iemand toch zwanger geworden met een dun baarmoederslijmvlies??

IVF Forum
Plaats reactie
secondwish85
Berichten: 91
Lid geworden op: 7 februari 2017, 9:36

iemand toch zwanger geworden met een dun baarmoederslijmvlies??

Bericht door secondwish85 » 28 april 2017, 10:15

Hallo iedereen,

Wij zijn bezig voor een 2de kindje via ICSI en blijkbaar is er een probleem bijgekomen waar bij mijn eerste nog geen sprake van was... ik heb plots een heel dun baarmoederslijmvlies dat maar niet dikker wordt. Alle medicatie intussen geprobeerd (progynova, utrogestan, puregon, tarwekiemolie, vitamin D,...) maar het blijft steeds steken tussen de 3 à 5mm.

Het is al een probleem bij ons om een goed embryotje te hebben, en dan verliezen we het nog telkens omdat het bms zo dun is en de innesteling steeds mislukt :( ik vind het zo een uitzichtloze situatie en begin er echt de moed bij te verliezen. Ik prijs ons zéér gelukkig met ons gezond kindje, maar mijn verlangen naar een tweede is zoooo groot, ik wil deze droom echt niet opbergen. het zou mij zoooo veel verdriet doen .

Ik wacht nu op een telefoontje van Jette of de tp za doorgaan deze maand of niet. Waarschijnlijk wel, want dikker wordt het toch nooit en dus moeten we het daar maar mee doen (3.9 mm deze maand) redeneren ze meestal.
Maar we hebben nu eens een goed embryo en mijn terugbetaalde pogingen beginnen te slinken... ik wil deze kans dan ook niet verschieten... Volgens mijn gynea in mijn lokaal ziekenhuis heeft een tp met zo een dun bms weinig kans op slagen.

Vandaar mijn vraag... zijn hier lotgenoten die ook een bms hebben? Is iemand toch zwanger geworden??
Heb zo een nood aan een positief verhaal...

grtjs Secondwish85

Sabje80
Berichten: 79
Lid geworden op: 4 maart 2017, 17:21

Re: iemand toch zwanger geworden met een dun baarmoederslijmvlies??

Bericht door Sabje80 » 1 mei 2017, 13:00

Hallo secondwish,

Mijn baarmoederslijmvlies was vorige week 6,84mm... Ze streven blijkbaar naar 7mm, maar de dokter die de echo toen deed zei dat er wel meer vrouwen zijn die daar niet aan geraken... Bij mij gaan ze morgen de terugplaatsing doen... Ik hoop dat het sinds vorige week dus nog een beetje gegroeid is, maar veel zal dat sowieso niet zijn.

Een collega van mij had vorige week terugplaatsing met een bms van 4,2mm. Ze is nu toch heel misselijk dus dat ziet er wel goed uit.

Hebben ze bij jou ondertussen beslist of de tp zal doorgaan?

Alleszins veel succes!!!
Sep 16: intake crg Jette
Dec 16 - feb 17: 3 x iui zonder hormonen (geen resultaat)
Maart 17: ivf 1 --> 16 eicellen en toch slechts 1 goed embryo ingevroren... TP cryo blastocyste op 2/5 en bloedafname op 14/5... --> ZWANGER!!!

secondwish85
Berichten: 91
Lid geworden op: 7 februari 2017, 9:36

Re: iemand toch zwanger geworden met een dun baarmoederslijmvlies??

Bericht door secondwish85 » 1 mei 2017, 13:56

Hey Sabje! Bedankt voor je reactie! Met 7 MM moet het lukken hoor! Daarmee ben ik zwanger geworden van mijn dochter :) nu kom ik nooit meer boven de 5 en heb al hele goeie embryo's laten terugplaatsen maar werd toch telkens niets hoor :? ahja we zullen zien dinsdag opnieuw echo. Was een hele weg om aan dit ene embryotje te geraken en wil het dan ook graag in zo goed mogelijke omstandigheden laten terugplaatsen. Maar goed, we zullen het moeten doen met hetgeen moeder natuur ons wil geven blijkbaar :)

Veel succes met je tp!! Ik kijk ernaar uit om binnen e hele weken het goede nieuws te lezen :wink:

Sabje80
Berichten: 79
Lid geworden op: 4 maart 2017, 17:21

Re: iemand toch zwanger geworden met een dun baarmoederslijmvlies??

Bericht door Sabje80 » 2 mei 2017, 21:06

De terugplaatsing is goed verlopen... Was super zenuwachtig vanmorgen want het is ook mijn enige embryo en had dus echt schrik dat het niet goed zou ontdooien... Maar dat was dus gelukkig niet het geval.
Om 14.30 uur hebben ze het dan teruggeplaatst en nu zit het dus lekker gezellig in mijn buik... Hopelijk wil het er 9 maanden blijven zitten!!
Hopelijk kan de terugplaatsing bij jou ook nog doorgaan deze cyclus!!
Sep 16: intake crg Jette
Dec 16 - feb 17: 3 x iui zonder hormonen (geen resultaat)
Maart 17: ivf 1 --> 16 eicellen en toch slechts 1 goed embryo ingevroren... TP cryo blastocyste op 2/5 en bloedafname op 14/5... --> ZWANGER!!!

secondwish85
Berichten: 91
Lid geworden op: 7 februari 2017, 9:36

Re: iemand toch zwanger geworden met een dun baarmoederslijmvlies??

Bericht door secondwish85 » 3 mei 2017, 9:23

ooooh super!! blij voor jou dat het goed verlopen is! Altijd een speciaal moment hé die terugplaatsing :) fingers crossed dat het inderdaad een blijvertje mag zijn! Ik duim mee!!

Ik gisteren controle gehad en mijn bms is toch al gegroeid naar 5mm. nog enkele dagen puregon blijven spuiten en dan opnieuw controle. Ik hoop echt dat ik eens dicht bij de 7mm geraak! Wie weet misschien dit weekend of begin volgende week tp.

grtjs x

Sabje80
Berichten: 79
Lid geworden op: 4 maart 2017, 17:21

Re: iemand toch zwanger geworden met een dun baarmoederslijmvlies??

Bericht door Sabje80 » 3 mei 2017, 9:38

Ik duim mee dat je aan 7mm geraakt!!!!
Toi toi toi!!!
Xxx
Sep 16: intake crg Jette
Dec 16 - feb 17: 3 x iui zonder hormonen (geen resultaat)
Maart 17: ivf 1 --> 16 eicellen en toch slechts 1 goed embryo ingevroren... TP cryo blastocyste op 2/5 en bloedafname op 14/5... --> ZWANGER!!!

Sabje80
Berichten: 79
Lid geworden op: 4 maart 2017, 17:21

Re: iemand toch zwanger geworden met een dun baarmoederslijmvlies??

Bericht door Sabje80 » 6 mei 2017, 23:16

Hallo secondwish,

Ik wou je nog even wat moed geven... Een collega van mij heeft twee weken geleden terugplaatsing gehad met een baarmoederslijmvlies van 4,2 mm en ze weet dus gisteren dat ze zwanger is. Het kan dus he!

Hoever staat het nu bij jou??
Sep 16: intake crg Jette
Dec 16 - feb 17: 3 x iui zonder hormonen (geen resultaat)
Maart 17: ivf 1 --> 16 eicellen en toch slechts 1 goed embryo ingevroren... TP cryo blastocyste op 2/5 en bloedafname op 14/5... --> ZWANGER!!!

secondwish85
Berichten: 91
Lid geworden op: 7 februari 2017, 9:36

Re: iemand toch zwanger geworden met een dun baarmoederslijmvlies??

Bericht door secondwish85 » 9 mei 2017, 10:40

Ooh super das lief :) dat geeft ij inderdaad weer moed! en een dikke proficiat aan je collega!

Mijn bms is to 5.6 mm geraakt deze maand :) gisteren pregnyl gezet en maandag tp, ben benieuwd! Misschien dat het nog wat groeit door de pregnyl, dat weet ik eigenlijk niet, maar 5.6 is al heel goed voor mij.

Hoe is het intussen met jou? Zit je nu in de wachtweken na de tp? Wanneer heb je bn?

Sabje80
Berichten: 79
Lid geworden op: 4 maart 2017, 17:21

Re: iemand toch zwanger geworden met een dun baarmoederslijmvlies??

Bericht door Sabje80 » 10 mei 2017, 21:28

Jep... Ben idd aan het wachten! Morgen al dag 9 na tp! Zondag bn... Ik moet nog een paar dagen geduld hebben dus!

Succes met de terugplaatsing!! Hou me op de hoogte he!
Sep 16: intake crg Jette
Dec 16 - feb 17: 3 x iui zonder hormonen (geen resultaat)
Maart 17: ivf 1 --> 16 eicellen en toch slechts 1 goed embryo ingevroren... TP cryo blastocyste op 2/5 en bloedafname op 14/5... --> ZWANGER!!!

secondwish85
Berichten: 91
Lid geworden op: 7 februari 2017, 9:36

Re: iemand toch zwanger geworden met een dun baarmoederslijmvlies??

Bericht door secondwish85 » 17 mei 2017, 10:41

Sabje... lees ik het goed in jou banner???? ben je zwanger? Dikke proficiat hoor!!!!!! Hier tp gehad 15/05 en nu spannend aftellen... fingers crossed!

Sabje80
Berichten: 79
Lid geworden op: 4 maart 2017, 17:21

Re: iemand toch zwanger geworden met een dun baarmoederslijmvlies??

Bericht door Sabje80 » 24 mei 2017, 22:46

Ja idd... Morgen 6 weken.
Maar het heeft mij wel al veel stress bezorgd want ik heb bijna dagelijks licht bloedverlies... De hcg blijft wel stijgen dus dat is al een goed teken.
Volgende dinsdag (30 mei) eerste echo. Tot dan zal ik geen seconde gerust zijn!

Ik duim voor een plakkertje bij jou!!!!!!!
Wanneer heb je bn?
Laat iets weten he!
Sep 16: intake crg Jette
Dec 16 - feb 17: 3 x iui zonder hormonen (geen resultaat)
Maart 17: ivf 1 --> 16 eicellen en toch slechts 1 goed embryo ingevroren... TP cryo blastocyste op 2/5 en bloedafname op 14/5... --> ZWANGER!!!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten