Start IVF juni

IVF Forum
Plaats reactie
irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Start IVF juni

Bericht door irisbloem » 14 juni 2018, 13:08

Yvonne1983 schreef:
1 januari 1970, 1:00
Als ik zelf ga testen doe ik dat pas het weekend voor de officiele testdatum, ik heb geen pregnyl gehad dus dat kan de boel niet vertekenen. Als het dan ene tweede streepje oplevert is dat weer een stapje dichterbij een brusje.
Ik vrees dat als ik meerdere testen in huis zou hebben dat ik ook een testjunkie zou worden. Ik hoop op goed nieuws van je kant morgen, hoe laat hoor je het dan? Bij ons is het altijd 's ochtends bloedname en dan tussen circa 11 en 2 word je gebeld met de resultaten.
Ik had nu laatst diverse keren pregnyl gehad en durfde thuis ook niet testen maar volgens de dokter is na 5 dagen de pregnyl al uit je lichaam.

Amai zo vroeg je resultaat weten, ik wou dat het bij mij ook zo was. Ik heb deze en vorige keer pas resultaat geweten de ochtend na de dag van bloedafname, heb 2 keer amper geslapen.

Alvast veel succes en een positief resultaat!

Yvonne1983
Berichten: 708
Lid geworden op: 18 februari 2016, 12:20

Re: Start IVF juni

Bericht door Yvonne1983 » 14 juni 2018, 13:12

irisbloem schreef:
1 januari 1970, 1:00
Yvonne1983 schreef:
1 januari 1970, 1:00
Als ik zelf ga testen doe ik dat pas het weekend voor de officiele testdatum, ik heb geen pregnyl gehad dus dat kan de boel niet vertekenen. Als het dan ene tweede streepje oplevert is dat weer een stapje dichterbij een brusje.
Ik vrees dat als ik meerdere testen in huis zou hebben dat ik ook een testjunkie zou worden. Ik hoop op goed nieuws van je kant morgen, hoe laat hoor je het dan? Bij ons is het altijd 's ochtends bloedname en dan tussen circa 11 en 2 word je gebeld met de resultaten.
Ik had nu laatst diverse keren pregnyl gehad en durfde thuis ook niet testen maar volgens de dokter is na 5 dagen de pregnyl al uit je lichaam.

Amai zo vroeg je resultaat weten, ik wou dat het bij mij ook zo was. Ik heb deze en vorige keer pas resultaat geweten de ochtend na de dag van bloedafname, heb 2 keer amper geslapen.

Alvast veel succes en een positief resultaat!
Ze zetten er bij ons een stempel "snel resultaat nodig" op (en dat werkt blijkbaar), ze doen dan enkel de minimale bloedonderzoeken iets extra's aanvragen gaat absoluut niet. Mijn gynaecoloog wilde graag toxo en cmv weten voor een eventuele zwangerschap maar dat kon er niet bij want dan zou het te lang duren.

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Start IVF juni

Bericht door irisbloem » 14 juni 2018, 22:47

Yvonne1983 schreef:
1 januari 1970, 1:00
irisbloem schreef:
1 januari 1970, 1:00
Yvonne1983 schreef:
1 januari 1970, 1:00
Als ik zelf ga testen doe ik dat pas het weekend voor de officiele testdatum, ik heb geen pregnyl gehad dus dat kan de boel niet vertekenen. Als het dan ene tweede streepje oplevert is dat weer een stapje dichterbij een brusje.
Ik vrees dat als ik meerdere testen in huis zou hebben dat ik ook een testjunkie zou worden. Ik hoop op goed nieuws van je kant morgen, hoe laat hoor je het dan? Bij ons is het altijd 's ochtends bloedname en dan tussen circa 11 en 2 word je gebeld met de resultaten.
Ik had nu laatst diverse keren pregnyl gehad en durfde thuis ook niet testen maar volgens de dokter is na 5 dagen de pregnyl al uit je lichaam.

Amai zo vroeg je resultaat weten, ik wou dat het bij mij ook zo was. Ik heb deze en vorige keer pas resultaat geweten de ochtend na de dag van bloedafname, heb 2 keer amper geslapen.

Alvast veel succes en een positief resultaat!
Ze zetten er bij ons een stempel "snel resultaat nodig" op (en dat werkt blijkbaar), ze doen dan enkel de minimale bloedonderzoeken iets extra's aanvragen gaat absoluut niet. Mijn gynaecoloog wilde graag toxo en cmv weten voor een eventuele zwangerschap maar dat kon er niet bij want dan zou het te lang duren.
Het bloedonderzoek zelf gaat vlot hoor en is vroeg genoeg gekend maar de dokter heeft niet altijd tijd om te bellen om het resultaat door te geven. Daar wringt het schoentje ...

Yvonne1983
Berichten: 708
Lid geworden op: 18 februari 2016, 12:20

Re: Start IVF juni

Bericht door Yvonne1983 » 15 juni 2018, 11:35

irisbloem schreef:
1 januari 1970, 1:00
Yvonne1983 schreef:
1 januari 1970, 1:00
irisbloem schreef:
1 januari 1970, 1:00


Ik had nu laatst diverse keren pregnyl gehad en durfde thuis ook niet testen maar volgens de dokter is na 5 dagen de pregnyl al uit je lichaam.

Amai zo vroeg je resultaat weten, ik wou dat het bij mij ook zo was. Ik heb deze en vorige keer pas resultaat geweten de ochtend na de dag van bloedafname, heb 2 keer amper geslapen.

Alvast veel succes en een positief resultaat!
Ze zetten er bij ons een stempel "snel resultaat nodig" op (en dat werkt blijkbaar), ze doen dan enkel de minimale bloedonderzoeken iets extra's aanvragen gaat absoluut niet. Mijn gynaecoloog wilde graag toxo en cmv weten voor een eventuele zwangerschap maar dat kon er niet bij want dan zou het te lang duren.
Het bloedonderzoek zelf gaat vlot hoor en is vroeg genoeg gekend maar de dokter heeft niet altijd tijd om te bellen om het resultaat door te geven. Daar wringt het schoentje ...
Ja toen ik de vorige keer om 1 uur belde hadden ze ook nog niet alle dossiers met de dokter kunnen bespreken en ik lag blijkbaar onderaan, maar meestal wel dat je het rond de lunch weet. Volgens mij doen ze eerst de goed nieuws belletjes en daarna pas de stomme telefoontjes want hoe langer je moet wachten hoe slechter het nieuws lijkt het wel.
IK wil nu eigenlijk alweten of het gelukt is (wat natuurlijk helemaal niet kan), 48 uur na terugplaatsing is denk ik pas de innesteling dus hopelijk is dat nu vol aan de gang.
Ik vroeg me af de laborante zei dat het een top top embryo was (en niet een top embryo), zou ze bedoelen dat het zich gesplitst had ofzo???

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Start IVF juni

Bericht door irisbloem » 15 juni 2018, 16:00

Yvonne1983 schreef:
1 januari 1970, 1:00
irisbloem schreef:
1 januari 1970, 1:00
Yvonne1983 schreef:
1 januari 1970, 1:00


Ze zetten er bij ons een stempel "snel resultaat nodig" op (en dat werkt blijkbaar), ze doen dan enkel de minimale bloedonderzoeken iets extra's aanvragen gaat absoluut niet. Mijn gynaecoloog wilde graag toxo en cmv weten voor een eventuele zwangerschap maar dat kon er niet bij want dan zou het te lang duren.
Het bloedonderzoek zelf gaat vlot hoor en is vroeg genoeg gekend maar de dokter heeft niet altijd tijd om te bellen om het resultaat door te geven. Daar wringt het schoentje ...
Ja toen ik de vorige keer om 1 uur belde hadden ze ook nog niet alle dossiers met de dokter kunnen bespreken en ik lag blijkbaar onderaan, maar meestal wel dat je het rond de lunch weet. Volgens mij doen ze eerst de goed nieuws belletjes en daarna pas de stomme telefoontjes want hoe langer je moet wachten hoe slechter het nieuws lijkt het wel.
IK wil nu eigenlijk alweten of het gelukt is (wat natuurlijk helemaal niet kan), 48 uur na terugplaatsing is denk ik pas de innesteling dus hopelijk is dat nu vol aan de gang.
Ik vroeg me af de laborante zei dat het een top top embryo was (en niet een top embryo), zou ze bedoelen dat het zich gesplitst had ofzo???
Ik voel altijd van alles van steken en scheuten ter hoogte van baarmoeder tijdens periode innesteling maar was steeds negatief. Voel jij iets nu?

Ja inderdaad de slechte lijken inderdaad altijd later gedaan te worden.

Ja denkelijk bedoelen ze dat het al zover gedeeld is dat ze het niet meer kunnen tellen.

Ik duim voor succes!!!

Teens
Berichten: 224
Lid geworden op: 7 november 2017, 17:16

Re: Start IVF juni

Bericht door Teens » 16 juni 2018, 10:35

Ik ben juist voor de bloednames geweest. Straks tussen 20 en 21u bellen ze. Volgens de gynaecoloog is er met het bloedverlies maar 5% kans meer. Maar ja, de kans dat mijn cryo niet goed ontdooide was ook maar 10% 😁
08/'16 - stop pil
2018 - IVF/ICSI - PU1-2-3-4 - 6 TP allen negatief
jan 2019 - operatie endo
dec 2019 - ICSI - PU5 - 2 TP negatief
jan 2021 - ICSI - PU6 - TP - positief

Yvonne1983
Berichten: 708
Lid geworden op: 18 februari 2016, 12:20

Re: Start IVF juni

Bericht door Yvonne1983 » 16 juni 2018, 20:33

Oooh teen s spannend ik duim voor je!!

Teens
Berichten: 224
Lid geworden op: 7 november 2017, 17:16

Re: Start IVF juni

Bericht door Teens » 16 juni 2018, 21:10

Zoals verwacht negatief. Volgende stap terugplaatsing cryo in natuurlijke cyclus. Afspraak 27/6.

Cat, hoe is het met jou? Heb je de uitslag gekregen?
08/'16 - stop pil
2018 - IVF/ICSI - PU1-2-3-4 - 6 TP allen negatief
jan 2019 - operatie endo
dec 2019 - ICSI - PU5 - 2 TP negatief
jan 2021 - ICSI - PU6 - TP - positief

Yvonne1983
Berichten: 708
Lid geworden op: 18 februari 2016, 12:20

Re: Start IVF juni

Bericht door Yvonne1983 » 17 juni 2018, 11:18

Oooh teens balen ook al was het wel de verwachting.
Hopelijk ontdooit jouw cryo nu wel goed, want bij mij was het weer veel ontdooien, de laborante zei dat ze dat niet vaak zag en dat het mss aan mijn eitjes ligt of dat ze niet goed waren ingevroren ofzo. Dus hopelijk gaat dat deze keer bij jou wel goed. Nog een week wachten tot we gaan thuistesten en dan een dag later bloedname, pff iemand een portie geduld over?

Imera
Berichten: 520
Lid geworden op: 7 juni 2018, 1:48

Re: Start IVF juni

Bericht door Imera » 17 juni 2018, 11:47

mag ik hier nog eens een vraagje stellen, hebben jullie [pregnyl] geplaatst bij de TP van de cryo’s in jullie natuurlijke cyclus. İk kreeg 5 minuten geleden de vraag of ik wil deelnemen aan een studie en zou donderdag moeten antwoorden.

Denken jullie dat dit voordelen heeft qua exacte timing? Want dan zou ik er eventueel voor kiezen.

cat88
Berichten: 43
Lid geworden op: 5 februari 2018, 14:11

Re: Start IVF juni

Bericht door cat88 » 17 juni 2018, 12:12

hallokes ,hier is de nachtmerrie werkelijkheid geworden.
ik zag de testen steeds lichter komen ,had dit aan de dokter ook gezegt en zei van gewoon eerst de uitslag af te wachten .
hij belde vrijdag avond met het nieuws dat ik op het kantje boordje zwanger/miskraam zat .
ik had al maar een hcg meer van 15.
morgen moet ik terug gaan voor nog eens te kijken ,maar weet dit nu al !
deze ochtend de eerste x negatief getest ,de vreugde was dus van korte duur ...
nu krijg ik echt al af en toe krampen dus vrees dat het mijn lichaam snapt dat er iets is verkeerd gelopen.
09/16: :D
10/17-2/18: clomid,pregnyl
15/3/18 :laparascopie
29/3/18:start ivf
9/4:ivf1 pu :freezz all
9/5:ivf1.1 tp 2 cryo's:Neg.
5/6:ivf1.2 tp 2cryo s:miskraam
3/7:ivf1.3 tp 1cryo:Neg.
6/8:ivf2 tp 2 emmys:Neg
3/10:ivf3 tp 2 Emmy s:zw.2ling->21/06/19

Yvonne1983
Berichten: 708
Lid geworden op: 18 februari 2016, 12:20

Re: Start IVF juni

Bericht door Yvonne1983 » 17 juni 2018, 14:46

Oooh cat88 wat een vervelend nieuws ook al zie je het aankomen je hoopt toch opbeter resultaat. Veel sterkte met de verwerking en hopelijk is het de volgende keer raak voor 9 maanden ipv een paar weken.
Imera ik heb 1 cryo teruggelaatst gekregen met preg nyl (toen hoefde ik geen utrogestan te nemen) en nu heb ikeen terugplaatsing zonder pregnyl maar met utrogestan (ik had geen eitje klaarzitten na mijn miskraam dus pregnyl was geen optie), mijn voorkeur is eenmaal pregnyl en geenutrogestan ipv alleen utrogestan maar wie weet ben ik hier blijvend van zwanger dus ik zou je eigen gevoel volgen.

Imera
Berichten: 520
Lid geworden op: 7 juni 2018, 1:48

Re: Start IVF juni

Bericht door Imera » 18 juni 2018, 0:14

İk kan gewoon niet kiezen ondat ik het eigenlijk ook niet weet. Had totaal geen telefoon verwacht verwacht... het heeft beiden voor- en nadelen klonk het aan de overkant... ik zei gewoon dat het voor mij eigenlijk niet zoveel uitmaakt of het met of zonder pregnyl is,
zolang ik maar het goede nieuws kan ontvangen. Dokter zei dat ik nog tijd heb tot donderdag ( echo en Bn) om een beslissing te nemen. İk weet gewoon niet of er nadelen aan de pregnyl zijn verbonden.. waarom kunnen ze gewoon niet beslissen in mijn naam :roll:

Yvonne1983
Berichten: 708
Lid geworden op: 18 februari 2016, 12:20

Re: Start IVF juni

Bericht door Yvonne1983 » 18 juni 2018, 9:37

Imera schreef:
1 januari 1970, 1:00
İk kan gewoon niet kiezen ondat ik het eigenlijk ook niet weet. Had totaal geen telefoon verwacht verwacht... het heeft beiden voor- en nadelen klonk het aan de overkant... ik zei gewoon dat het voor mij eigenlijk niet zoveel uitmaakt of het met of zonder pregnyl is,
zolang ik maar het goede nieuws kan ontvangen. Dokter zei dat ik nog tijd heb tot donderdag ( echo en Bn) om een beslissing te nemen. İk weet gewoon niet of er nadelen aan de pregnyl zijn verbonden.. waarom kunnen ze gewoon niet beslissen in mijn naam :roll:
Imera het grote nadeel aan pregnyl vind ik dat je niet eerder kan testen omdat pregnyl het hormoon hcg bevat en je moet jezelf injecteren. Het grote voordeel van Pregnyl is dat ze je eisprong weten en zo het beste moment weten om de terugplaatsing te doen. Zoals Johan Cruijff zei elk nadeel heb zijn voordeel, ik denk dat ze je vooral niets willen opleggen en jou de keuze gunnen.
Ik ben een beetje misselijk en voel vanalles in mijn buik het zal wel allemaal komen door de utrogestan maar ik ben momenteel hoopvol.

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Start IVF juni

Bericht door irisbloem » 18 juni 2018, 14:27

Nadat ik het negatieve nieuws kreeg vorige week ben ik met mijn medicatie gestopt en kreeg na enkele dagen mijn maandstonden, dat was vrijdag. Plots kreeg ik echter zeer hevige krampen, ik lag te kreperen van de pijn ondanks pijnstillers en dat gedurende enkele uren. Daarna was het iets beter, ik ging naar het toilet en voelde daarna iets komen, een brok van ruim 5 op 5 cm kwam eruit. Iemand dit meegemaakt? Kan er misschien toch iets geweest zijn heel kort dat al gedaan was voor de bloedafname? Of is het door de medicatie dat mijn baarmoederslijmvlies zich zo heeft aaneengekoekt? Ik had nu wel voor de eerste keer een natuurlijke cyclus tijdens de kunstmatige cyclus. Want heb dit nooit eerder meegemaakt en ik heb die medicatie nu al diverse keren genomen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten