Start ivf april

IVF Forum
cat88
Berichten: 43
Lid geworden op: 5 februari 2018, 14:11

Re: Start ivf april

Bericht door cat88 » 30 mei 2018, 15:30

hey allemaal,
ik moet morgen terug op controle ben eens benieuwd hoever ik zit ...
vrijdag eventjes ontspannen ,vertrekken op weekendje centerparcs
wat heb ik dit nodig !
ik ben doodop geraak niet meer opgeladen en dan nog zwijgen van mijn gemoedstoestand .
op mijn werk is het een heksenketel...allemaal zieken ...
met als gevolg dat ik alle weken 3a 4 nachten moet doen plus om de 14d int weekend overdag komen werken ook.
dan bellen ze u eens op als je net 2 vrije dagen hebt om terug intespringen overdag!
doodmoe ben ik en die hormonen er nog eens bij is zeker niet goed

@Yvonne :ik wist niet dat het nog zo een hoge percentage was dat cryo s niet goed ontdooien !
mijn dokter zei me ongeveer 90percent kans op goede ontdooiing .
hopelijk voor jou snel je regels !

@teens ik ken dat die afvalrace !
ik had 28 eicellen ,18bevrucht en uiteindelijk 5 van overgebleven !
is balen e ,hopelijk nu meer succes!
mij hebben ze verteld dat als je minder eicellen heb het meestal ook betere kwaliteit is ,dus misschien nu beter ?
succes voor vrijdag en hou ons op de hoogt !

@Xyx:welkom in de groep en veel succes :)
Ik ben ook, niet in behandeling in brugge dus kan je ook niet helpen .
Bij mij hebben ze ook eerst wel onderzoeken gedaan ,aangezien mijn man wel goede kwaliteit had .
ze zullen bij jou mss enkel de standaardonderzoeken doen ??

@irisbloem bij mij groeide er ook een follikel mee ,maar als ik voor de 2de x ging heeft hij er niet verder naar gekeken .
hij zag de dikte van het slijmvlies en was meteen van ja binnen 5d tp ,dus weet niet of die dan eigelijk is blijven doorgroeien.
09/16: :D
10/17-2/18: clomid,pregnyl
15/3/18 :laparascopie
29/3/18:start ivf
9/4:ivf1 pu :freezz all
9/5:ivf1.1 tp 2 cryo's:Neg.
5/6:ivf1.2 tp 2cryo s:miskraam
3/7:ivf1.3 tp 1cryo:Neg.
6/8:ivf2 tp 2 emmys:Neg
3/10:ivf3 tp 2 Emmy s:zw.2ling->21/06/19

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Start ivf april

Bericht door irisbloem » 30 mei 2018, 15:56

cat88 schreef:
1 januari 1970, 1:00
hey allemaal,
ik moet morgen terug op controle ben eens benieuwd hoever ik zit ...
vrijdag eventjes ontspannen ,vertrekken op weekendje centerparcs
wat heb ik dit nodig !
ik ben doodop geraak niet meer opgeladen en dan nog zwijgen van mijn gemoedstoestand .
op mijn werk is het een heksenketel...allemaal zieken ...
met als gevolg dat ik alle weken 3a 4 nachten moet doen plus om de 14d int weekend overdag komen werken ook.
dan bellen ze u eens op als je net 2 vrije dagen hebt om terug intespringen overdag!
doodmoe ben ik en die hormonen er nog eens bij is zeker niet goed

@Yvonne :ik wist niet dat het nog zo een hoge percentage was dat cryo s niet goed ontdooien !
mijn dokter zei me ongeveer 90percent kans op goede ontdooiing .
hopelijk voor jou snel je regels !

@teens ik ken dat die afvalrace !
ik had 28 eicellen ,18bevrucht en uiteindelijk 5 van overgebleven !
is balen e ,hopelijk nu meer succes!
mij hebben ze verteld dat als je minder eicellen heb het meestal ook betere kwaliteit is ,dus misschien nu beter ?
succes voor vrijdag en hou ons op de hoogt !

@Xyx:welkom in de groep en veel succes :)
Ik ben ook, niet in behandeling in brugge dus kan je ook niet helpen .
Bij mij hebben ze ook eerst wel onderzoeken gedaan ,aangezien mijn man wel goede kwaliteit had .
ze zullen bij jou mss enkel de standaardonderzoeken doen ??

@irisbloem bij mij groeide er ook een follikel mee ,maar als ik voor de 2de x ging heeft hij er niet verder naar gekeken .
hij zag de dikte van het slijmvlies en was meteen van ja binnen 5d tp ,dus weet niet of die dan eigelijk is blijven doorgroeien.
Had jij dan ook een follikel in kunstmatige cyclus met progynova? Mijn baarmoederslijmvlies was op de eerste controle al perfect volgens de dokter maar moest terug om te kijken of follikel dan groot genoeg was om te laten springen met pregnyl en dan pas enkele dagen later met mijn progesteron medicatie beginnen. De dokter vind het een positief gegeven dus we proberen er in te geloven ...

Teens
Berichten: 224
Lid geworden op: 7 november 2017, 17:16

Re: Start ivf april

Bericht door Teens » 30 mei 2018, 16:23

Vanmorgen nog maar eens op controle geweest met echo en bloedname. Mijn ... wordt tegenwoordig meer bekeken door de gyn dan door mijn partner :lol: Ik ben zo lek geprikt. Mijn buik is helemaal gevoelig. Gelukkig is het zomerweer en kan ik jurkjes aandoen zodat er geen broeksrand of nylons tegenzitten.

Vrijdag pick-up, dus ik begin al te stressen en ik zie er wel tegenop. Vorige keer was het best pijnlijk. Niet ondraagelijk maar nu ook niet echt een fijne ervaring. Maandag de terugplaatsing, dat is iets van niks, behalve dan de rit naar Leuven. Hopelijk hoeven we er pas rond 11u ofze te zijn zodat we de spits wat kunnen vermijden.

@Cat88, geniet van je weekendje!!
08/'16 - stop pil
2018 - IVF/ICSI - PU1-2-3-4 - 6 TP allen negatief
jan 2019 - operatie endo
dec 2019 - ICSI - PU5 - 2 TP negatief
jan 2021 - ICSI - PU6 - TP - positief

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Start ivf april

Bericht door irisbloem » 30 mei 2018, 16:46

Teens schreef:
1 januari 1970, 1:00
Vanmorgen nog maar eens op controle geweest met echo en bloedname. Mijn ... wordt tegenwoordig meer bekeken door de gyn dan door mijn partner :lol: Ik ben zo lek geprikt. Mijn buik is helemaal gevoelig. Gelukkig is het zomerweer en kan ik jurkjes aandoen zodat er geen broeksrand of nylons tegenzitten.

Vrijdag pick-up, dus ik begin al te stressen en ik zie er wel tegenop. Vorige keer was het best pijnlijk. Niet ondraagelijk maar nu ook niet echt een fijne ervaring. Maandag de terugplaatsing, dat is iets van niks, behalve dan de rit naar Leuven. Hopelijk hoeven we er pas rond 11u ofze te zijn zodat we de spits wat kunnen vermijden.

@Cat88, geniet van je weekendje!!
Veel succes!!!

cat88
Berichten: 43
Lid geworden op: 5 februari 2018, 14:11

Re: Start ivf april

Bericht door cat88 » 4 juni 2018, 10:18

@irisbloem:mijn vorige cyclus had de eerste echo een verpleegster gedaan die keek naar men baarmoederslijmvlies en naar de eventuele follikels en ja er zat er 1 die de grote moest zijn volgens mijn baarmoederslijmvlies .
de 2de echo was het decleer en hij heeft enkel naar men baarmoederslijmvlies gekeken ,dus weet niet of die follikel meegroeide ofnie ??
en ik zit idd ook aan de progynova 3 pilletjes per dag en vanaf ik weet dat er een tp plaats vind moet ik utrogestan 3x nemen en dan ook nog inprosub inspuitingen .
nu ben ik donderdag voor de eerste echo geweest van de nieuwe cyclus en opnieuw enkel naar het baarmoederslijmvlies gekeken .
dus totaal geen idee van ...

@teens hoe was de pick up ? niet teveel last ?

centerparcs was zalig ,heerlijk kunnen ontspannen .
maar het leek erop dat er daar enkel maar zwangere vrouwen liepen ,ik kwam er gek van .
09/16: :D
10/17-2/18: clomid,pregnyl
15/3/18 :laparascopie
29/3/18:start ivf
9/4:ivf1 pu :freezz all
9/5:ivf1.1 tp 2 cryo's:Neg.
5/6:ivf1.2 tp 2cryo s:miskraam
3/7:ivf1.3 tp 1cryo:Neg.
6/8:ivf2 tp 2 emmys:Neg
3/10:ivf3 tp 2 Emmy s:zw.2ling->21/06/19

Teens
Berichten: 224
Lid geworden op: 7 november 2017, 17:16

Re: Start ivf april

Bericht door Teens » 5 juni 2018, 10:06

@Cat,

de pick-up vrijdag was heel pijnlijk ondanks de extra verdoving die ik gekregen had....
Maar het resultaat is er wel. 1 gisteren teruggeplaatst en 1cryo. Alle2 van heel goede kwaliteit.

Wanneer is jou TP +/- voorzien?

Ondertussen zitten we met de overblijvers van april in het juni groepje :-) dus sluit daar gerust bij aan :-)
08/'16 - stop pil
2018 - IVF/ICSI - PU1-2-3-4 - 6 TP allen negatief
jan 2019 - operatie endo
dec 2019 - ICSI - PU5 - 2 TP negatief
jan 2021 - ICSI - PU6 - TP - positief

cat88
Berichten: 43
Lid geworden op: 5 februari 2018, 14:11

Re: Start ivf april

Bericht door cat88 » 5 juni 2018, 14:49

ik ben vandaag om 12u moeten gaan :)
hopelijk nu wel plakkertjes
ik kom naar het juni groepje ,mercikes :)
09/16: :D
10/17-2/18: clomid,pregnyl
15/3/18 :laparascopie
29/3/18:start ivf
9/4:ivf1 pu :freezz all
9/5:ivf1.1 tp 2 cryo's:Neg.
5/6:ivf1.2 tp 2cryo s:miskraam
3/7:ivf1.3 tp 1cryo:Neg.
6/8:ivf2 tp 2 emmys:Neg
3/10:ivf3 tp 2 Emmy s:zw.2ling->21/06/19

nieuweling
Berichten: 274
Lid geworden op: 11 december 2015, 16:42

Re: Start ivf april

Bericht door nieuweling » 15 juni 2019, 8:15

Xyx schreef:
24 mei 2018, 13:46
Hallo, ik ben hier nieuw.

Ik moet 8 juni op gesprek in Az Sint jan Brugge. Iemand ervaring hiermee? Moeten er al onderzoeken gebeurd zijn op voorhand? Het gaat over ivf behandeling. Iemand die mij reeds meer uitleg kan geven ivm wachttijden, hoe snel alles verloopt daar.

Grtjs
Hallo,

Hier ook een lesbisch koppel dat zwanger probeert te worden van kindje 2. We hebben 8 juni net een terugplaatsing gehad van een cryo .
Viel de afspraak een beetje mee? Weten jullie wanneer jullie mogen starten?

Groetjes en aan iedereen heel erg veel succes

Angelangel
Berichten: 47
Lid geworden op: 13 juni 2019, 20:59

Re: Start ivf april

Bericht door Angelangel » 19 juni 2019, 12:55

Hey nieuweling

Hebben jullie ook de psycholoog moeten langsgaan bij jullie eerste kindje?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten