Bijwerking decapeptyl?

IVF Forum
Plaats reactie
scv
Berichten: 126
Lid geworden op: 18 april 2017, 18:50

Bijwerking decapeptyl?

Bericht door scv » 24 november 2017, 11:00

Hallo,

Woensdag voelde ik me naar de avond toe niet zo lekker, dus niet veel gegeten ( onpasselijk, zwaar buikgevoel), dacht de hormoonhuishouding wat aan het ontregelen ... 4 keer decapeptyl toen al gespoten. s Nachts wakker en zwaar buikgevoel. s Morgens dan kunnen ' overgeven" hoewel bijna allemaal slijm. Ik dacht ok, nu is het weg. Hele dag niet veel gegeten ( enkel rijstkoeken) om maag te laten rusten en gisterenavond toch lichte maaltijd gegeten.Mijn vriend denkt beetje buikgreiepavhtig maar heb geen koorts? Vannacht nu terug onpasselijk en nu nog, wel niet overgeven en zelf deze morgen al wat knor ( honger) geluidjes...Pfff ik ben bijna nooit ongemakkelijk ( goede eter en maag ) en nu wel. Door decapeptyl? Ik verwacht mijn ms wel nog ( start d21 decapeptyl) vandaag d27. Nog niets te zien van me en dus weer iets langere cyclus in maanden normaal 24-26, max paar keer 27d maar vooral 24-25. Wachten dus...zwanger ben ik normaal niet hcg gemeten d21 ( wel vroeg op te meten, maar stond ook aangeduid op het blad)

Op bijsluiter staat dat misselijkheid,.. kan door decapeptyl maar nog iemand hier die dit heeft ( gehad)?

Vorige keer korte schema ( d3 al stimulatie erbij) en maar 7d decapeptyl gespoten nu normaal 14- tal dagen decapeptyl en pas dan ook stimuleren ...dus als dit zo is amai...nog tijdje ongemakkelijk dan mss
Pilstop: 07/14
09/15-4/16: clomid/pregnyl zonder iui, eileiders ok
02/17:kijkoperatie ok
03-06/17-4iui
O8/17:uz gent
09/17: ivf1
12/17:ivf2: hcg 4,5
Rustmaanden en gen. test ok
3/18 spontane zw , vroege miskraam
5/18 rescue iui
9/18: ivf3 🍀🤞

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten