Kan de kou kwaad?

IVF Forum
Plaats reactie
Boutayna
Berichten: 100
Lid geworden op: 4 november 2017, 19:58

Kan de kou kwaad?

Bericht door Boutayna » 18 december 2017, 22:05

Hallo iedereen,

Hier ben ik yet again met mijn vraagjes. Ik ben zo'n stresskip ma kan er echt niks aan doen. Ik stond vandaag zo'n 20 minuten in de kou te wachten op de bus en ik voelde steken in mijn baarmoeder. Toen ik thuis kwam, liep ik op de koude vloer en opeens voelde ik een enorme steek in mijn baarmoeder. Ik heb zo schrik dat t n miskraam kan zijn of dat de embryo loskomt ofzo. Ik vat heel snel kou. Ik hoef maar op koude grond te zitten en 5 min later heb ik diarree.

Denken jullie dat het kwaad kan om in de kou te lopen? Voelen jullie dan ook steken in de baarmoeder?


Groetjes

Gaby
Berichten: 152
Lid geworden op: 16 september 2016, 11:12

Re: Kan de kou kwaad?

Bericht door Gaby » 19 december 2017, 9:46

Hello stresskip :p

Kan geen kwaad ;)
Steken zijn heel normaal, dat is je baarmoeder die rekt etc. Je gaat nog heel vaak steekjes, krampen, onverklaarbare pijntjes hebben. Zolang je geen megakrampen krijgt, bloedverlies of andere rare dingen is alles toppie. Wanneer heb je een eerste bloedname of echo?

Spannend!!!
IVF 1 - Zwanger!

Boutayna
Berichten: 100
Lid geworden op: 4 november 2017, 19:58

Re: Kan de kou kwaad?

Bericht door Boutayna » 19 december 2017, 13:29

Hey Gaby,


Haha, ben echt n stresskip :mrgreen: :mrgreen: Heb donderdag bloedafname dus denk dat de stress me te pakken heeft. De wachtweken zijn sloooopend. Toen ik gisteren die harde steek voelde, dacht ik van tis gedaan. Precies alsof alles samentrok vanbinnen. Nog 2 daagjes geduld zeker :-) :-) :-) Bedankt voor je reactie!


Ik wens je ook veel succes met je zwangerschap :-)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten