Kleine baarmoeder

IVF Forum
Glimp
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 juli 2018, 15:07

Re: Kleine baarmoeder

Bericht door Glimp » 17 april 2019, 6:55

Marjannetje schreef:
16 april 2019, 19:58
Hoi Glimp,

Nee dat bloeden zo snel na een tp, herken ik niet. Het heeft volgens mij niet met je kleine (T-vormige) baarmoeder te maken hoor.
Ik zou voor het "inknippen" gaan. Je bent in goede handen bij dr. Campo.
Echter, heeft het bij Lisa nog niet tot een zwangerschap geleid, meen ik te lezen aan haar onderschrift. Maar ik hoop dat ik het mis heb!
Groetjes Marjan
Hey Marjan,

Bedankt voor je antwoord!
Ja inderdaad, ik zag ook haar onderschrift. Hopelijk hebben we het mis.
Ik heb geen T-vormige baarmoeder. Normale vorm maar enorm klein. Met behulp van Estrofem heb ik ze vorig jaar wel een aantal centimeters kunnen laten toenemen, maar ze krimpt terug.
Wel fijn dat het bij jou geholpen heeft!
Ik bespreek het inknippen bij mijn volgende consultatie bij mijn gynaecoloog.

Groetjes

Lisa90
Berichten: 253
Lid geworden op: 5 november 2017, 14:08

Re: Kleine baarmoeder

Bericht door Lisa90 » 4 mei 2019, 17:34

Hallo dames,

Inderdaad heeft het inknippen nog geen zwangerschap opgeleverd. Maar ben wel blij dat ik het heb laten uitvoeren, het zou degelijk toch de kansen verhogen. Ik heb onlangs de overstap van Genk naar Jette gedaan. Jette heeft een MRI laten uitvoeren bij mij en ik heb nu een hele normale baarmoeder. De ingreep is 2x niks. Het gebeurd onder sedatie en je voelt er geen pijn van achteraf (bij mij toch niet). Mijn baarmoeder was ook erg klein waardoor het in een T-vorm ging staan. Er zijn inderdaad wel dames die met een kleine baarmoeder zwanger worden. Maar toch wou ik de natuur een handje helpen 😊. Bij Dr. Campo ben je in goede handen. Bloeding na TP is niet normaal, zelf heb ik het nog nooit meegemaakt, maar ik zou het toch eens voorleggen aan de gyneacoloog.
2016 Pilstop
ICSI 1 neg. (0 ingevr)
ICSI 2 neg. (0 ingevr)
Laparoscopie kapseldrilling + weghalen endomitriose
Hysteroscopie corrigeren T-vormige baarmoeder
ICSI 3 neg. hatching (0 ingevr)
ICSI 4 Jette neg. (0 ingvr)

Glimp
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 juli 2018, 15:07

Re: Kleine baarmoeder

Bericht door Glimp » 5 mei 2019, 11:32

Bedankt voor het berichtje!
Succes verder gewenst!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten