik terecht ben gekomen i UZ Gent was Prof De Sutter. Niet de minste dus.
Door dat slechte nieuws te krijgen wouden we sowieso een 3de opinie.
Direct een ander gevoel in Jette. Hun labo staat bekend als één van de toplabo's in Europa.
We vroegen aan Prof Devos ook waarom we het in Jette zouden doen in plaats van Gent. Hij gaf aan dat het labo v UZ Gent zeer goed was maar niet te vergelijken is m hun labo.
Tijdens mijn eerste icsi had ik vrij veel goede embryo's op dag 3. Ik was enorm bang en onzeker om te wachten tot dag 5. Toen ik mijn bezorgheid deelde met de dagelijkse monitoring hebben zij ervoor gezorgd dat het hoofd v h labo me opbelde om me gerust te stellen. Met resultaat, mijn zoontje is nu 17 maand. Ik apprecieerde dat telefoontje enorm!
Mijn man sprak ook duidelijk zijn voorkeur voor Jette uit. Het gevoel zat goed en dat doet ook veel.

@irisbloem, bij mijn eerste icsi in Jette ben ik 3 maal geweest voor een bloedafname, waarvan 1 gecombineerd met een echo en daarna had ik de punctie en 5 dagen later de tp. Bloedafname en echo kan je eventueel ook ergens anders laten doen en resultaten sturen ze dan door. Mocht je twijfelen, eens gaan luisteren hoe ECD daar in zijn werk gaat.

Ik wens jullie beiden veeel succes toe! Volg jullie gevoel!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 12 gasten