Menopur slaagt niet aan

IVF Forum
Plaats reactie
Merieke
Berichten: 7
Lid geworden op: 4 juli 2018, 17:54

Menopur slaagt niet aan

Bericht door Merieke » 18 oktober 2018, 12:19

Hallo allemaal,

Ik ben juist met mijn eerste poging ivf begonnen en ze hebben mij gisteren al gezegd om deze poging te staken. 😏Al direct een domper want ik had echt hoop om 1 van de volgende dagen mijn pick up te hebben. Bij de eerste echo na 7 dagen inspuitingen met 225 menopur nog niets van follikels te zien. Na nog eens 6 dagen verder te doen hadden ze gisteren 2 kleine follikels gezien maar ze waren nog veel te klein om de pick up te starten. Mijn bloedwaarden waren ook niet zo goed. Het was er niet aan te zien dat ik hormonen neem dus hebben ze daarom beslist om deze maand te stoppen. Nu gaan ze een ander plan opstellen. Ik ben echt teleurgesteld dat ik weer minstens een maand moet wachten. De gynaecoloog vond het zelf raar dat mijn lichaam er niet op reageert. Heeft nog iemand dit meegemaakt?

Groetjes Merieke

kaboutertje92
Berichten: 177
Lid geworden op: 5 december 2017, 20:02

Re: Menopur slaagt niet aan

Bericht door kaboutertje92 » 18 oktober 2018, 18:47

Merieke schreef: ↑
1 januari 1970, 1:00
Hallo allemaal,

Ik ben juist met mijn eerste poging ivf begonnen en ze hebben mij gisteren al gezegd om deze poging te staken. 😏Al direct een domper want ik had echt hoop om 1 van de volgende dagen mijn pick up te hebben. Bij de eerste echo na 7 dagen inspuitingen met 225 menopur nog niets van follikels te zien. Na nog eens 6 dagen verder te doen hadden ze gisteren 2 kleine follikels gezien maar ze waren nog veel te klein om de pick up te starten. Mijn bloedwaarden waren ook niet zo goed. Het was er niet aan te zien dat ik hormonen neem dus hebben ze daarom beslist om deze maand te stoppen. Nu gaan ze een ander plan opstellen. Ik ben echt teleurgesteld dat ik weer minstens een maand moet wachten. De gynaecoloog vond het zelf raar dat mijn lichaam er niet op reageert. Heeft nog iemand dit meegemaakt?

Groetjes Merieke
Hallo, ik heb hetzelfde gehad tijdens mijn iui. Ook weinig reactie erop. Nu met mijn start van icsi gaan ze ook een ander plan opstellen dan met de lage dosis menopur... want voor 1 follikel had ik al 150E nodig en dit moest ikdan ook heel lang inspuiten. Je bent deze beurt nu niet kwijt dus ze zullen wel passende medicatie vinden voor je. Kop op!!! En fingers crossed.
kinderwens mei 2016
Feb 2017: pcos
8/19: ivf 2.3 positief 😊
4/20: geboorte dochter
4/21: start baby 2
4/22: icsi 4: 12 cryo
5/22: tp 4.1 positief :D

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten