Iemand onlangs ivf in uz jett?

IVF Forum
Plaats reactie
romytjeb
Berichten: 5
Lid geworden op: 3 augustus 2018, 11:18

Iemand onlangs ivf in uz jett?

Bericht door romytjeb » 3 augustus 2018, 20:21

Dag iedereen, ik zal me even voorstellen. Ik ben 29 en Ik en mijn partner hebben al een 4 jaar kinderwens. Twee jaar geleden in de medische molen gestapt en na 3 mislukte iui’s uiteindelijk binnekort ivf.
Pfffff jullie willen niet weten hoe hard ik ernaar uitkijk. Ik probeer niet al te positief te zijn voor een de mogelijkheid die er is op mislukking niet te verergeren :roll: Ik hoop dat jullie me een beetje begrijpen hierin !:)
Ik heb zoveel papieren gekregen . Maar wat moet ik doen? Er staat ‘mogelijke start traject’ : 4/08/2018
Ik mocht starten zodra de cyclus er is. Maar wat moet ik nu precies doen? (Ik zou 4/08 mijn menstruatie krijgen) en die cyclus mag ik meedoen aan poging1 ivf/isci. Maar wat doe ik??????? :?: de eerste dag van de menstru bellen naar het nr of wat ? Wanneer begin je aan de medicatie??? De eerste dag van de menstruatie? Of paar dagen erna ??? Ik ben gewoon heel de intake gesprek vergeten en de papieren maken me er niet op wijzer ! :?

Imera
Berichten: 520
Lid geworden op: 7 juni 2018, 1:48

Re: Iemand onlangs ivf in uz jett?

Bericht door Imera » 3 augustus 2018, 23:22

Hallo, ik moest op dag2 een bloedprik doen (‘s morgens) en die avond ben ik begonnen aan de medicatie. (Let op: dit is hoe het bij mij, ze kunnen voor u een ander plan vastleggen)

Je moet eens naar uw tabel kijken die je hebt meegekregen. In principe staat daar dag per dag vermeld wat je moet doen.

Datum dat ze u hebben meegegeven is een ‘streefdatum’ om alles wat in te plannen. Een week vroeger of later lan bijvoorbeeld geen kwaad.

Anqui
Berichten: 82
Lid geworden op: 12 juli 2017, 21:33

Re: Iemand onlangs ivf in uz jett?

Bericht door Anqui » 7 augustus 2018, 15:23

Normaal heb je een A3 papier meegekregen met de startdatum e.a., neem even de tijd om dit goed te bekijken. Ik nam hier ook telkens een aantal kopijen van om voor mezelf de datums te kunnen noteren, als de DM dan belt kan je alles op de kopij schrijven. Als je hier niet aan uit kan zou ik toch even bellen naar de DM in Jette want het is toch belangrijk om alles correct te doen en zonder al teveel stress aan heel het avontuur te beginnen. Verder zou je ook een DVD meegekregen hebben met de nodige info over wat je kan verwachten neem zeker ook de tijd om dit te bekijken

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten