Overschakeling naar Jette

IVF Forum
mich75
Berichten: 2983
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Overschakeling naar Jette

Bericht door mich75 » 3 juli 2019, 21:36

Normaal zeggen ze 6 à 8 weken voor een afspraak, maar soms kan het ook vlugger. Nu met de vakantie kan het zijn dat het net wat langer duurt.

Ik zou gewoon een afspraak maken, ben je ondertussen toch zwanger dan kan je ze nog annuleren.

Kan je heel snel een afspraak hebben, dan kan je nog altijd kiezen om een latere afspraak te nemen als dit je beter uitkomt.

Als je op consult gaat en je zou willen overstappen, dan kan je alles al in orde maken en als je cryo's dan op niets uitdraaien kan je vrijwel onmiddellijk starten.

Als je pas een afspraak gaat maken als al je cryo's zijn opgebruikt dan ga je misschien een aantal maanden "kwijt" zijn.

Ik ben 4 jaar geleden overgestapt en toen had ik na 3 weken een afspraak en kon ik bij de volgende ms starten. Enkele jaren later was het ongeveer 6 weken wachten op een afspraak en dan kon ik niet starten wegens te druk en moest ik een maand wachten.
Vorig jaar had mijn lieve dr. mij al ingepland voor als de cryo tp moest mislukken en daardoor kon ik bij ms starten, anders had ik minstens 2 maanden moeten wachten.

Ik denk dat er ondertussen ook al meer drs zijn, waardoor de wachttijden hopelijk ook minder lang worden.

Anqui
Berichten: 82
Lid geworden op: 12 juli 2017, 21:33

Re: Overschakeling naar Jette

Bericht door Anqui » 4 juli 2019, 0:07

Ik ben ook overgestapt van het Middelheim naar Jette, nog geen seconde spijt gehad. Wij konden snel terecht in Jette en zijn ook snel kunnen starten. Ons hadden ze in Jette zelf aangeraden om regelmatig te bellen omdat er regelmatig mensen hun afspraak annuleerde. Wij hebben ook nooit achter een bepaalde dokter gevraagd, uiteindelijk zijn wij bij dokter Verpoest gekomen een hele vriendelijke bekwame man.

DBJ
Berichten: 256
Lid geworden op: 11 april 2019, 17:20

Re: Overschakeling naar Jette

Bericht door DBJ » 4 juli 2019, 8:08

Anqui schreef:
4 juli 2019, 0:07
Ik ben ook overgestapt van het Middelheim naar Jette, nog geen seconde spijt gehad. Wij konden snel terecht in Jette en zijn ook snel kunnen starten. Ons hadden ze in Jette zelf aangeraden om regelmatig te bellen omdat er regelmatig mensen hun afspraak annuleerde. Wij hebben ook nooit achter een bepaalde dokter gevraagd, uiteindelijk zijn wij bij dokter Verpoest gekomen een hele vriendelijke bekwame man.
Heb jij dan aan het Middelheim gevraagd om je dossier door te sturen? Ben je uiteindelijk in Jette zwanger geraakt?

Anqui
Berichten: 82
Lid geworden op: 12 juli 2017, 21:33

Re: Overschakeling naar Jette

Bericht door Anqui » 4 juli 2019, 8:37

Ons eerste dochtertje is er gekomen tussen twee ivf behandelingen daarna heb ik mijn derde ivf nog in het Middelheim gehad maar toen zijn er dingen gebeurd die bij mij de druppel waren. Ik heb gewoon telefonisch mijn dossier opgevraagd en dat lag een dag later klaar in een bruine omslag. Ik heb in Jette nog enkele ivf behandelingen gekregen met andere medicijnen ( omdat ik bij de laatste behandeling in het Middelheim maar twee follikels had) maar deze lukte niet omdat mijn bevruchte eicellen stopte met delen na dag vier( in het Middelheim plaatst men terug op dag 3 in Jette dag 5) Ik ben nu 33 weken zwanger van onze 7 IUI poging in Jette. Persoonlijk vind ik dat je als patiënt veel meer betrokken word bij de behandeling, ze proberen veel meer oplossingen te zoeken, in het Middelheim gebruikt men 1 protocol en als dat niet lukt heb je pech. Dit is natuurlijk enkel mijn ervaring.

DBJ
Berichten: 256
Lid geworden op: 11 april 2019, 17:20

Re: Overschakeling naar Jette

Bericht door DBJ » 4 juli 2019, 14:13

Heb vandaag gebeld en mag volgende Week vrijdag langsgaan op gesprek bij dr. Roelens.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten