terugplaatsing cryo

IVF Forum
Vicky87
Berichten: 43
Lid geworden op: 28 juni 2020, 22:07

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door Vicky87 » 7 juli 2020, 23:26

OpUitkijk schreef: ↑
7 juli 2020, 13:11
Dag dames,

Laat ons hopen dat we in juli allemaal een embryo kunnen terugplaatsen dat wilt blijven hangen :D
Weten jullie al wanneer de terugplaatsing gaat gebeuren ?

@VickyV, waarom heb jij liever een kunstmatige cyclus ? Ik heb gisteren te horen gekregen dat ik toch Progynova moet nemen, omdat het aandikken van mijn bms en groeien van mijn eicel wat is stilgevallen. Ben nu wel blij dat dit mogelijks het proces kan versnellen, maar hoop niet dat dit nadelen geeft voor de kwaliteit van het bms.

Ohja, ik ga in het Jan-Palfijn bij Dr. Decleer.
Ik had liever een kunstmatige cyclus hihi 😊 mijn vorige cyclus wss 22 dagen en aangezien je pas op dag 11 mag komen, heb ik schrik dat ze dan de eisprong missen. Ook heb ik precies liever dat alles op de voet gevolgd wordt. Nu lijkt het alsof het gissen is. Allee ik weet dat dat kort door de bocht is van mij maar zo voelt 't aan voor mij. Overmorgen kan ik gaan voor de 1ste bn... Ben echt benieuwd.
ICSI 1: prinsesje geboren in 2018 ❀️
Cryo tp 1: negatief
Cryo tp 2: negatief

Angelangel
Berichten: 47
Lid geworden op: 13 juni 2019, 20:59

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door Angelangel » 8 juli 2020, 16:30

Er zijn hier immens veel antwoorden, dus vraag ik het even zo om niet elk antwoord te doorpluizen :D
Ik ben aan het wachten om mijn ms deze maand en als deze juist vallen mogen mijn vrouw en ik aan onze eerste poging beginnen.
Wat was bij jullie de gemiddelde dag van terugplaatsing gerekend vanaf de eerste dag MS? Ik weet totaal niets of totaal geen idee rond wanneer dit meestal is.

Vicky87
Berichten: 43
Lid geworden op: 28 juni 2020, 22:07

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door Vicky87 » 8 juli 2020, 18:11

Angelangel schreef: ↑
8 juli 2020, 16:30
Er zijn hier immens veel antwoorden, dus vraag ik het even zo om niet elk antwoord te doorpluizen :D
Ik ben aan het wachten om mijn ms deze maand en als deze juist vallen mogen mijn vrouw en ik aan onze eerste poging beginnen.
Wat was bij jullie de gemiddelde dag van terugplaatsing gerekend vanaf de eerste dag MS? Ik weet totaal niets of totaal geen idee rond wanneer dit meestal is.
Hey Angelangel😊

Ik wou je beantwoorden maar ik weet het eerlijk gezegd niet meer zo goed omdat ik in januari/februari voor een eerste cryo tp ben gegaan en daar was ook een intake gesprek bij enz. Dus nu ga ik voor een 2de cryo poging. 1ste bloedname en echo is morgen op dag 11 van mijn cyclus en zo zal ik je verder op de hoogte houden hihi.
ICSI 1: prinsesje geboren in 2018 ❀️
Cryo tp 1: negatief
Cryo tp 2: negatief

Angelangel
Berichten: 47
Lid geworden op: 13 juni 2019, 20:59

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door Angelangel » 8 juli 2020, 19:56

Vicky87 schreef: ↑
8 juli 2020, 18:11
Angelangel schreef: ↑
8 juli 2020, 16:30
Er zijn hier immens veel antwoorden, dus vraag ik het even zo om niet elk antwoord te doorpluizen :D
Ik ben aan het wachten om mijn ms deze maand en als deze juist vallen mogen mijn vrouw en ik aan onze eerste poging beginnen.
Wat was bij jullie de gemiddelde dag van terugplaatsing gerekend vanaf de eerste dag MS? Ik weet totaal niets of totaal geen idee rond wanneer dit meestal is.
Hey Angelangel😊

Ik wou je beantwoorden maar ik weet het eerlijk gezegd niet meer zo goed omdat ik in januari/februari voor een eerste cryo tp ben gegaan en daar was ook een intake gesprek bij enz. Dus nu ga ik voor een 2de cryo poging. 1ste bloedname en echo is morgen op dag 11 van mijn cyclus en zo zal ik je verder op de hoogte houden hihi.
Dank je wel 😊

OpUitkijk
Berichten: 22
Lid geworden op: 24 juli 2019, 12:21

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door OpUitkijk » 9 juli 2020, 15:27

Oeps ik had even jullie namen door elkaar gehaald :wink: .

@Vicky87 de zekerheid van een kunstmatige cyclus is inderdaad wel welkom. Maar heb wat schrik dat de kwaliteit van de bms dan minder is, als ik de dokter zo hoor. Ik ga er nu niet van wakker liggen, want heb uiteindelijk toch drie dagen Progynova moeten nemen. Dat hielp gelukkig en na 21 dagen heb ik eindelijk te horen gekregen dat mijn bms dik genoeg was en ik volgende week donderdag een terugplaatsing heb :D . Ben dus wel fan van de Progynova, omdat deze zekerheid geeft. Veel succes met je bloedafname vandaag, hopelijk ziet het er allemaal goed uit!

@VickyV ik hoop mee dat je bms dik genoeg is deze vrijdag! Ik kan daar zelf onnozel van komen als je maar moet blijven teruggaan en te horen krijgen dat je nog wat meer geduld moet hebben.

Hej @AngelAngel, is het je eerste IVF poging of cryo terugplaatsing ? Voor mijn eerste IVF poging had ik na 16 dagen mijn punctie en vijf dagen nadien terugplaatsing. Mijn eerste cryo terugplaatsing zal op dag 28 zijn vanaf de start van mijn regels. Meer dan lang genoeg!
Sept '18: Pilstop
PCOS - Endometriose
Start JP
Juni '20: IVF1 (4 cryo's)
Juli '20: TP2 - zwanger ❀️
Okt '20: Sterrenkindje 17w6d
Start Jette
Sept '21: TP1 - zwanger ❀️ - 21.05.2021

Angelangel
Berichten: 47
Lid geworden op: 13 juni 2019, 20:59

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door Angelangel » 9 juli 2020, 20:31

@opuitkijk eerste cryopoging in natuurlijke cyclus voor mij en mijn vrouwke. Haar eitje, mijn oven.

VickyV
Berichten: 105
Lid geworden op: 2 april 2019, 14:27

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door VickyV » 10 juli 2020, 12:00

OpUitkijk schreef: ↑
9 juli 2020, 15:27
Oeps ik had even jullie namen door elkaar gehaald :wink: .

@Vicky87 de zekerheid van een kunstmatige cyclus is inderdaad wel welkom. Maar heb wat schrik dat de kwaliteit van de bms dan minder is, als ik de dokter zo hoor. Ik ga er nu niet van wakker liggen, want heb uiteindelijk toch drie dagen Progynova moeten nemen. Dat hielp gelukkig en na 21 dagen heb ik eindelijk te horen gekregen dat mijn bms dik genoeg was en ik volgende week donderdag een terugplaatsing heb :D . Ben dus wel fan van de Progynova, omdat deze zekerheid geeft. Veel succes met je bloedafname vandaag, hopelijk ziet het er allemaal goed uit!

@VickyV ik hoop mee dat je bms dik genoeg is deze vrijdag! Ik kan daar zelf onnozel van komen als je maar moet blijven teruggaan en te horen krijgen dat je nog wat meer geduld moet hebben.

Hej @AngelAngel, is het je eerste IVF poging of cryo terugplaatsing ? Voor mijn eerste IVF poging had ik na 16 dagen mijn punctie en vijf dagen nadien terugplaatsing. Mijn eerste cryo terugplaatsing zal op dag 28 zijn vanaf de start van mijn regels. Meer dan lang genoeg!
Kan gebeuren ;-)!

Helaas is een kunstmatige cyclus niet echt zo 'zeker'... Ik heb deze morgend vernomen dat mijn bms (ondanks de verhoging van progynova) is gedaald van 6,5mm naar net geen 6mm. Hij raadde dus aan om de poging af te breken.

Omdat er een 'stop' is voorzien eind juli van 2 weken in UZ Leuven, ga ik nog wel progynova doornemen en vanaf maandag starten met utro tem 19/7 zodat ik de volgende cyclus niet moet overslaan. De cyclus nadien zou ik immers op vakantie zijn in't buitenland en 2 cyclussen overslaan zie ik niet zitten.

Dus wederom wachten. Ff heel erg teleurgesteld in mijn lichaam, ook geen directe vooruitzichten op een terugplaatsing, dus dat kwam ff hard aan deze morgend.

Ik duim in ieder geval nog altijd voor jullie dames! Hopelijk bij jullie meer geluk :-). 't Is jullie van harte gegund!
Pilstop 03/'18
6x negatieve IUI: 05/'19 - 01/'20
3x negatieve IVF/ICSI '20-'21
ICSI 4 via Jette - ongoing

Vicky87
Berichten: 43
Lid geworden op: 28 juni 2020, 22:07

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door Vicky87 » 16 juli 2020, 11:43

Ik heb zonet een cryo tp gehad. Ik had een volle blaas. Man man wat moest ik plassen achteraf. Ik voelde echt naalden in mijn blaas precies. De dokter zei dat ik gewoon moest plassen maar niet duwen...ik vond dat wel een beetje raar want de cryo zit toch in de baarmoeder, wat heeft de blaas er mee te maken hihi. Toen k ging plassen was dat wel 'n grote druk toen het eruit kwam dus k hoop da da geen invloed gaat hebben. 27ste moet ik testen en heb k bn.
ICSI 1: prinsesje geboren in 2018 ❀️
Cryo tp 1: negatief
Cryo tp 2: negatief

OpUitkijk
Berichten: 22
Lid geworden op: 24 juli 2019, 12:21

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door OpUitkijk » 16 juli 2020, 18:04

Dat is enorm frustrerend @VickyV! Je hoopt zo hard dat het gaat lukken en dan krijg je zo een nieuws te horen. Zeer jammer. Heb je het nog al voorgehad dat je bms niet dik genoeg wou worden? En ze konden jou niets extra geven of gaf dit problemen met het verlof van het ziekenhuis? Ik hoop dat je snel weet wanneer je terug kan opstarten en dat dan wel gaat lukken.

@Vicky87, ik ken het gevoel! En dan maar te hopen dat je het toilet op tijd kunt bereiken :lol:
Heel toevallig, maar ik heb deze ochtend ook mijn terugplaatsing gehad, 27ste bn. Super spannend!
Sept '18: Pilstop
PCOS - Endometriose
Start JP
Juni '20: IVF1 (4 cryo's)
Juli '20: TP2 - zwanger ❀️
Okt '20: Sterrenkindje 17w6d
Start Jette
Sept '21: TP1 - zwanger ❀️ - 21.05.2021

Vicky87
Berichten: 43
Lid geworden op: 28 juni 2020, 22:07

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door Vicky87 » 16 juli 2020, 20:55

OpUitkijk schreef: ↑
16 juli 2020, 18:04
Dat is enorm frustrerend @VickyV! Je hoopt zo hard dat het gaat lukken en dan krijg je zo een nieuws te horen. Zeer jammer. Heb je het nog al voorgehad dat je bms niet dik genoeg wou worden? En ze konden jou niets extra geven of gaf dit problemen met het verlof van het ziekenhuis? Ik hoop dat je snel weet wanneer je terug kan opstarten en dat dan wel gaat lukken.

@Vicky87, ik ken het gevoel! En dan maar te hopen dat je het toilet op tijd kunt bereiken :lol:
Heel toevallig, maar ik heb deze ochtend ook mijn terugplaatsing gehad, 27ste bn. Super spannend!
Oh wat fijn! Moet lukken he dat je iemand vindt die gelijk loopt met jou :D 😊😊 had je ook een enorme druk toen je moest plassen? Ik had de hele tijd in men hoofd 'niet duwen niet duwen' maar je kan het toch niet vermijden dat het er fel uitkomt lijkt meπŸ˜‚ ik blijf met de voeten op de grond en besef dat ik over 'n paar dagen ongesteld kan worden maar tegelijkertijd ga k ook wel beginnen letten op men voeding bv geen rauwe eieren enz. Neem jij nog iets extra in?
ICSI 1: prinsesje geboren in 2018 ❀️
Cryo tp 1: negatief
Cryo tp 2: negatief

Sophieja
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 juli 2020, 16:04

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door Sophieja » 17 juli 2020, 17:13

OpUitkijk schreef: ↑
16 juli 2020, 18:04
Dat is enorm frustrerend @VickyV! Je hoopt zo hard dat het gaat lukken en dan krijg je zo een nieuws te horen. Zeer jammer. Heb je het nog al voorgehad dat je bms niet dik genoeg wou worden? En ze konden jou niets extra geven of gaf dit problemen met het verlof van het ziekenhuis? Ik hoop dat je snel weet wanneer je terug kan opstarten en dat dan wel gaat lukken.

@Vicky87, ik ken het gevoel! En dan maar te hopen dat je het toilet op tijd kunt bereiken :lol:
Heel toevallig, maar ik heb deze ochtend ook mijn terugplaatsing gehad, 27ste bn. Super spannend!
.

Hey meisjes, ik heb gisteren ook mijn tp gehad, weten jullie vanaf wanneer we zelf kunnen testen, heb ook 27juli bloedafname 😊
Groetjes

Vicky87
Berichten: 43
Lid geworden op: 28 juni 2020, 22:07

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door Vicky87 » 17 juli 2020, 17:56

Hey Sophieja 😊

27ste bn maar ik dacht dat je al van dag 7 na tp kunt testen. Die van de kruidvat zijn goed daar voor.

Ik heb gisteren tp gehad en 'n beetje steken maar vandaag heb ik echt last van mijn rug en steken in mijn baarmoeder die uitstralen naar mijn lies. Voel jij ook iets? Ik vrees er echt voor, denk da mijn regels doorkomen. Voor innesteling is 't nog te vroeg.
ICSI 1: prinsesje geboren in 2018 ❀️
Cryo tp 1: negatief
Cryo tp 2: negatief

Sophieja
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 juli 2020, 16:04

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door Sophieja » 17 juli 2020, 18:08

Hi Vicky, oh oké dan ga ik dan al wel een poging wagen denk ik. 😊 Kunnen ook wel tekenen van innesteling zijn toch,, misschien wat vroeger, dat had ik ook bij mijn eerste dochter.
Ik voel nu wat lichte steekjes enz in mijn baarmoeder voor de rest 'og niet veel.

Grtjs

Vicky87
Berichten: 43
Lid geworden op: 28 juni 2020, 22:07

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door Vicky87 » 17 juli 2020, 20:28

Sophieja schreef: ↑
17 juli 2020, 18:08
Hi Vicky, oh oké dan ga ik dan al wel een poging wagen denk ik. 😊 Kunnen ook wel tekenen van innesteling zijn toch,, misschien wat vroeger, dat had ik ook bij mijn eerste dochter.
Ik voel nu wat lichte steekjes enz in mijn baarmoeder voor de rest 'og niet veel.

Grtjs
Ach ja, we kunnen gewoon afwachten hé 😊
ICSI 1: prinsesje geboren in 2018 ❀️
Cryo tp 1: negatief
Cryo tp 2: negatief

Vicky87
Berichten: 43
Lid geworden op: 28 juni 2020, 22:07

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door Vicky87 » 19 juli 2020, 19:03

Ik zit op dag 3 na tp en heb echt menstruatiepijn en lage rugpijn. Het straalt zelfs uit naar mijn benen. Zijn hier nog ladies met gelijkaardige symptomen? Ik voelde de dag van tp zelf al wat steken maar van dag 1 na tp voelde ik menstruatiepijn
ICSI 1: prinsesje geboren in 2018 ❀️
Cryo tp 1: negatief
Cryo tp 2: negatief

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten