Start IVF juni

IVF Forum
irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Start IVF juni

Bericht door irisbloem » 21 juni 2018, 23:11

Twinkly schreef:
1 januari 1970, 1:00
Yvonne1983: ik duim mee, laat de Belgische voetballerkes maar mooi wegblijven.

Ik heb morgen terug TP, de vorige was helaas mislukt. Wel vervelend dat de vroedvrouw niet mag zeggen of de 2 embryo's beiden de ontdooiing hebben doorstaan en hoe het ermee is. Ik begrijp het wel, maar ik vind het dan toch spannend om tot morgen op dat nieuws te moeten wachten.

Wat doen jullie om de innesteling te bevorderen? Ik heb granaatsap in huis gehaald en ik ga me morgenavond lekker rustig houden. Heeft er iemand nog tips?
Bellen ze je zelf op ivm een mislukte ontdooiing? Ik heb het de vorige keer in het ziekenhuis zelf moeten horen. Binnenkort sta ik er wellicht weer voor maar dat lappen ze mij geen tweede keer, ik wil het op voorhand weten zodat ik niet nodeloos naar het ziekenhuis ga en tijd verlies.

Yvonne1983
Berichten: 708
Lid geworden op: 18 februari 2016, 12:20

Re: Start IVF juni

Bericht door Yvonne1983 » 22 juni 2018, 7:26

Helaas pindakaas een wasmiddel zou blij worden van zulk stralend wit resultaat!
Maandag voor het officiele gedeelte nog een bloedname en dan gaan we 2 maanden pauze houden.

Teens
Berichten: 224
Lid geworden op: 7 november 2017, 17:16

Re: Start IVF juni

Bericht door Teens » 22 juni 2018, 8:07

@Twinkly: succes. Ik duim hier mee. Geen tips buiten een beetje rustig aan doen en je voetjes lekker warm houden

@Yvonne: pas bij de bn krijg je zekerheid. Je moet alle hoop nog niet laten varen.

Ik duim voor jullie beiden want ik heb behoefte aan goed nieuws!!
08/'16 - stop pil
2018 - IVF/ICSI - PU1-2-3-4 - 6 TP allen negatief
jan 2019 - operatie endo
dec 2019 - ICSI - PU5 - 2 TP negatief
jan 2021 - ICSI - PU6 - TP - positief

Yvonne1983
Berichten: 708
Lid geworden op: 18 februari 2016, 12:20

Re: Start IVF juni

Bericht door Yvonne1983 » 22 juni 2018, 9:01

teens de vorige keer had ik 7 dagen na TP al een streepje nu na 9 dagen niets, zelfs geen indroogstreepje en mijn borsten zijn ook weer minder stevig dus ik vermoed dat als er maandag hcg in mijn bloed zit het minimaal gaat zijn.
Nog 2 cryo's maar gezien ze bij mij slecht ontdooien vrees ik voor een nieuwe pickup in de herfst.
We gaan wel vragen om ze beiden te ontdooien want ik wil niet toeleven naar eventuele terugplaatsing die niet door kan gaan omdat ze niet ontdooien nog een terugplaatsing en dan vind ik het weer genoeg.
Deze keer geen pregnyl en geen innestelling dus de volgende keer meer geduld hebben en wachten op een mooi eitje (dat is ook de reden voor onze pauze om mijn cyclus zich weer volledig te laten herstellen), de eerste weken van juli is het centrum gesloten dus zelfs als we gelijk door wilden was dat waarschijnlijk toch niet mogelijk. Ik denk dat de dokter wel gaat balen want tot nu toe was ik elke terugplaatsing zwanger hij had ook veel hoop.

Twinkly
Berichten: 28
Lid geworden op: 26 december 2016, 11:29

Re: Start IVF juni

Bericht door Twinkly » 22 juni 2018, 9:33

irisbloem schreef:
1 januari 1970, 1:00

Bellen ze je zelf op ivm een mislukte ontdooiing? Ik heb het de vorige keer in het ziekenhuis zelf moeten horen. Binnenkort sta ik er wellicht weer voor maar dat lappen ze mij geen tweede keer, ik wil het op voorhand weten zodat ik niet nodeloos naar het ziekenhuis ga en tijd verlies.
Wel, dindag na de laatste follikelmeting hebben ze gezegd dat de tp vrijdag wordt gepland en ze donderdag nog bellen voor het uur. Dan gisteren (donderdag dus) hebben ze gebeld met de mededeling dat ze goed nieuws hebben en dat de tp kan doorgaan en hoe laat ik bij hen moet zijn. Ik weet dus wel dat er minstens 1 embryo de ontdooiing heeft overleefd. Ik zou niet goed gezind zijn moest ik mij vrij melden op het werk, dan 120 km naar daar rijden om te horen dat ik voor niets kom en dan 120km met lege buik terug moet. Vervelend dat jij dat zelfs niet op voorhand weet. Ik zou het precies ook eens bespreken dat je liever niet voor niets naar het ziekenhuis gaat rijden

Teens
Berichten: 224
Lid geworden op: 7 november 2017, 17:16

Re: Start IVF juni

Bericht door Teens » 22 juni 2018, 11:59

Ik wist ook de dag op voorhand dat mijn cryo niet goed ontdooid was. De hoop is nu dus ook wel dat mijn volgende het wel overleeft, we hebben er nog maar 1-tje en ik kijk niet uit naar een nieuwe pick-up.

Tijdens de vorige voorbereiding van de TP cryo kreeg ik Progynovan en daarna Dermestril en kreeg ik met moeite mijn bms tot 6,5. Nu heeft de gyn voor een volledig natuurlijke cyclus gekozen dus ik ben benieuwd of mijn bms dan wel voldoende aandikt.

@Yvonne, wat spijtig..... maar een paar maanden rust kan ook wel eens goed doen. Ik ben nu een week gestopt met medicatie (wegens natuurlijke cyclus) en voel me al wat terug normaal :-)
08/'16 - stop pil
2018 - IVF/ICSI - PU1-2-3-4 - 6 TP allen negatief
jan 2019 - operatie endo
dec 2019 - ICSI - PU5 - 2 TP negatief
jan 2021 - ICSI - PU6 - TP - positief

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Start IVF juni

Bericht door irisbloem » 22 juni 2018, 16:08

Twinkly schreef:
1 januari 1970, 1:00
irisbloem schreef:
1 januari 1970, 1:00

Bellen ze je zelf op ivm een mislukte ontdooiing? Ik heb het de vorige keer in het ziekenhuis zelf moeten horen. Binnenkort sta ik er wellicht weer voor maar dat lappen ze mij geen tweede keer, ik wil het op voorhand weten zodat ik niet nodeloos naar het ziekenhuis ga en tijd verlies.
Wel, dindag na de laatste follikelmeting hebben ze gezegd dat de tp vrijdag wordt gepland en ze donderdag nog bellen voor het uur. Dan gisteren (donderdag dus) hebben ze gebeld met de mededeling dat ze goed nieuws hebben en dat de tp kan doorgaan en hoe laat ik bij hen moet zijn. Ik weet dus wel dat er minstens 1 embryo de ontdooiing heeft overleefd. Ik zou niet goed gezind zijn moest ik mij vrij melden op het werk, dan 120 km naar daar rijden om te horen dat ik voor niets kom en dan 120km met lege buik terug moet. Vervelend dat jij dat zelfs niet op voorhand weet. Ik zou het precies ook eens bespreken dat je liever niet voor niets naar het ziekenhuis gaat rijden
Bij mij is het gelukkig maar 35 km rijden maar toch, het is niet leuk he. Je komt er dan aan en moet eerst dan nog een tijd zitten wachten in de wachtkamer en dan als je denkt ik mag binnen voor de tp krijg je het te horen. Ik ga nu inderdaad vragen wanneer ik mag bellen om zeker te zijn of het doorgaat of niet.

Twinkly
Berichten: 28
Lid geworden op: 26 december 2016, 11:29

Re: Start IVF juni

Bericht door Twinkly » 22 juni 2018, 19:38

Yvonne: spijtig dat het niet is gelukt :-( . En nu een pauze en ik duim dat je dan met goede moed aan de volgende poging kan beginnen.

Ik kreeg het nieuws dat 1 cryo het niet heeft gehaald, dus ze hebben er 1 extra ontdooid waardoor ze er wel 2 hebben teruggeplaatst. Alleen hebben we nu geen cryo's meer in de vriezer. Dat maakt het wel extra spannend :? Vandaag heb ik al goed granaatsap gedronken en dit weekend staat voor mij in het teken van rust en ontspanning 8)
Laatst gewijzigd door Twinkly op 23 juni 2018, 3:29, 1 keer totaal gewijzigd.

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Start IVF juni

Bericht door irisbloem » 22 juni 2018, 20:08

Twinkly schreef:
1 januari 1970, 1:00
Yvonne: spijtig dat het niet is gelukt :-( . En nu een pauze en ik duim dat je dan met goede moed aan de volgende poging kan beginnen. Ga jij eigenlijk ook naar UZ Leuven?

Ik kreeg het nieuws dat 1 cryo het niet heeft gehaald, dus ze hebben er 1 extra ontdooid waardoor ze er wel 2 hebben teruggeplaatst. Alleen hebben we nu geen cryo's meer in de vriezer. Dat maakt het wel extra spannend :? Vandaag heb ik al goed granaatsap gedronken en dit weekend staat voor mij in het teken van rust en ontspanning 8)
Amai, jij hebt geluk dat je kan rusten en ontspannen, bij mij valt het meestal in een drukke moment dat ik rap rap naar huis moet om vollenbak te werken, soms tot 's nachts. Ik wens jou veel succes!

Twinkly
Berichten: 28
Lid geworden op: 26 december 2016, 11:29

Re: Start IVF juni

Bericht door Twinkly » 23 juni 2018, 13:54

Irisbloem: krijg jij dan geen vrij op de dag van de terugplaatsing? Wat voor werk doe je?

Imera
Berichten: 520
Lid geworden op: 7 juni 2018, 1:48

Re: Start IVF juni

Bericht door Imera » 24 juni 2018, 14:50

Yvonne1983 schreef:
1 januari 1970, 1:00
Helaas pindakaas een wasmiddel zou blij worden van zulk stralend wit resultaat!
Maandag voor het officiele gedeelte nog een bloedname en dan gaan we 2 maanden pauze houden.

Veel moed gewenst Yvonne, geniet nu maar van uw verlof! İk had donderdag bn en echo om te zien hoe het met mijn cyclus zat (lees: of er al een dominante follikel was of niet/metingen en dergelijke), ze vond het eigenaardig dat er nog geen waren dus moet ik maandag terug op controle. Vandaag voel ik wel steken dus vermoes dat ik vandaag toch mijn eisprong heb. Afwachten wnr mijn TP is dus. Wellicht krijg ik maandag NM meer nieuws

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Start IVF juni

Bericht door irisbloem » 25 juni 2018, 9:52

Twinkly schreef:
1 januari 1970, 1:00
Irisbloem: krijg jij dan geen vrij op de dag van de terugplaatsing? Wat voor werk doe je?
Ik ben zelfstandig, ik doe meubelrestauratie en we hebben ook een cafeetje sinds 2 jaar en regelmatig groepsreservaties en feestjes van klanten en meestal valt de tp net op een dag dat ik met zo'n feestje of reservatie zit. Als het cryo deze keer goed ontdooit dan moet ik mij daarna weer naar huis haasten want net op die dag is er een teambuilding bij ons in het café. Heb al gehad dat ik hier met een feest zat tot 's nachts net op de dag van tp.

cat88
Berichten: 43
Lid geworden op: 5 februari 2018, 14:11

Re: Start IVF juni

Bericht door cat88 » 25 juni 2018, 16:06

@irisbloem bij mij is het ook altijd zo .
de tp is steeds in zware weken .
men laatste tp was in de week dat ik 4nachten had en weekend de vroege (waar ik constant moet trekken en sleuren).
ik denk soms dat dit de reden is dat het gewoon niet lukt ....
en wat de ontdooing betreft ik bel steeds 1uur voor ik daar moet zijn of die gelukt is
09/16: :D
10/17-2/18: clomid,pregnyl
15/3/18 :laparascopie
29/3/18:start ivf
9/4:ivf1 pu :freezz all
9/5:ivf1.1 tp 2 cryo's:Neg.
5/6:ivf1.2 tp 2cryo s:miskraam
3/7:ivf1.3 tp 1cryo:Neg.
6/8:ivf2 tp 2 emmys:Neg
3/10:ivf3 tp 2 Emmy s:zw.2ling->21/06/19

Hope88
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 april 2017, 10:34

Re: Start IVF juni

Bericht door Hope88 » 26 juni 2018, 13:16

@ Irisbloem: ff inbreken ivm het ontdooien van de cryo. Ik was zelf ook in behandeling bij Dr. Decleer. De eerste keer hadden ze mij ook niet gezegd dat ik op voorhand moest bellen maar gelukkig was mijn cryo wel goed ontdooit. De tweede keer zei hij dan wel dat je de dag van de tp moet bellen om te horen of cryo goed ontdooit is. Dus gewoon voor je vertrekt ff bellen naar de verpleging en dan laten zij je weten of de ontdooing goed is verlopen. :wink:
Veel succes!
Na 5 tp: een dochter! (20/06/18)

Start brusje:
2 pu, 11 tp, 2 biochemiche zwangerschappen
Overstap naar Jette
ICSI 5: 3 cryo's
-> tp 12: biochemische
-> tp 13: zwanger!

Marie2901
Berichten: 142
Lid geworden op: 9 oktober 2017, 18:22

Re: Start IVF juni

Bericht door Marie2901 » 26 juni 2018, 17:21

Ik ben aan dag 1 van MS vandaag. Mag morgen een bloedafname doen om te kijken of ik al morgen mag starten...
Iui 1: 02/07/2017 mislukt
Iui 2: 04/08/2017 mislukt
Iui 3: 29/09/2017 mislukt
Start IVF:
28/12/2017: PU1
26/02/2018 : TP blasto(6d)
09/03/2018: Zwanger -> op 9w mk
02/07/2018: PU2
14/08/2018: TP cryo (D3)
28/08/2018: Zwanger

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten