Vocht in de eileider tijdens IVF

IVF Forum
Plaats reactie
Harens
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 februari 2018, 7:55

Vocht in de eileider tijdens IVF

Bericht door Harens » 20 februari 2018, 8:44

Ik ben nieuw op dit forum alhoewel ik al even meelees. Wij zijn nu bezig met stimuleren in een tweede IVF poging. Gisteren hebben ze ontdekt dat ik vocht in mijn eileider heb. Nu zeggen ze dat ze gewoon de pick-up gaan doen, waarschijnlijk volgende week. Alles gaan invriezen en dat ik eerst een operatie moet ondergaan om mijn eileider weg te laten halen. Nu heb ik al 2 operaties gehad vanwege endometriose en heb geen zin in nog een. Ik zou graag willen dat ze toch proberen om de embryos terug te plaatsen zonder operatie. Heeft hier iemand ervaring mee? We hadden al besloten dat dit onze laatste poging ging zijn vanwege de invloed van de behandeling op ons leven en mijn leeftijd. We zijn al bevoorrecht om twee dochters te hebben na spontane zwangerschappen.

Wies
Berichten: 830
Lid geworden op: 30 september 2013, 10:27

Re: Vocht in de eileider tijdens IVF

Bericht door Wies » 20 februari 2018, 13:27

Hoi,

hier een gelijkaardig verhaal, aantal maal geopereerd voor endometriose en vocht in eileider.
Het is echt beter om eerst die eileider weg te laten halen, want als ik het mij goed herinner is dat vocht toch toxisch.
Als het een geruststelling mag zijn, de operatie voor het wegnemen van een eileider gaat vlotter dan deze voor endometriose (bij mij toch). En hopelijk is het lichaam er dan klaar voor om een nieuw kindje te maken! Ik duim alvast.
start mmm: november 2012
start IVF: februari 2014
september 2015: zoontje
april 2017: start brusje
december 2017: ICSI 4 - 4 blastocysten ingevroren
13 februari 2018: tp
27 februari 2018: bn - positief! :-) - 01/11

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten