Buikpijn onmiddelijk na TP...wie nog?

IVF Forum
Plaats reactie
Boutayna
Berichten: 100
Lid geworden op: 4 november 2017, 19:58

Buikpijn onmiddelijk na TP...wie nog?

Bericht door Boutayna » 10 december 2017, 11:50

Hey iedereen,

Gisteren had ik mijn TP en ik denk dat het zo'n uurtje erna was dat ik buikpijn begon te krijgen (zo ne druk in mijn onderbuik, menstruatiepijn). Vandaag heb ik dit vooral aan mijn linkerkant, alsof mijn linkereierstok overuren draait. Ik had hier en daar gelezen dat buikpijn kon wijzen op de baarmoeder die het embryo probeert af te stoten so I'm freaking out over here. Ik lees veel ervaringen over buikpijn een paar dagen na de TP maar zijn er hier mensen die buikpijn hebben gehad meteen na de TP en toch zwanger waren?


Groetjes

Lisa90
Berichten: 253
Lid geworden op: 5 november 2017, 14:08

Re: Buikpijn onmiddelijk na TP...wie nog?

Bericht door Lisa90 » 10 december 2017, 19:05

Hey Boutayna,

Ik heb na mijn terugplaatsing 2 a 3 dagen menstruatiepijn gehad, erna was het over..
Ik lees zowel postieve als negatieve commentaar op deze pijnen. Het kan afstoten maar ook innesteling zijn. Het zijn lange wachtdagen voor je zwangerschapstest, maar het is even afwachten. Lees niet teveel op internet en rust goed uit :-)
2016 Pilstop
ICSI 1 neg. (0 ingevr)
ICSI 2 neg. (0 ingevr)
Laparoscopie kapseldrilling + weghalen endomitriose
Hysteroscopie corrigeren T-vormige baarmoeder
ICSI 3 neg. hatching (0 ingevr)
ICSI 4 Jette neg. (0 ingvr)

Boutayna
Berichten: 100
Lid geworden op: 4 november 2017, 19:58

Re: Buikpijn onmiddelijk na TP...wie nog?

Bericht door Boutayna » 10 december 2017, 20:59

Hey Lisa,

Bedankt voor je reactie :-) Dus jij had ook de dag zelf van de TP al pijn? Inderdaad, denk dak beter niet teveel moet lezen :-)


Groetjes

DO86
Berichten: 93
Lid geworden op: 28 september 2017, 11:42

Re: Buikpijn onmiddelijk na TP...wie nog?

Bericht door DO86 » 14 december 2017, 15:21

Hey,

Ik had ook direct na mijn tp buikpijn, heeft ongeveer een week aangehouden en nu heb ik al 2x positief getest. Morgen bloedafname dus het is nog wat spannend afwachten maar ik zou mij niet te druk maken! Bij mij was het wel niet via IVF maar via IVM
IVM 1 -> zwanger (miskraam 7w)
IVM 1.1 -> negatief
IVM 1.2 -> negatief
IVM 2 -> 2 embryo's overleven ontdooiing niet
IVF 1 -> zwanger

Boutayna
Berichten: 100
Lid geworden op: 4 november 2017, 19:58

Re: Buikpijn onmiddelijk na TP...wie nog?

Bericht door Boutayna » 15 december 2017, 12:02

Hey DO86,

wat fijn om te horen! :-) Mag ik vragen welke dag je hebt getest na de terugplaatsing? Ik zit aan dag 6 na de terugplaatsing en wou morgen op dag 7 testen maar ik voel eigenlijk helemaal niets. Dus dan denk ik, al is er hcg aanwezig in t bloed, mssn is da zo weinig da die test da nie vindt :-) Wanneer heb jij getest? :-)

DO86
Berichten: 93
Lid geworden op: 28 september 2017, 11:42

Re: Buikpijn onmiddelijk na TP...wie nog?

Bericht door DO86 » 15 december 2017, 13:06

Hey,

Ik heb op dag 7 de eerste keer getest. Was toen echt een heel lichte streep, 2 dagen later nog eens getest en toen had ik echt al een donkere streep! Ik had buikpijn en pijnlijke borsten.
Het zou perfect kunnen dat je morgen nog negatief test en 3 dagen later positief.
Bij IVF kan het ook zijn dat je nog positief test van de hormonen heb ik al gelezen maar hier heb ik geen ervaring mee. Bij IVM moet je bijna geen hormonen inspuiten...
IVM 1 -> zwanger (miskraam 7w)
IVM 1.1 -> negatief
IVM 1.2 -> negatief
IVM 2 -> 2 embryo's overleven ontdooiing niet
IVF 1 -> zwanger

Gaby
Berichten: 152
Lid geworden op: 16 september 2016, 11:12

Re: Buikpijn onmiddelijk na TP...wie nog?

Bericht door Gaby » 15 december 2017, 13:08

Hei Bouttie!
Hier ook een vroege tester - Dag 7 na TP getest en lichte streep. Het kan dus best, maar hangt af van je HCG.
Had ook geen symptomen hoor, niks noppes nada. Die zijn pas gekomen rond week 5.
IVF 1 - Zwanger!

Boutayna
Berichten: 100
Lid geworden op: 4 november 2017, 19:58

Re: Buikpijn onmiddelijk na TP...wie nog?

Bericht door Boutayna » 15 december 2017, 13:51

Bedankt voor jullie reactie. Doet me echt goed te horen. Ik heb van gisteren echt menstruatie pijn en k voel t in men linkereierstok en heb zo constante zeurende pijn beneden en lage rugpijn. Ik hoop zo zo zo zo hard da ze nie doorkomen want vanaf morgen is het dag 29 van de kunstmatige cyclus en zou ik dus overtijd moeten zijn. Dat wachten eh...

Thanks for the support ladies 😃😃😃

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 13 gasten