Start IVF November 2017

IVF Forum
Plaats reactie
Bubbels88
Berichten: 124
Lid geworden op: 19 november 2017, 16:26

Re: Start IVF November 2017

Bericht door Bubbels88 » 5 maart 2018, 17:44

Meiden, ik leef met jullie mee!!

Ik ben continue als ik moet plassen aan het kijken of er geen bloed bij zit😉
12/17 IVF/ICSI 1: negatief
Twee cryo’s ingevroren
Terugplaatsing van eerste cryo: Zwanger!

10jaarkinderloos
Berichten: 54
Lid geworden op: 19 december 2017, 17:58

Re: Start IVF November 2017

Bericht door 10jaarkinderloos » 6 maart 2018, 18:44

Dag dames
Even een vraagj
Bij mij was de vorige ivf mislukt bijna een maand geleden en 14e februari kwam mijn regels door
En nu zoals ik heb begrepen moet ik progynova in nemen van mijn volgende maandstonden maar nu zie ik ook op papieren waarop staat innemen vanaf 2e dag van de cyclus??
Dus eigenlijk toen mijn maandstonden nog bezig kwas? Ik begin nu te twijfelen Rn denk dat ik dus dot maand niet door zal kunnen gaan v de cryos
Mijn dokter kan ik ook pas morgen bereiken
Nu ben ik wel onzeker of ik slecht heb begrepen wat Mn dokter zei of wat op de papieren staat

10jaarkinderloos
Berichten: 54
Lid geworden op: 19 december 2017, 17:58

Re: Start IVF November 2017

Bericht door 10jaarkinderloos » 6 maart 2018, 18:45

Heeft iemand ervaring met ivf cryo
Hebben jullie ook pillen moeten doornemen
Of een maand rusten en pas bij volgende maandstonden nemen

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Start IVF November 2017

Bericht door irisbloem » 6 maart 2018, 19:32

10jaarkinderloos schreef:
6 maart 2018, 18:44
Dag dames
Even een vraagj
Bij mij was de vorige ivf mislukt bijna een maand geleden en 14e februari kwam mijn regels door
En nu zoals ik heb begrepen moet ik progynova in nemen van mijn volgende maandstonden maar nu zie ik ook op papieren waarop staat innemen vanaf 2e dag van de cyclus??
Dus eigenlijk toen mijn maandstonden nog bezig kwas? Ik begin nu te twijfelen Rn denk dat ik dus dot maand niet door zal kunnen gaan v de cryos
Mijn dokter kan ik ook pas morgen bereiken
Nu ben ik wel onzeker of ik slecht heb begrepen wat Mn dokter zei of wat op de papieren staat
Je moet progynova nemen vanaf de dag dat je maandstonden goed doorkomen, dus echt volop bloedverlies van 's morgens. 2 of 3 pillen van 2 mg per dag, dat bepaalt de dokter. De 10de dag moet je op controle. Is je baarmoederslijmvlies dik genoeg dan moet je er progesteron bij beginnen nemen.

10jaarkinderloos
Berichten: 54
Lid geworden op: 19 december 2017, 17:58

Re: Start IVF November 2017

Bericht door 10jaarkinderloos » 7 maart 2018, 7:03

Oké dankje!!
Maar dan wilt het zeggen dat ik mijn cyclus heb gemist en dit maand dan zal beginnen ze zijn toch op komst smorgens even gechekt dus ja
Als je denkt hoelang ik er al mee bezig ben en nog steeds vergis😔 Een beetje ingewikkeld wem al die parcours

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 6 gasten