Start ivf september 2017- wie ook?

IVF Forum
Plaats reactie
scv
Berichten: 126
Lid geworden op: 18 april 2017, 18:50

Start ivf september 2017- wie ook?

Bericht door scv » 2 september 2017, 15:53

Hallo iedereen,

Vandaag d2 en deze morgen vroeg controleecho gehad.Nu effectief start ivf/icsi1 πŸ˜• vreemd gevoel. Aan de ene kant hoopvol 'misschien nu wel' ( na 3 jaar proberen gewoon en laatste maanden 4 keer iui en onverklaarbaar) maar maak me ook wat zorgen
wel ( bang voor reactie op ontgoocheling). Hopen op succes ivf 1 wil ik niet doen maar soms ..
Vanavond start decapeptyl en vanaf morgen al menopur ( zitten al 2 van 10 mm grootte klaar op d2! en hij zag er nog 6 tal kleinere en daarom d3 starten al).Moet hoge dosis menopur spuiten, 300eh per dag...Amh aan de lage kant blijkbaar, ben er 32 maar gynae zei niets meer..normaal?( Geen waarde gezegd, enkel van belang voor dosisbepaling). Bij iui 75eh en telkens 2 eitjes gehad ( ideale situatie voor iui). Wie nog deze 300 eh dosis ( bijwerkingen?)? Daar ben ik zo bang voor..door korte cycli veel eitjes kwijt al?
Zijn er nog starters?Nood aan peptalk...
Laatst gewijzigd door scv op 3 september 2017, 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Pilstop: 07/14
09/15-4/16: clomid/pregnyl zonder iui, eileiders ok
02/17:kijkoperatie ok
03-06/17-4iui
O8/17:uz gent
09/17: ivf1
12/17:ivf2: hcg 4,5
Rustmaanden en gen. test ok
3/18 spontane zw , vroege miskraam
5/18 rescue iui
9/18: ivf3 πŸ€πŸ€ž

Kristeldp
Berichten: 36
Lid geworden op: 17 mei 2017, 20:15

Re: Start ivf september 2017- wie ook?

Bericht door Kristeldp » 2 september 2017, 22:04

Dag Stephanie en andere lezers,

Hier een mede-starter. Woensdag moet ik voor eerste echo gaan en uitleg/planning IVF/ICSI 1. Ook hier ondertussen meer dan 2,5 jaar geleden gestopt met voorbehoedsmiddelen, 3 IUI's achter de rug en geen verklaring voor het uitblijven van een zwangerschap. En ben net zoals jou 32 jaar. :-)
Bepaalde termen of afkortingen die je gebruikt zijn nog onbekend voor mij, maar daar zal binnen enkele dagen waarschijnlijk verandering in komen. Wij gaan naar UZ Gent, jij/jullie?
IUI gebeurde steeds in natuurlijke cyclus obv positieve ovulatietest zonder bijkomende medicatie of echo's dus geen idee hoeveel eitjes ik normaal heb. Wat bedoel je met 'eh'?
Vreemd om het zo uit handen te geven, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik denk dat iedereen (stiekem) hoopt op succes en het is mogelijk, maar die hoop had ik ook bij de start van IUI dus ik zeg nu sinds we beslist hebben om IVF/IVSI te starten gewoon regelmatig tegen mijzelf "laat het los" (incl. een handenbeweging en een beetje zingend). ;-) We ondergaan het traject en als of wanneer het leidt tot iets zien we wel verder. Enerzijds zou ik zo graag een verklaring hebben, omdat er dan misschien iets aan kan worden gedaan, maar tegelijk is mijn grootste vrees dat ze nu iets gaan ontdekken die alle hoop zal wegnemen. Ik duim mee en misschien tot later deze maand voor een berichtje/update/vragenrondje...

Groetjes!
Jan '15: stop pil
Aug '16-April '17: na verschillende onderzoeken diagnose: onverklaarbare subfertiliteit
Mei-Juli-Aug '17: IUI 1/2/3 - negatief
Sept '17: IVF/ICSI 1 - negatief
Jan '18: ICSI 2 - negatief

scv
Berichten: 126
Lid geworden op: 18 april 2017, 18:50

Re: Start ivf september 2017- wie ook?

Bericht door scv » 3 september 2017, 9:30

Hoi Kristel,
ik ken ondertussen wel al wat termen.eh zijn eenheden :) .Gisteren begonnen met spuiten om eigen eisprong stil te leggen,na meer dan 3 maanden ( laatste lui) opnieuw.Was wennen en niet zo makkelijk ( lucht en zo en 3-tal druppeltje verloren,mijn ventje heeft geholpen dan).Bang dat het niet goed zal zijn. Vanavond dosis menopur klaarmaken van 1200 eh..pfff even stress ....Heb 2 lui's spuitjes gekregen door thuisverpleegster, laatste 2 zelf gedaan en lukte goed ( was ook maar menopur 75).Terug wel voorschrift gekregen maar dat geregel van tijd met verpleegster...Gynae zegt:'alles wat je zelf doet, doe je beter'. Nu vandaag 1 dosis van 300 eh van mijn preparaat van 1200eh menopur ( voor 4 dagen) en ook nog spuitje voor eisprong stil leggen (nog 6 keer verder doen). Gaan we weer samen doen.Wat zullen die hormoontjes doen? Amh wat lager, welke kwaliteit zijn eitjes dan nog?Gynae zei, mss wachten op lucky shot van goede eitjes plots.Vertrouwen hebben zeker..
Vrouwen hebben meer werk, maar je begint er samen aan dus ..liefde is...samen spuitjes zetten :D!
Ook uz Gent maar echo's en bloednames in plaatselijk ziekenhuis dichter bij huis.
Duim voor jou ook!

Tot hoors!Benieuwd naar jouw schema.
Pilstop: 07/14
09/15-4/16: clomid/pregnyl zonder iui, eileiders ok
02/17:kijkoperatie ok
03-06/17-4iui
O8/17:uz gent
09/17: ivf1
12/17:ivf2: hcg 4,5
Rustmaanden en gen. test ok
3/18 spontane zw , vroege miskraam
5/18 rescue iui
9/18: ivf3 πŸ€πŸ€ž

Kristeldp
Berichten: 36
Lid geworden op: 17 mei 2017, 20:15

Re: Start ivf september 2017- wie ook?

Bericht door Kristeldp » 5 september 2017, 17:26

Ik vroeg mij plots af of je voor 1ste startecho enzo nuchter moet zijn. Ik kan mij niet herinneren of ze dat gezegd hebben en kan de dienst niet meer bereiken. Stephanie, weet jij dat soms? Thx!
Jan '15: stop pil
Aug '16-April '17: na verschillende onderzoeken diagnose: onverklaarbare subfertiliteit
Mei-Juli-Aug '17: IUI 1/2/3 - negatief
Sept '17: IVF/ICSI 1 - negatief
Jan '18: ICSI 2 - negatief

scv
Berichten: 126
Lid geworden op: 18 april 2017, 18:50

Re: Start ivf september 2017- wie ook?

Bericht door scv » 5 september 2017, 20:25

Kristeldp schreef: ↑
5 september 2017, 17:26
Ik vroeg mij plots af of je voor 1ste startecho enzo nuchter moet zijn. Ik kan mij niet herinneren of ze dat gezegd hebben en kan de dienst niet meer bereiken. Stephanie, weet jij dat soms? Thx!
Nee hoor, ik heb altijd echo tussen 7 en 8 ( begint wel altijd te laat, dus 7.15 is soms 8.15 zelf al ben je de eerste!) en altijd gegeten al omdat ik dan ga werken erna.
Succes!
IK ben nu al paar dagen aan het spuiten en voel het soms wel beetje( lichte hoofdpijn deze morgen, gisteren 'plopjes' in de buik )
Pilstop: 07/14
09/15-4/16: clomid/pregnyl zonder iui, eileiders ok
02/17:kijkoperatie ok
03-06/17-4iui
O8/17:uz gent
09/17: ivf1
12/17:ivf2: hcg 4,5
Rustmaanden en gen. test ok
3/18 spontane zw , vroege miskraam
5/18 rescue iui
9/18: ivf3 πŸ€πŸ€ž

Kristeldp
Berichten: 36
Lid geworden op: 17 mei 2017, 20:15

Re: Start ivf september 2017- wie ook?

Bericht door Kristeldp » 8 september 2017, 22:59

Hey,
Woensdag startecho gehad en groen licht gekregen om aan 1ste IVF/ICSI te beginnen. Na de uitleg en nogmaals een verzoek voor een van hun onderzoeken (Ik voel me wel populair elke keer ;-)) onderweg naar de ziekenhuisapotheek had ik het toch even moeilijk. Ik vermoed door alle info in combinatie met drukke werkweek en het gevoel van machteloosheid.
Hier mijn schema:
6/09: nog 1x pil nemen.
9/09: start decapeptyl (tot 15/9)
11/09: start menopur (187,5 eh ongeveer) + echtgenoot moet 1x antibioticum nemen.
18/09: echo om effect medicatie te bekijken.
Pregnyl ligt ook al klaar in de frigo en ook utrogestan al in huis gehaald. (Ze hadden wel mogen zeggen dat je best koeltasje meebrengt. Al heeft zh-apotheek mij nu een zak gegeven. Gelukkig was er plaats in de frigo op het werk.)
Indien er genoeg eitjes zijn (>6, bij voorkeur 8 ) dan gaan ze helft IVF doen en helft ICSI. Indien minder dan alleen ICSI.

Ik ben wel benieuwd om morgenavond de 1ste keer zelf spuitjes te zetten. Maar nadien kan ik gedachten verzetten want echtgenoot heeft date night geregeld (etentje + cinema). Hij had er wel niet aan gedacht dat ik moest beginnen met spuitjes waardoor ik mij niet kan laten assisteren door nicht van mijn mama die thuisverpleegster is maar het wordt dan ook bij ons 'liefde is... samen spuitjes zetten'. Het is wel lief van hem om zo'n avondje te regelen. Ook mijn werk helpt goed om er niet te veel bij stil te staan. En gelukkig ook 2 begripvolle directies die het minder erg vinden dan ikzelf als ik later arriveer of binnenkort eens afwezig zal zijn.

Veel last van de spuitjes? De vroedvrouw zei dat de decapeptyl de grootste kans op neveneffecten heeft.
Laatst gewijzigd door Kristeldp op 9 september 2017, 9:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Jan '15: stop pil
Aug '16-April '17: na verschillende onderzoeken diagnose: onverklaarbare subfertiliteit
Mei-Juli-Aug '17: IUI 1/2/3 - negatief
Sept '17: IVF/ICSI 1 - negatief
Jan '18: ICSI 2 - negatief

scv
Berichten: 126
Lid geworden op: 18 april 2017, 18:50

Re: Start ivf september 2017- wie ook?

Bericht door scv » 9 september 2017, 9:45

Hoi!
Ja, is allemaal wel spannend.
Het werk is een afleiding maar ook regelen. Je wordt net geleefd, vind ik..Diensthoofd weet het en 1 collega, veel begrip wel. Diensthoofd nu wel inziekteverlof...dus Zal directie worden indien nodig..Ja, koelkast nodig voor menopur en pregnyl( pijn in borsten hiervan, duidelijk, een keer net op tijd iui zonder pregnyl en had geen borstklachten die cyclus).Decapeptyl hoeft niet in frigo. Utrogestan heb ik nog enkele over van iui( daar werd ik op einde zeer moe van!)
Ik gisteren laatste decapeptyl gezet ( totaal 7 spuitje, start d2 cyclus), last viel al bij al mee...zwaardere benengevoel ( weet niet of het een bijwerking hiervan is). Nu voel ik niets... hopelijk ook goed teken ( geen last, goed reageren zou super zijn maar als het niet zo is)
Vanavond en morgen nog menopur 300 ( bij jou niet zo veel blijkbaar...πŸ˜• blijkbaar verwachten ze redelijke reactie bij jou dus ).
Weet jij je amh-waarde? Heb je normaal normale cycli of lang/kort?

Maandagochtend echo...we zullen zien zeker.In totaal dan al 2400 eh ( 8 keer 300 ) menopur..veel in vergelijking met max 750 eh bij inseminatie geweest.

Jouw schema is heel anders... Pil nemen?Antibioticum voor je man? De mijne moet niets doen, buiten paraat houden en steunen en samen...spuitjes zetten 😁. Gaat al vlot zo, net drugs πŸ˜‰
Op het gemak spuit klaarmaken, opletten met luchtbellen. Veel filmpjes vind je op YouTube.Ik had 4 dosissen uit menopur 1200, 1 keer werk en dan telkens maar dosis optrekken.Het oplosmiddel van decapeptyl is soms moeilijk helemaal mee te hebben in 1 keer luchtbelletjes onderkant en spuitje serieus moeten schuin tegen wand zetten om op te trekken. Lukt wel maar tijd nemen 😊. Voor decapeptyl moest ik wel naar gewone apotheek nog voor spuiten, optrek- en zetnaalden.Bij menopur 1200 zitten er heel veel bij.

Toi toi! Veel plezier met de date πŸ˜‰! Tot de volgende update!
Pilstop: 07/14
09/15-4/16: clomid/pregnyl zonder iui, eileiders ok
02/17:kijkoperatie ok
03-06/17-4iui
O8/17:uz gent
09/17: ivf1
12/17:ivf2: hcg 4,5
Rustmaanden en gen. test ok
3/18 spontane zw , vroege miskraam
5/18 rescue iui
9/18: ivf3 πŸ€πŸ€ž

Kristeldp
Berichten: 36
Lid geworden op: 17 mei 2017, 20:15

Re: Start ivf september 2017- wie ook?

Bericht door Kristeldp » 10 september 2017, 21:43

Hey Stephanie en andere mede-lezers,

Ondertussen 2x Decapeptyl geprikt en viel goed mee, beter dan gedacht. Ik had vooral schrik voor het mijzelf prikken, maar naald gaat er vlot in. Dosis klaarmaken vind ik lastiger. Nog 5 dosissen te gaan. Morgen start ik met Menopur.
Ik moest met pil starten vanaf de 1ste dag van mijn menstruatie na de laatste IUI-poging, om te voorkomen dat ik natuurlijke eisprong zou hebben zodat het UZ mij kan inplannen in het IVF-traject. We hebben uitleg gekregen over hun aantal 'bedden' en dat als ze IVF in natuurlijke cyclus doen ze kunnen voorhebben dat er op dinsdag 15 vrouwen een pick-up moeten hebben en op woensdag maar 2 vrouwen bijvoorbeeld en dat dit praktisch niet gaat. :-)
Sinds een week na mijn laatste IUI-poging heb ik eigenlijk al last van pijnlijke borsten (vooral zij- en onderkant) dus als dit ook een neveneffect zou zijn van de spuitjes, ga ik het verschil niet merken. Dokter die echo deed, kon het ook niet verklaren. Ze kon alleen bevestigen dat het iets hormonaals is.Ik had er sowieso al last van gedurende het laatste half jaar, telkens 7 Γ  10 dagen voor menstruatie en ik vermoed dat opstart pil dit verlengd heeft. Toen ik ooit met pil begon heb ik ook pas borsten gekregen en toen ik paar jaar geleden eens overschakelde op het "wit product" van mijn pil had ik daar ook last van. Borsten voelen ook voller en zwaarder aan. Ach, een grotere cupmaat zou ik niet erg vinden. :-) Ander nadeel van de pil is bruinverlies, maar ook dit is normaal en info over te vinden via link hieronder.
Het antibioticum voor mijn man is preventief om te vermijden dat hij infectie zou hebben omdat dit IVF kan beΓ―nvloeden. Ik vond meer info hierover op website uz gent: http://users.ugent.be/~istuyver/faq/medisch.htm
In februari is mijn AMH-waarde bepaald. Ik weet de exacte waarde niet meer, enkel dat het binnen het normale viel. Op basis hiervan hebben ze PCOS en lage eicelreserve/vervroegde menopauze uitgesloten als verklaring voor uitblijven van spontane zwangerschap. Je AMH-waarde bepaalt wel hoeveel Menopur je moet spuiten omdat ze uit ervaring weten dat overstimulatie van de follikels negatief werkt. Onze dokter (Dr. De Baerdemaeker) toonde ons grafiekjes hierover. Dus ik vermoed dat jouw AMH-waarde inderdaad lager ligt dan de mijne maar door de dosis Menopur hierop af te stemmen, willen ze voor ons beiden de ideale situatie creΓ«ren.
Ik heb normaal een regelmatige cyclus tussen de 24 en 32 dagen met een gemiddelde cyclus van 26 dagen. IUI gebeurde meestal op dag 13/14. 1 keer geen IUI gehad omdat cyclus korter was en LH-stijging op dag 8 of 9 was terwijl ik pas vanaf dag 10 moest starten met ovulatietesten.
Ik ben benieuwd naar jouw echo en resultaten. Ik zit exact een week achter op jou. Ik vind het wel fijn om zo info te delen. :-)
Ik duim voor jou mee en voor alle andere vrouwen in een fertiliteitstraject. Tot later!
Jan '15: stop pil
Aug '16-April '17: na verschillende onderzoeken diagnose: onverklaarbare subfertiliteit
Mei-Juli-Aug '17: IUI 1/2/3 - negatief
Sept '17: IVF/ICSI 1 - negatief
Jan '18: ICSI 2 - negatief

mollie1983
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 september 2017, 10:23

Re: Start ivf september 2017- wie ook?

Bericht door mollie1983 » 11 september 2017, 10:33

Hoi allemaal,

Mag ik er aub ook even bij? Wij zijn deze maand ook gestart met het ivf/icsi verhaal... Woensdag j.l. heb ik mijn pregnyl mogen zetten en vrijdag j.l. heb ik mijn pu gehad. Ze hadden maar liefst 32 eicellen geprikt. De dag erna gehoord dat er maar 10 in aanmerking kwamen voor bevruchting maar daar zijn er toch 8 van bevrucht. Woensdag (5dgn na pu) krijg ik mijn tp. Vind het allemaal heel erg spannend en hoop zo dat het van eerste keer zou kunnen lukken want moet zeggen heb toch redelijk wat last gehad van al die hormonen.
Nu weer die utro's opsteken...
Het rare van de zaak is dat ik maandag 18/9 al naar mijn prof moet.. Vinden jullie dit ook niet wat vroeg?

Heel veel succes allemaal en hopelijk mogen we onze droom snel zien uitkomeni

Dikke kus

scv
Berichten: 126
Lid geworden op: 18 april 2017, 18:50

Re: Start ivf september 2017- wie ook?

Bericht door scv » 11 september 2017, 11:04

@ Mollie1983, welkom!Waw zoveel eitjes bij pu.Toch veel over gehouden wel. Ik had deze morgen echo na 8 dagen menopur 300. 10 follikels ( lijkt zo weinig met die van jou en zitten niet overal eitjes in), nog 2 dagen spuiten.Woensdag terug echo en wss vrijdag/zaterdag pu.
Hoeveel eitjes ik er zal hebben bezorgd me angst soms πŸ˜•. Die afvalrace. ..Waar in behandeling?Wat was je schema? Die utro ... pfff... binnenkort terug opsteken ( ik word daar zo moe van, laatste iui herinnering..)
Duim voor plakkertje! Ja, wel vroeg voor afspraak prof...mss even navragen?

@ kristeldp. Echo nog ok, 10 follikels, waarbij enkele uitschieters in grootte.Nog 2 dagen spuiten en dan terug echo en bloedname ...hopelijk toch wat goeds uit te halen...
Ja, amh is voor dosisbepaling en geen hyperstimulatie te doen, maar toch wat angst voor lagere AMH
Je cycli vallen ook mee. Bij mij 24-27, zelf keer 23 gehad maar vooral 24-25d.eicelreserve mss veel gezakt zo.
Die borsten heπŸ˜‰, soms wilde ik ze afzetten!Ze zijn mooi in volume maar die spanning...pfff
Hier geen AB voor mijn ventje, bloedonderzoek in augustus was ok. Voorlopig nog geen nieuws betreft bloedname voor hem ( bij iui moest hij dat elke cyclus doen net ervoor)
Spuitjes zijn vervelend, maar gaat ook steeds beter. Goed variΓ«ren in plaats van zetten (wisselsysteem van kant).Gisteren meer last gehad van prik wel ( mijn huid taaier?). De spuitjes van menopur zijn ook moeilijker te ontluchten vinden we ( belletjes blijven makkelijker hangen aan wand)
Toi toi voor de menopur vanavond!
Pilstop: 07/14
09/15-4/16: clomid/pregnyl zonder iui, eileiders ok
02/17:kijkoperatie ok
03-06/17-4iui
O8/17:uz gent
09/17: ivf1
12/17:ivf2: hcg 4,5
Rustmaanden en gen. test ok
3/18 spontane zw , vroege miskraam
5/18 rescue iui
9/18: ivf3 πŸ€πŸ€ž

mollie1983
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 september 2017, 10:23

Re: Start ivf september 2017- wie ook?

Bericht door mollie1983 » 11 september 2017, 11:54

Dag scv

Ik heb eerst 7 dgn decapeptyl gespoten en na 2 dgn kwam daar dan menopur bij (3poederkes op 1 liquide). Prof dacht dat ik maar 9 follikels ging hebben maar niets was minder waar dus. Heb 11 dgn menopur gespoten en dan woensdag dan om 22h de pregnyl.
Wij gaan naar prof Depypyere en dat is in uz gent. Moet zeggen heb wel heel veel pijn gehad bij de pu omdat mijn ene eileider nie zo goed lag. Ben rest van week nog thuis van werk en dat steekt wel enorm tegen.

Het is toch niet leuk he die hele mmm maar ja we zouden alles doen om aan een wondertje te raken he. Ik ben ook al bijna 34 dus moest geen jaren meer wachten he. Ook mijn man is heel pakje ouder dan mij dus ja.
Ik heb al 2 kids uit een eerdere relatie en die zijn gelukkig heel blij met de komst van een eventueel brusje.

Ik duim keihard hier voor iedereen!!

mollie1983
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 september 2017, 10:23

Re: Start ivf september 2017- wie ook?

Bericht door mollie1983 » 12 september 2017, 9:00

Hoi iedereen

Klein vraagje, ik heb morgen tp van een d5 embryo. Normaal was da om 9:40 voorzien maar hoor nu ner dat het 2h later zou doorgaan. Heeft dit een betekenis of zou het gewoon kunnen zijn dat dr nie vroeger kan. Was op mijn voicemail en kan dus nie terugbellen. Begin toch wat schrik te krijgen nu.

Grtjs

scv
Berichten: 126
Lid geworden op: 18 april 2017, 18:50

Re: Start ivf september 2017- wie ook?

Bericht door scv » 12 september 2017, 17:43

@ mollie1983: ik heb daar geen idee van. Misschien iets tussengekomen? Beste niet te druk in maken zeker? Een transfer is niet zo van belang op een uurtje ( denk ik?) in vergelijking met pu ( door pregnyltiming).
Ik wacht mijn eerste pu af...Morgenochtend terug echo en gynae verwacht morgenavond ( dan vrijdag pu) of donderdagavond ( dan zaterdag pu) pregnyl zetten.
Benieuwd naar wat morgen zegt... met mijn 10 follikels nu...hopelijk goed gerijpt en verschillende eicellen toch te vinden. Klachten vallen al bij al mee ( tot nu toe), normaal zei de arts door iets lagere amh. Bij jou een normale amh? Je dosis was alvast lager dan mij (ben ik juist? 3x75eh=225) dus hogere amh dan? Vreemd dat je gynae dat grote aantal niet verwachtte. Mijn gynae bepaalt dosis adhv schildklierwaarde en amh.

toi toi voor de transfer en hopen op een plakkertje!
Pilstop: 07/14
09/15-4/16: clomid/pregnyl zonder iui, eileiders ok
02/17:kijkoperatie ok
03-06/17-4iui
O8/17:uz gent
09/17: ivf1
12/17:ivf2: hcg 4,5
Rustmaanden en gen. test ok
3/18 spontane zw , vroege miskraam
5/18 rescue iui
9/18: ivf3 πŸ€πŸ€ž

scv
Berichten: 126
Lid geworden op: 18 april 2017, 18:50

Re: Start ivf september 2017- wie ook?

Bericht door scv » 13 september 2017, 9:25

Nog geen pickup ingepland na echo deze morgen. Nog eventjes verder spuiten terug...
Bloednameresultaten afwachten (straks mailen) voor echo morgen of vrijdag en pickup dan zaterdag/zondag.
Nu 5 grotere follikels en wil er graag iets meer zien ( wel nog enkele mogelijk verder groeien, mijn uitschieter nu doet geen grote sprongen meer wat ook goed was ifv overrijping?), wel niet mistevreden wat hij zag. Kwaliteit belangrijker dan kwantiteit. Normaal zit er overal iets in ( zegt hij en hoop dat ook!). Ik hoop toch een goedje te hebben voor ons eerste kindje! Verlangen al zo lang naar ons wondertje..Nog meer gewenst soms, dan bij wie het rap of ongewenst gaat.

Wat wij er toch allemaal voor over hebben.

Hup naar controle-echo 3 dan..

@ Mollie1983: Hopelijk tp nog op afspraak 11u40, zonder veel vertraging? Zorgt toch altijd voor stress en regelwerk he (werk, ...).
@kristeldp: alles goed met menopur zetten en bijwerkingen?
Pilstop: 07/14
09/15-4/16: clomid/pregnyl zonder iui, eileiders ok
02/17:kijkoperatie ok
03-06/17-4iui
O8/17:uz gent
09/17: ivf1
12/17:ivf2: hcg 4,5
Rustmaanden en gen. test ok
3/18 spontane zw , vroege miskraam
5/18 rescue iui
9/18: ivf3 πŸ€πŸ€ž

mollie1983
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 september 2017, 10:23

Re: Start ivf september 2017- wie ook?

Bericht door mollie1983 » 13 september 2017, 11:49

@scv wat is amh?

Ik ben net terug van mijn tp. Ze hebben blijkbaar een topperke terug gezet. Hopelijk blijft het van eerste keer goed plakken he.
Ze hebben er zelfs een foto van getrokken. Wel tof hoor! Morgen krijg ik te horen hoeveel er in de vriezer gaan. Blijkbaar waren na de pu al veel eicellen overrijp! Daardoor mijn "lage" aantal die in aanmerking kwamen voor bevruchting. Ze hebben ook enkel ivf techniek toegepast!

Hoe was jou echo? Duim dat je asap pu hebt en dat er toch 10 hele mooie mogen uitkomen he! Hou ons op de hoogte he

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten