ivf herfst 2018

IVF Forum
Plaats reactie
Piena
Berichten: 12
Lid geworden op: 5 juli 2017, 10:47

Re: ivf herfst 2018

Bericht door Piena » 29 april 2019, 22:34

Dag iedereen

Ik post hier even omdat ik jullie hulp nodig heb.

Wij waren in behandeling in UZ Gent, maar zijn nu overgestapt naar UZ Jette. Tijdens ons laatste gesprek in Gent werd ons gezegd dat ze een goede relatie hadden met Jette en dat het zeker mogelijk was om voor behandeling in Jette de echo's en bloedafname in Gent te laten doen.

Nu mogen we effectief beginnen in Jette, maar in UZ Gent zeggen ze plotseling dat ze dit niet meer doen en dus moet ik op zoek naar een ander ziekenhuis voor echo's en bloedafname. Heeft iemand hier ervaring mee? Wij zouden eventueel naar Jan Palfijn gaan. Hier telefonisch contact gehad en dat zou precies wel mogelijk zijn, maar ik ben er niet echt gerust in. Is nog iemand in behandeling in Jette die zijn echo's en bloedafname in Jan Palfijn doet of een ander ziekenhuis in Gent?

Alvast hartelijk bedankt!
Start: juli 2016

April 2017: start cyclusoptimalisatie (6x)
December 2017: kijkoperatie: endometriose verwijderd
Februari 2018: 1ste IUI

SilentHeyoka
Berichten: 228
Lid geworden op: 17 juli 2018, 9:45

Re: ivf herfst 2018

Bericht door SilentHeyoka » 29 april 2019, 23:03

Jammer dat ze geen echo's willen nemen!
Ik ken gn ziekenhuizen in Gent, ik kom van over kortrijk waar ze me ook wel opvolgen. Maar heb al enkele keren toch moeten gaan naar jette, weekends en feestdagen. Anderhalf uur rijden. Eens je daar bent gaat het wel enorm vlot hoor! Naar mijn ervaringen toch.
2013: Stop pil
2014: start traject IUI + Icsi
08/2020: eiceldonatie, 2 cryo's - 1 TP
13/04/2021: Little One geboren 😊

Praline
Berichten: 159
Lid geworden op: 10 augustus 2018, 16:22

Re: ivf herfst 2018

Bericht door Praline » 30 april 2019, 16:28

Ik ga voor je duimen SilentHeyoka!! Ik zou ook thuis blijven en gewoon gaan wandelen ofzo, tenzij je een echte piekeraar bent en je meer ontspant op het werk :)

@Piena: Ik heb hier geen ervaring mee.. ik zou eens bellen naar het Jan Palfijn.. als zij niet willen heb je nog Maria Middelares en st Lucas..
Pilstop zomer 2017
Ivf 1+2+3+4 = gent
27 embryo's teruggeplaatst:
Biochemische zw, buitenbaarmoederlijke zw,
curretage tweeling
Ivf 5: uz jette
14 embryo's, genetische testen op gedaan.
1e terugplaatsing maart 2021= zwanger 😍

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: ivf herfst 2018

Bericht door irisbloem » 30 april 2019, 16:34

Piena schreef:
29 april 2019, 22:34
Dag iedereen

Ik post hier even omdat ik jullie hulp nodig heb.

Wij waren in behandeling in UZ Gent, maar zijn nu overgestapt naar UZ Jette. Tijdens ons laatste gesprek in Gent werd ons gezegd dat ze een goede relatie hadden met Jette en dat het zeker mogelijk was om voor behandeling in Jette de echo's en bloedafname in Gent te laten doen.

Nu mogen we effectief beginnen in Jette, maar in UZ Gent zeggen ze plotseling dat ze dit niet meer doen en dus moet ik op zoek naar een ander ziekenhuis voor echo's en bloedafname. Heeft iemand hier ervaring mee? Wij zouden eventueel naar Jan Palfijn gaan. Hier telefonisch contact gehad en dat zou precies wel mogelijk zijn, maar ik ben er niet echt gerust in. Is nog iemand in behandeling in Jette die zijn echo's en bloedafname in Jan Palfijn doet of een ander ziekenhuis in Gent?

Alvast hartelijk bedankt!
Kan je hiervoor niet terecht bij je gewone gynaecoloog?

Piena
Berichten: 12
Lid geworden op: 5 juli 2017, 10:47

Re: ivf herfst 2018

Bericht door Piena » 30 april 2019, 17:55

irisbloem schreef:
30 april 2019, 16:34
Piena schreef:
29 april 2019, 22:34
Dag iedereen

Ik post hier even omdat ik jullie hulp nodig heb.

Wij waren in behandeling in UZ Gent, maar zijn nu overgestapt naar UZ Jette. Tijdens ons laatste gesprek in Gent werd ons gezegd dat ze een goede relatie hadden met Jette en dat het zeker mogelijk was om voor behandeling in Jette de echo's en bloedafname in Gent te laten doen.

Nu mogen we effectief beginnen in Jette, maar in UZ Gent zeggen ze plotseling dat ze dit niet meer doen en dus moet ik op zoek naar een ander ziekenhuis voor echo's en bloedafname. Heeft iemand hier ervaring mee? Wij zouden eventueel naar Jan Palfijn gaan. Hier telefonisch contact gehad en dat zou precies wel mogelijk zijn, maar ik ben er niet echt gerust in. Is nog iemand in behandeling in Jette die zijn echo's en bloedafname in Jan Palfijn doet of een ander ziekenhuis in Gent?

Alvast hartelijk bedankt!
Kan je hiervoor niet terecht bij je gewone gynaecoloog?
Ik heb geen vaste gynaecoloog in Gent. Voor een afspraak moet ik ook altijd maanden wachten dus denk niet dat dat een optie is.
Start: juli 2016

April 2017: start cyclusoptimalisatie (6x)
December 2017: kijkoperatie: endometriose verwijderd
Februari 2018: 1ste IUI

SilentHeyoka
Berichten: 228
Lid geworden op: 17 juli 2018, 9:45

Re: ivf herfst 2018

Bericht door SilentHeyoka » 4 mei 2019, 23:33

Dank je voor advies! Ik ben de twee dagen thuis gebleven.
Onze one and only embryo (dan nog excellente kwaliteit) is intussen aan boord! Afwachten, afwachten tot de 13e mei...
2013: Stop pil
2014: start traject IUI + Icsi
08/2020: eiceldonatie, 2 cryo's - 1 TP
13/04/2021: Little One geboren 😊

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten