Start ivf september 2017- wie ook?

IVF Forum
Plaats reactie
scv
Berichten: 126
Lid geworden op: 18 april 2017, 18:50

Re: Start ivf september 2017- wie ook?

Bericht door scv » 27 september 2017, 7:35

@eva1987, proficiat! Geloof wel dat je dan zorgen maakt, als het lukt en dan dat bloedverlies...
@lucy1986,hopelijk minstens 1 plakkertje!Op hoeveel dagen was je tp ?
@onlytime, ik denk niet dat dat kwaad kan, utro moet je ook wat spreiden over de dag. Vreselijk spul. Na een week gebruik voel je weer van alles vooral zeurderig buikpijn, geen erge krampen en denk dus nu al...zal weer niets zijn.Borsten mooi vol ( ventje wel content 😊), maar gevoeligheid eruit. Kon er paar dagen moeilijker liggen om te slapen, maar deze nacht geen pijn meer....Ook van progynova symptomen?
@sfie, even gekeken naar de supplementen. Zijn dure en hopelijk geen geldklopperij. Waarschijnlijk gelijkaardig aan mijn want ook anti-oxidanten. Hoe was je bloedtest?
@mollie, ondertussen meer nieuws?
@kristel, alles goed na pu ?En ondertussen meer nieuws?Bij mij geen zwanger-zijn-gevoel... 6d na tp.
@ hope88, welke medicatie nam je bij poging 1 en 2 dan? Ik menopur
Pilstop: 07/14
09/15-4/16: clomid/pregnyl zonder iui, eileiders ok
02/17:kijkoperatie ok
03-06/17-4iui
O8/17:uz gent
09/17: ivf1
12/17:ivf2: hcg 4,5
Rustmaanden en gen. test ok
3/18 spontane zw , vroege miskraam
5/18 rescue iui
9/18: ivf3 🍀🤞

Sfie
Berichten: 15
Lid geworden op: 21 september 2017, 11:33

Re: Start ivf september 2017- wie ook?

Bericht door Sfie » 27 september 2017, 10:03

Hey, de supplementen zijn inderdaad wel duur... maar een mens is op den duur zo hopeloos...
Ik heb -alweer- negatief nieuws... Gisteren zijn mijn regels er al doorgekomen dus ik wist wel dat het telefoontje 's avonds geen goed nieuws zou zijn...
Dat wil dus zeggen dat ik maar 1 poging meer over heb en dat de paniek toeslaat...
Ik twijfel om een afspraak te maken in Jette voor een 2nd opinion...maar langs de andere kant ben ik super tevreden over DrDecleer en JP...
Ik weet het echt niet...
Iemand ervaring met Jette? Hebben ze daar wachtlijsten?
18 pogingen IUI/IFV/ICSI
mei 2024 - zoontje met ECD

Kristeldp
Berichten: 36
Lid geworden op: 17 mei 2017, 20:15

Re: Start ivf september 2017- wie ook?

Bericht door Kristeldp » 27 september 2017, 12:02

Hey Stephanie en andere dames,
Zondag pu gehad en ik lig nog steeds meestal in de zetel. Ik probeer veel te drinken en te rusten maar blijf een heel opgeblazen en pijnlijke buik hebben. Ook mijn maag reageert slecht op eten (opgeblazen maag). Ik neem wel geen pijnstillers meer omdat ik denk dat maag daarop mss reageert.
Van de 11 eicellen hebben ze bij 6 eitjes IVF toegepast en bij 5 eitjes ICSI. Beide methodes hebben 2 bevruchte eitjes opgeleverd dus 4 in totaal. Nu met bang hartje afwachten tot vrijdag voor de tp. Hopelijk blijven die 4 zich mooi delen en voel ik mij fitter tegen vrijdag.
Maar momenteel een beetje moedeloos. Ik wil me gewoon goed voelen en gaan werken want dat werkte tevoren perfect als afleiding en dat gaat nu niet.
Dit weekend ws meer nieuws na tp.
Ik blijf meeduimen voor jullie allemaal maar bemoedigende woorden geven gaat me momenteel even niet af.
Jan '15: stop pil
Aug '16-April '17: na verschillende onderzoeken diagnose: onverklaarbare subfertiliteit
Mei-Juli-Aug '17: IUI 1/2/3 - negatief
Sept '17: IVF/ICSI 1 - negatief
Jan '18: ICSI 2 - negatief

weblijveneringeloven
Berichten: 61
Lid geworden op: 11 augustus 2017, 8:45

Re: Start ivf september 2017- wie ook?

Bericht door weblijveneringeloven » 27 september 2017, 14:10

Sfie schreef:
27 september 2017, 10:03
Hey, de supplementen zijn inderdaad wel duur... maar een mens is op den duur zo hopeloos...
Ik heb -alweer- negatief nieuws... Gisteren zijn mijn regels er al doorgekomen dus ik wist wel dat het telefoontje 's avonds geen goed nieuws zou zijn...
Dat wil dus zeggen dat ik maar 1 poging meer over heb en dat de paniek toeslaat...
Ik twijfel om een afspraak te maken in Jette voor een 2nd opinion...maar langs de andere kant ben ik super tevreden over DrDecleer en JP...
Ik weet het echt niet...
Iemand ervaring met Jette? Hebben ze daar wachtlijsten?
Hallo Sfie,
Ik kom net van Jette (heb al 1 IVF kuur achter de rug in UZ Leuven). Een eerste afspraak met de dokter gehad , hiervoor heb ik 6 weken moeten wachten. Vandaag ook bloedonderzoeken gehad. Bijkomend suikerspiegel test gepland volgende week. Volgende afspraak bij de dokter was pas mogelijk op 15 November om resultaten te bespreken en op 30 November bij vroedvrouw. Deze afspraken moet je doorlopen om met IVF te kunnen starten. Dus ja, toch wel wachtlijst :-(
2015: stop pil
2016 : 9*IUI --> mk 8 weken in rustmnd
2017 : 1ste IVF 3 "top" embryo's --> lege vruchtzak 1ste TP, gn innesteling 2de TP, biochemische zw bij rustmnd, zwanger bij 3de TP
2019: 2de ivf 2 top embryo's, zwanger bij 1ste TP

Hope88
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 april 2017, 10:34

Re: Start ivf september 2017- wie ook?

Bericht door Hope88 » 27 september 2017, 14:32

scv schreef:
27 september 2017, 7:35
@ hope88, welke medicatie nam je bij poging 1 en 2 dan? Ik menopur
Poging 1 was bij mij Gonal F. De eerste 6 dagen heb ik 150 moeten spuiten en dag 7, 8 en 9 heb ik 300 moeten spuiten.
Poging 2 was met Elonva (1x 150 spuiten op dag 1) om verschillende follikels tegelijk te laten groeien en Menopur (2 ampules op dag 5 en 6, 4 capsules op dag 7 en 8) om de eitjes te laten rijpen.

Hopelijk maandag toch goed nieuws. Ik duim iig.
Na 5 tp: een dochter! (20/06/18)

Start brusje:
2 pu, 11 tp, 2 biochemiche zwangerschappen
Overstap naar Jette
ICSI 5: 3 cryo's
-> tp 12: biochemische
-> tp 13: zwanger!

Sfie
Berichten: 15
Lid geworden op: 21 september 2017, 11:33

Re: Start ivf september 2017- wie ook?

Bericht door Sfie » 27 september 2017, 14:36

@weblijverneringeloven: bedankt voor de info... nu zal het dilemma dus worden: binnen een maand toch de laatste in Palfijn doen of langer wachten en naar Jette gaan... Mijn hoofd ontploft nu al bijna (en dat is bij mij zeer uitzonderlijk, ik kan wel wat hebben :-) )
Ik heb het intake formulier voor Jette doorgestuurd...we zien wel...
18 pogingen IUI/IFV/ICSI
mei 2024 - zoontje met ECD

scv
Berichten: 126
Lid geworden op: 18 april 2017, 18:50

Re: Start ivf september 2017- wie ook?

Bericht door scv » 27 september 2017, 19:58

Kristeldp schreef:
27 september 2017, 12:02
Hey Stephanie en andere dames,
Zondag pu gehad en ik lig nog steeds meestal in de zetel. Ik probeer veel te drinken en te rusten maar blijf een heel opgeblazen en pijnlijke buik hebben. Ook mijn maag reageert slecht op eten (opgeblazen maag). Ik neem wel geen pijnstillers meer omdat ik denk dat maag daarop mss reageert.
Van de 11 eicellen hebben ze bij 6 eitjes IVF toegepast en bij 5 eitjes ICSI. Beide methodes hebben 2 bevruchte eitjes opgeleverd dus 4 in totaal. Nu met bang hartje afwachten tot vrijdag voor de tp. Hopelijk blijven die 4 zich mooi delen en voel ik mij fitter tegen vrijdag.
Maar momenteel een beetje moedeloos. Ik wil me gewoon goed voelen en gaan werken want dat werkte tevoren perfect als afleiding en dat gaat nu niet.
Dit weekend ws meer nieuws na tp.
Ik blijf meeduimen voor jullie allemaal maar bemoedigende woorden geven gaat me momenteel even niet af.
Niet leuk dat je zoveel last hebt.Verzorg je maar zodat vrijdag een rustige buik er klaar voor is een mooi embryootje te ontvangen!Succes alvast en ik duim voor een goed resultaat vrijdag van overgebleven embryo's
Pilstop: 07/14
09/15-4/16: clomid/pregnyl zonder iui, eileiders ok
02/17:kijkoperatie ok
03-06/17-4iui
O8/17:uz gent
09/17: ivf1
12/17:ivf2: hcg 4,5
Rustmaanden en gen. test ok
3/18 spontane zw , vroege miskraam
5/18 rescue iui
9/18: ivf3 🍀🤞

Onlytime
Berichten: 71
Lid geworden op: 2 september 2017, 23:26

Re: Start ivf september 2017- wie ook?

Bericht door Onlytime » 27 september 2017, 21:51

@ Scv,

Ik voel niets van de utro. Vorige keer wel. Continu met een inlegkruisje rondlopen vind ik wel vreselijk. Progynova maakt me wel heel moe heb ik de indruk. Heb besloten om begin volgende week geen bloedtest te doen bij gynaecoloog en gewoon af te wachten of men regels doorkomen. Klinkt mss raar maar deze keer wil ik het zo doen. Ga ook niet testen vooraf. Hoe voel jij je?
Kinderwens sinds april 2014
Begin 2015 PCOS vastgesteld en
IUI 1 tem 5 negatief
2016 correctie baarmoeder
Jan 2017: ICSI 1 negatief
Feb 2017: ICSI 1.1negatief
Sept 2017: ICSI 2.1 negatief
Okt 2017: ICSI 2.2 zwanger!!!

scv
Berichten: 126
Lid geworden op: 18 april 2017, 18:50

Re: Start ivf september 2017- wie ook?

Bericht door scv » 28 september 2017, 7:38

Onlytime schreef:
27 september 2017, 21:51
@ Scv,

Ik voel niets van de utro. Vorige keer wel. Continu met een inlegkruisje rondlopen vind ik wel vreselijk. Progynova maakt me wel heel moe heb ik de indruk. Heb besloten om begin volgende week geen bloedtest te doen bij gynaecoloog en gewoon af te wachten of men regels doorkomen. Klinkt mss raar maar deze keer wil ik het zo doen. Ga ook niet testen vooraf. Hoe voel jij je?
Zou ook liever niet te veel voelen. Ik voel continu buikpijn, spanning in schaamstreek net alsof ms eruit willen en trekken in alle richtingen maar tegen wordt gehouden.Dat inlegkruisjes is ambetant maar minste van mijn zorgen. Hopelijk binnenkort geen hoofdpijn. Had bij iui ook na 14 dagen gebruik barstende hoofdpijn en wordt steeds meer en meer moe.Tuurlijk lag dan mijn normaal hormonaalsysteem niet plat, nu wel vooraf follikelvocht ook weg is gezogen.
Vreselijk hé die wachtweken. Ik heb zonder utro meestal 12 dagen na eisprong als ms, maar nu houdt utro dat tegen natuurlijk. Ooit al eens utro gebruikt, enkel bruinverlies gehad na stop en ondertussen cyclus al weer gestart, enorm raar.Ik had normaal wel eisprong gehad want gebruikte toen ook pregnyl voor eisprong.Gynae vond dit vreemd toen.
Ik ga dus wel bloedtest doen maandag zodat ik weet of ik moet stoppen met utro...Hield utro je ms tegen?
Pilstop: 07/14
09/15-4/16: clomid/pregnyl zonder iui, eileiders ok
02/17:kijkoperatie ok
03-06/17-4iui
O8/17:uz gent
09/17: ivf1
12/17:ivf2: hcg 4,5
Rustmaanden en gen. test ok
3/18 spontane zw , vroege miskraam
5/18 rescue iui
9/18: ivf3 🍀🤞

scv
Berichten: 126
Lid geworden op: 18 april 2017, 18:50

Re: Start ivf september 2017- wie ook?

Bericht door scv » 28 september 2017, 8:03

Sfie schreef:
27 september 2017, 10:03
Hey, de supplementen zijn inderdaad wel duur... maar een mens is op den duur zo hopeloos...
Ik heb -alweer- negatief nieuws... Gisteren zijn mijn regels er al doorgekomen dus ik wist wel dat het telefoontje 's avonds geen goed nieuws zou zijn...
Dat wil dus zeggen dat ik maar 1 poging meer over heb en dat de paniek toeslaat...
Ik twijfel om een afspraak te maken in Jette voor een 2nd opinion...maar langs de andere kant ben ik super tevreden over DrDecleer en JP...
Ik weet het echt niet...
Iemand ervaring met Jette? Hebben ze daar wachtlijsten?
Pfff :( Geen goed nieuws. Ik in uz Gent. Daar zijn ze niet zo aan dr. Decleer en labo is ook heel goed...Hoewel er al zijn overgestapt wel, soms met en soms zonder resultaat. Hoe komt dat? Bij de ene is dat testcentrum top en bij andere niet ( hangt samen met ben je geholpen of niet= ben je zwanger of niet). Te veel shoppen is ook niet goed, niet dat je dat doet natuurlijk na 5 pogingen.
Even een denkertje meegeven:Soms moet alles mee zitten. Ik geloof meer en meer in astrologie en bepaling adhv geboorteuur hoe planeten staan. Al meerdere die opgaven en astrologe zei, nu pas zit je in ' the moment' en doen ze verder en bam prijs....En dat gaat niet alleen over zwanger worden maar ook veel andere dingen.Tuurlijk is niet iedere astrologe een goede. Het is geen wetenschap maar ik neem het wel mee in ons verhaal en pas ook mijn leven er niet aan aan ( wachten tot aan de periode).. Bij mij nu nog even saturnus ( ambetanterik), ram ( vertrager) en stier ( energie in steken ) in mijn huis van kinderen.Blijkbaar mooie periode achter de rug gehad enkele jaren terug, maar als je dan niet wil is er daar ook een reden voor. ( niet goeie moment,...).Alles moet kloppen.Ze zeggen ook de natuur moet mee. Neem je jaren de pil om niet zwanger te worden en plots moet je baarmoeder ontvangen. Kreeftje in huis kinderen zijn moederkloeken en worden vaker ook vlug zwanger...Hoe komt er dat bepaalde eerste kindje vlot krijgen en dat tweede wil niet...en dan jaren later...
Ik wil niets opďringen maar begrijp je denkwijze beetje? Ik geloof in wat moet zijn, zal zijn! Ik geloof dat jou wondertje er ook wel zal komen!
Pilstop: 07/14
09/15-4/16: clomid/pregnyl zonder iui, eileiders ok
02/17:kijkoperatie ok
03-06/17-4iui
O8/17:uz gent
09/17: ivf1
12/17:ivf2: hcg 4,5
Rustmaanden en gen. test ok
3/18 spontane zw , vroege miskraam
5/18 rescue iui
9/18: ivf3 🍀🤞

mollie1983
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 september 2017, 10:23

Re: Start ivf september 2017- wie ook?

Bericht door mollie1983 » 28 september 2017, 17:27

Hoi iedereen even snel want ik moet nog werken.
5dagena tp van 5daagse had ik hcgvan 9
Maandag was ik4w3d en hcg stond 512!!!
9/10 heb ik echo. Maar omdat ik niets maar dan ook niets voel heb ik vandaag cd gedaan met indicator. Tot mijn grote verbazing stond daar 3+ op! Morgen zou ik pas op 5wkn zitten...

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Start ivf september 2017- wie ook?

Bericht door irisbloem » 28 september 2017, 18:11

scv schreef:
28 september 2017, 8:03
Sfie schreef:
27 september 2017, 10:03
Hey, de supplementen zijn inderdaad wel duur... maar een mens is op den duur zo hopeloos...
Ik heb -alweer- negatief nieuws... Gisteren zijn mijn regels er al doorgekomen dus ik wist wel dat het telefoontje 's avonds geen goed nieuws zou zijn...
Dat wil dus zeggen dat ik maar 1 poging meer over heb en dat de paniek toeslaat...
Ik twijfel om een afspraak te maken in Jette voor een 2nd opinion...maar langs de andere kant ben ik super tevreden over DrDecleer en JP...
Ik weet het echt niet...
Iemand ervaring met Jette? Hebben ze daar wachtlijsten?
Pfff :( Geen goed nieuws. Ik in uz Gent. Daar zijn ze niet zo aan dr. Decleer en labo is ook heel goed...Hoewel er al zijn overgestapt wel, soms met en soms zonder resultaat. Hoe komt dat? Bij de ene is dat testcentrum top en bij andere niet ( hangt samen met ben je geholpen of niet= ben je zwanger of niet). Te veel shoppen is ook niet goed, niet dat je dat doet natuurlijk na 5 pogingen.
Even een denkertje meegeven:Soms moet alles mee zitten. Ik geloof meer en meer in astrologie en bepaling adhv geboorteuur hoe planeten staan. Al meerdere die opgaven en astrologe zei, nu pas zit je in ' the moment' en doen ze verder en bam prijs....En dat gaat niet alleen over zwanger worden maar ook veel andere dingen.Tuurlijk is niet iedere astrologe een goede. Het is geen wetenschap maar ik neem het wel mee in ons verhaal en pas ook mijn leven er niet aan aan ( wachten tot aan de periode).. Bij mij nu nog even saturnus ( ambetanterik), ram ( vertrager) en stier ( energie in steken ) in mijn huis van kinderen.Blijkbaar mooie periode achter de rug gehad enkele jaren terug, maar als je dan niet wil is er daar ook een reden voor. ( niet goeie moment,...).Alles moet kloppen.Ze zeggen ook de natuur moet mee. Neem je jaren de pil om niet zwanger te worden en plots moet je baarmoeder ontvangen. Kreeftje in huis kinderen zijn moederkloeken en worden vaker ook vlug zwanger...Hoe komt er dat bepaalde eerste kindje vlot krijgen en dat tweede wil niet...en dan jaren later...
Ik wil niets opďringen maar begrijp je denkwijze beetje? Ik geloof in wat moet zijn, zal zijn! Ik geloof dat jou wondertje er ook wel zal komen!
Hallo scv,

Mijn moeder zegt ook altijd dat het nog de goede moment niet is, zelf heeft ze iets met bepaalde data. Hoe kan je dan weten wanneer jouw goede moment is aangebroken?

scv
Berichten: 126
Lid geworden op: 18 april 2017, 18:50

Re: Start ivf september 2017- wie ook?

Bericht door scv » 29 september 2017, 8:04

irisbloem schreef:
28 september 2017, 18:11
scv schreef:
28 september 2017, 8:03
Sfie schreef:
27 september 2017, 10:03
Hey, de supplementen zijn inderdaad wel duur... maar een mens is op den duur zo hopeloos...
Ik heb -alweer- negatief nieuws... Gisteren zijn mijn regels er al doorgekomen dus ik wist wel dat het telefoontje 's avonds geen goed nieuws zou zijn...
Dat wil dus zeggen dat ik maar 1 poging meer over heb en dat de paniek toeslaat...
Ik twijfel om een afspraak te maken in Jette voor een 2nd opinion...maar langs de andere kant ben ik super tevreden over DrDecleer en JP...
Ik weet het echt niet...
Iemand ervaring met Jette? Hebben ze daar wachtlijsten?
Pfff :( Geen goed nieuws. Ik in uz Gent. Daar zijn ze niet zo aan dr. Decleer en labo is ook heel goed...Hoewel er al zijn overgestapt wel, soms met en soms zonder resultaat. Hoe komt dat? Bij de ene is dat testcentrum top en bij andere niet ( hangt samen met ben je geholpen of niet= ben je zwanger of niet). Te veel shoppen is ook niet goed, niet dat je dat doet natuurlijk na 5 pogingen.
Even een denkertje meegeven:Soms moet alles mee zitten. Ik geloof meer en meer in astrologie en bepaling adhv geboorteuur hoe planeten staan. Al meerdere die opgaven en astrologe zei, nu pas zit je in ' the moment' en doen ze verder en bam prijs....En dat gaat niet alleen over zwanger worden maar ook veel andere dingen.Tuurlijk is niet iedere astrologe een goede. Het is geen wetenschap maar ik neem het wel mee in ons verhaal en pas ook mijn leven er niet aan aan ( wachten tot aan de periode).. Bij mij nu nog even saturnus ( ambetanterik), ram ( vertrager) en stier ( energie in steken ) in mijn huis van kinderen.Blijkbaar mooie periode achter de rug gehad enkele jaren terug, maar als je dan niet wil is er daar ook een reden voor. ( niet goeie moment,...).Alles moet kloppen.Ze zeggen ook de natuur moet mee. Neem je jaren de pil om niet zwanger te worden en plots moet je baarmoeder ontvangen. Kreeftje in huis kinderen zijn moederkloeken en worden vaker ook vlug zwanger...Hoe komt er dat bepaalde eerste kindje vlot krijgen en dat tweede wil niet...en dan jaren later...
Ik wil niets opďringen maar begrijp je denkwijze beetje? Ik geloof in wat moet zijn, zal zijn! Ik geloof dat jou wondertje er ook wel zal komen!
Hallo scv,

Mijn moeder zegt ook altijd dat het nog de goede moment niet is, zelf heeft ze iets met bepaalde data. Hoe kan je dan weten wanneer jouw goede moment is aangebroken?
Ik wou dat ik een geboortekaart ook zo kon aflezen. Nu kreeg ik veel info ( zij voelde direct aan dat we graag zwanger wilden worden zonder enige informatie van mij en vertelde over mijn karakter,match tussen ons,werk, ).. .Ze zag al die moeilijkheden in mijn geboortekaart. Je mocht op het einde vragen stellen over wat je bezig hield en ook vragen voor mijn partner. Er klopten zoveel dingen, dat ik dacht...hoe kan dat zo zijn. Van anderen gehoord dat ze 6 dingen voorspelde en er 5 uitkwamen. Vreemd gevoel hoor en sommigen durven niet meer terug gaan...anderen weer wel ( partner eerst sceptisch en vraagt er nu zelf naar!)
De moment komt op het meest onverwachte en ik geloof in speciale data of eentje moet gaan voor iemand nieuw kan binnenkomen.Mijn saturnus gaat weg vanaf midden december en dan komt Jupiter, de geluksplaneet in het huis van... we zien wel verder. Ik pas mijn leven niet aan ( info pas na opstartvraag ivf, afspraak lag vast). Ik weet enkel dat ik nog terug ga want is zo boeiend. Ik had er eerst ook een ander idee over hoor ( is heel anders dan die horoscopen in boekjes,..) Het is echt op maat.
Pilstop: 07/14
09/15-4/16: clomid/pregnyl zonder iui, eileiders ok
02/17:kijkoperatie ok
03-06/17-4iui
O8/17:uz gent
09/17: ivf1
12/17:ivf2: hcg 4,5
Rustmaanden en gen. test ok
3/18 spontane zw , vroege miskraam
5/18 rescue iui
9/18: ivf3 🍀🤞

scv
Berichten: 126
Lid geworden op: 18 april 2017, 18:50

Re: Start ivf september 2017- wie ook?

Bericht door scv » 29 september 2017, 8:10

mollie1983 schreef:
28 september 2017, 17:27
Hoi iedereen even snel want ik moet nog werken.
5dagena tp van 5daagse had ik hcgvan 9
Maandag was ik4w3d en hcg stond 512!!!
9/10 heb ik echo. Maar omdat ik niets maar dan ook niets voel heb ik vandaag cd gedaan met indicator. Tot mijn grote verbazing stond daar 3+ op! Morgen zou ik pas op 5wkn zitten...
Mooi! Is fantastisch nieuws! Ik ben bang voor maandag en bereid me voor op negatief nieuws... mijn embryo gaf hij 50% minder kans dan een echte blastocyst.. dus ja zo goed als niets...
Pilstop: 07/14
09/15-4/16: clomid/pregnyl zonder iui, eileiders ok
02/17:kijkoperatie ok
03-06/17-4iui
O8/17:uz gent
09/17: ivf1
12/17:ivf2: hcg 4,5
Rustmaanden en gen. test ok
3/18 spontane zw , vroege miskraam
5/18 rescue iui
9/18: ivf3 🍀🤞

Onlytime
Berichten: 71
Lid geworden op: 2 september 2017, 23:26

Re: Start ivf september 2017- wie ook?

Bericht door Onlytime » 29 september 2017, 12:06

@scv,


Hoe gaat het met de zenuwen? Ik heb besloten om maandagochtend geen bloedtest te laten doen. Heb men afspraak afgebeld. Ik ga pas woensdag zelf een zwangerschapstest doen.
Ik weet niet of dat een goed idee is maar heb maandag een hele drukke dag op het werk en als ik dan een hele dag moet wachten op het resultaat en hier te horen krijg dat het niet gelukt is dan weet ik niet of ik men tranen kan bedwingen.
Ik moet sinds 2 dagen voor de TP 4 pilletjes progynova nemen en 2 X 2 utro.
Ik heb totaal geen pijnlijke borsten. Voel soms wel wat in men buik maar kan niet goed beschrijven wat juist.
Geen idee of dit een goed teken is??
Klopt het dat de maandstonden niet doorkomen als je utro blijft doornemen?
Kinderwens sinds april 2014
Begin 2015 PCOS vastgesteld en
IUI 1 tem 5 negatief
2016 correctie baarmoeder
Jan 2017: ICSI 1 negatief
Feb 2017: ICSI 1.1negatief
Sept 2017: ICSI 2.1 negatief
Okt 2017: ICSI 2.2 zwanger!!!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten