terugplaatsing cryo

IVF Forum
Plaats reactie
Noi88
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 oktober 2017, 18:43

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door Noi88 » 6 juli 2019, 20:59

nieuweling schreef: ↑
6 juli 2019, 18:58
Mja hoop het.
Normaal hebben we 15/7 een echo. Stiekem hoop K dat we volgende week al mogen langs gaan. Vriendin is echter zeker dat het allemaal tiptop is. Dat het inderdaad gwn gaat over de meting.

Verder denkt zij dat de mevrouw bedoelde om het hartje te laten horen, dat het niet krachtig genoeg was.

Ik had een negatiever gevoel.
Zal wel in orde zijn hoor. Wij hebben het 2 weken geleden gehad. Baby lag zo slecht dat het hartje ook niet goed te horen was. Was veel doffer. En we hebben vorige week een echo gehad en alles is nog steeds ok πŸ˜‰

nieuweling
Berichten: 274
Lid geworden op: 11 december 2015, 16:42

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door nieuweling » 8 juli 2019, 17:58

Toevallig kwam ik echo tegen van baby 1 en die had ongeveer dezelfde grote als embryo 2 op dit moment. Dus zo klein zal het niet geweest zijn. Alleen was er toen wel een hartje te horen.
Je verhaal geeft wel hoop :-)

Vriendin heeft sinds vrijdag niets van verlies meer gehad. Wat voor haar een ideaal teken is.

Ik blijf echter in mijn hoofd zitten met zen missed abortion. Geen idee waarom. Ik zal negatiever zijn als zij :-)

Ylkyway
Berichten: 98
Lid geworden op: 10 maart 2019, 17:39

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door Ylkyway » 8 juli 2019, 18:47

Hier vandaag nog eens echo gehad. Mooi op schema en stevige hartslag (165bpm). Nog steeds hematoom aanwezig maar tis zeker niet groter. Ben blij want heb ondertussen nog een 2 tal keer veel bruinverlies gehad. Weer spannend afwachten tot volgende week! Ben nog steeds goed ziek dus das ook wel een goed teken. Ongelooflijk hoe extreme blijdschap vaak plaats maakt voor bijna panische angst! Tis iets die hormonen πŸ˜ƒπŸ˜ƒ

Ylkyway
Berichten: 98
Lid geworden op: 10 maart 2019, 17:39

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door Ylkyway » 8 juli 2019, 18:49

nieuweling schreef: ↑
8 juli 2019, 17:58
Toevallig kwam ik echo tegen van baby 1 en die had ongeveer dezelfde grote als embryo 2 op dit moment. Dus zo klein zal het niet geweest zijn. Alleen was er toen wel een hartje te horen.
Je verhaal geeft wel hoop :-)

Vriendin heeft sinds vrijdag niets van verlies meer gehad. Wat voor haar een ideaal teken is.

Ik blijf echter in mijn hoofd zitten met zen missed abortion. Geen idee waarom. Ik zal negatiever zijn als zij :-)
Nieuweling of je het hartje al dan niet duidelijk kan horen hangt heel sterk van de manier waarop en de persoon waardoor de echo wordt uitgevoerd! Ook hoe ze de sonde vd echo houden doet heel veel dus geen paniek! Vorige week was bij ons β€œmaar” 120bpm, maar de meting die we niet gefilmd hebben was veel duidelijker en sneller.

nieuweling
Berichten: 274
Lid geworden op: 11 december 2015, 16:42

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door nieuweling » 8 juli 2019, 18:51

Bedankt voor je uitleg!
Hoe ver was je nu.
Wel fijn dat je zo regelmatig echo’s hebt. Dat geeft toch wel meer zekerheid Neen?
Ben blij voor jullie! 😁

Ylkyway
Berichten: 98
Lid geworden op: 10 maart 2019, 17:39

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door Ylkyway » 8 juli 2019, 19:34

Nu volgens datum et 7w4d, volgens meting op echo 7w2d.
Ja das het enige voordeel eraan :-)

Noi88
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 oktober 2017, 18:43

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door Noi88 » 8 juli 2019, 20:12

nieuweling schreef: ↑
8 juli 2019, 17:58
Toevallig kwam ik echo tegen van baby 1 en die had ongeveer dezelfde grote als embryo 2 op dit moment. Dus zo klein zal het niet geweest zijn. Alleen was er toen wel een hartje te horen.
Je verhaal geeft wel hoop :-)

Vriendin heeft sinds vrijdag niets van verlies meer gehad. Wat voor haar een ideaal teken is.

Ik blijf echter in mijn hoofd zitten met zen missed abortion. Geen idee waarom. Ik zal negatiever zijn als zij :-)
Dat verlies kan plots weer zijn lelijke kop laten zien hoor. Ik heb het gehad tot week 11 dus πŸ˜‰ als de baby slecht ligt, zeker zo vroeg kan het moeilijk zijn om het hartje te vinden is ook te zien wie je hebt van gyne! Komt goed!

Noi88
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 oktober 2017, 18:43

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door Noi88 » 8 juli 2019, 20:16

Ylkyway schreef: ↑
8 juli 2019, 18:47
Hier vandaag nog eens echo gehad. Mooi op schema en stevige hartslag (165bpm). Nog steeds hematoom aanwezig maar tis zeker niet groter. Ben blij want heb ondertussen nog een 2 tal keer veel bruinverlies gehad. Weer spannend afwachten tot volgende week! Ben nog steeds goed ziek dus das ook wel een goed teken. Ongelooflijk hoe extreme blijdschap vaak plaats maakt voor bijna panische angst! Tis iets die hormonen πŸ˜ƒπŸ˜ƒ
Ja dat is idd zeer goed! Wij hadden ook zo'n hartslag πŸ‘ ja dat bruinverlies zorgt soms idd voor een flipmomentje he. Hatelijk!! Ik moest vandaag in de auto zo hard niezen dat ik een pijn scheut had om u tegen te zeggen!!! Heb het letterlijk uitgeroepen. Zat niet goed en waren de banden die zo opspanden. Jezus!! Vandaag 13 weken en 1 dag morgen nog een echo voor een poging om de nekplooi te ziet 😁 hopelijk is alles nog in orde. De gyne zei dat misselijkheid en zo betert na 12 weken maar hier nog niks van gemerkt. Kan nog steeds amper eten na 12u s'middags πŸ™„ en mottig en moe ben ik ook nog steeds. Maar neem het er graag bij πŸ’“

Noi88
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 oktober 2017, 18:43

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door Noi88 » 8 juli 2019, 20:17

Ylkyway schreef: ↑
8 juli 2019, 19:34
Nu volgens datum et 7w4d, volgens meting op echo 7w2d.
Ja das het enige voordeel eraan :-)
Super! Ze zeggen dat als je baby een hoge hartslag heeft +160bpm dat het jongen wordt en anders een meisje 😁

mich75
Berichten: 2995
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door mich75 » 8 juli 2019, 20:38

Noi88 schreef: ↑
8 juli 2019, 20:17

Super! Ze zeggen dat als je baby een hoge hartslag heeft +160bpm dat het jongen wordt en anders een meisje 😁
Ik dacht dat het net omgekeerd was. Een hogere hartslag bij een meisje. Bij ons was dat zo bij onze dochter en nu bij de tweeling had ons meisje steeds een hogere hartslag dan onze jongen, ongeveer 20 hoger.

Noi88
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 oktober 2017, 18:43

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door Noi88 » 9 juli 2019, 14:40

mich75 schreef: ↑
8 juli 2019, 20:38
Noi88 schreef: ↑
8 juli 2019, 20:17

Super! Ze zeggen dat als je baby een hoge hartslag heeft +160bpm dat het jongen wordt en anders een meisje 😁
Ik dacht dat het net omgekeerd was. Een hogere hartslag bij een meisje. Bij ons was dat zo bij onze dochter en nu bij de tweeling had ons meisje steeds een hogere hartslag dan onze jongen, ongeveer 20 hoger.
Dan heb ik het verkeerd voor. 🀣

Noi88
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 oktober 2017, 18:43

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door Noi88 » 9 juli 2019, 21:04

Vandaag nog een echo gehad en een poging voor de nekplooi. Alles zag er zeer goed uit, nekplooi was 1 CM dus goed. De baby was al aan het duimzuigen. Was goed bewegelijk. Binnen een 2 tal weken terug. Resultaten van de nipt waren nog niet binnen normaal binnen een paar dagen 🀞. Hoe gaat het hier anders met iedereen?

nieuweling
Berichten: 274
Lid geworden op: 11 december 2015, 16:42

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door nieuweling » 9 juli 2019, 21:09

Ho wat een fantastisch nieuws. Jullie moeten echt blij zijn. :-) wie weet kan je de kost van een tut uitsparen 😁

Hier kabbelt het wat verder. Vriendin is vol van vertrouwen. Heeft ook kwaaltjes die komen en gaan. De ene dag is die er meer dan de andere dag. Enkel de gespannen borsten heeft ze nog niet gehad :-). Ik vol stress en angst voor een missed abortion. Maar we zijn weer dagje dichter bij de echo van maandag.

Ik ga zo gelukkig zijn als die goed is, en de bloedingen/ bruinverlies voorbij zijn.

Noi88
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 oktober 2017, 18:43

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door Noi88 » 9 juli 2019, 23:10

nieuweling schreef: ↑
9 juli 2019, 21:09
Ho wat een fantastisch nieuws. Jullie moeten echt blij zijn. :-) wie weet kan je de kost van een tut uitsparen 😁

Hier kabbelt het wat verder. Vriendin is vol van vertrouwen. Heeft ook kwaaltjes die komen en gaan. De ene dag is die er meer dan de andere dag. Enkel de gespannen borsten heeft ze nog niet gehad :-). Ik vol stress en angst voor een missed abortion. Maar we zijn weer dagje dichter bij de echo van maandag.

Ik ga zo gelukkig zijn als die goed is, en de bloedingen/ bruinverlies voorbij zijn.
Da's goed. En normaal dat die symptomen komen en gaan. Had ik ook. En tot op vandaag nog geen gespannen borsten hoor. Dus kan perfect normaal zijn. Aftellen naar maandag 🀞

nieuweling
Berichten: 274
Lid geworden op: 11 december 2015, 16:42

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door nieuweling » 15 juli 2019, 17:14

Even een update:

Alles is perfect in orde. Vandaag een echo gehad met een heel duidelijke hartslag. Onze embryo is ook goed gegroeid en hij kwam uit op een termijn van 8w1. Momenteel is hij 1,72 cm.
We zijn dolgelukkig 16/8 hebben we de 12weken echo en de nipttest. Resultaat krijgen we al op 23 augustus. Is deze goed, dan zijn we klaar om het aan de wereld te vertellen!

Amai wat een opluchting!
En dat dat stom bruinverlies nu maar weg blijft hoor

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten