Ervaringen IVF Middelheim Wilrijk

IVF Forum
Plaats reactie
liesjepeeters
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 juli 2017, 14:23

Ervaringen IVF Middelheim Wilrijk

Bericht door liesjepeeters » 12 juli 2017, 14:43

Iemand ervaring met IVF in Middelheim?

Vorige week op gesprek geweest voor de opstart van IVF in augustus! Nu al Suprefact Neusspray aan het gebruiken voor eigen cyclus te onderdrukken!

Anqui
Berichten: 82
Lid geworden op: 12 juli 2017, 21:33

Re: Ervaringen IVF Middelheim Wilrijk

Bericht door Anqui » 12 juli 2017, 21:52

Wij zijn na de derde IVF beurt naar Jette gegaan. We hebben al een dochtertje, ze is er tussen twee IVF beurten gekomen. Ik had in het Middelheim steeds heel weinig eicellen, de laatste ivf beurt zelfs maar 1. We moesten zelf beslissen of we verder zouden gaan met deze beurt of ermee ophouden. Toen ik zei dat ik vond dat ik dit niet zelf kon beslissen zijn ze uiteindelijk even snel snel een dokter gaan halen en deze rade ons aan toch verder te gaan met de pick-up. Ik heb toen ook gevraagd of er geen andere behandeling was dan met de Suprefact en volgens hen was dit de enige mogelijkheid. Deze poging is natuurlijk mislukt. Hierna ben ik mijn dossier gaan halen en ben ik naar Jette gegaan daar heeft men een heel nieuw schema ( met totaal andere medicijnen) voor mij gemaakt waarbij ik zeven eicellen had. Uiteindelijk is deze poging op niets uitgedraaid maar in Jette nemen de dokters veel meer tijd voor jou en ze hebben gewoon veel meer ervaring ( ze zouden ook nooit een pick-up met maar 1 eicel doen ). Wij hadden in het Middelheim het gevoel dat men na de geboorte van ons dochtertje niet echt gemotiveerd waren om ons te helpen. De verpleegkundige en de stagiairs in het Middelheim zijn wel heel vriendelijk.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 3 gasten