terugplaatsing cryo

IVF Forum
OpUitkijk
Berichten: 22
Lid geworden op: 24 juli 2019, 12:21

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door OpUitkijk » 20 juli 2020, 11:17

Oh wat fijn! Moet lukken he dat je iemand vindt die gelijk loopt met jou :D 😊😊 had je ook een enorme druk toen je moest plassen? Ik had de hele tijd in men hoofd 'niet duwen niet duwen' maar je kan het toch niet vermijden dat het er fel uitkomt lijkt me😂 ik blijf met de voeten op de grond en besef dat ik over 'n paar dagen ongesteld kan worden maar tegelijkertijd ga k ook wel beginnen letten op men voeding bv geen rauwe eieren enz. Neem jij nog iets extra in?
@Vicky87, bij de laatste TP dacht ik het zelfs niet te kunnen ophouden, zo een druk! Ik kan me dus goed voorstellen hoe het voelde bij jou :). Gelukkig had ik bij de laatste TP geen last en ook geen pijn.
Ik heb heel lang het idee "zwanger tot het tegendeel bewezen is" toegepast, maar de teleurstelling is altijd zo groot dat ik deze keer niet teveel op mijn eten wil letten. Wel neem ik nog progynova en utrogestan alsook pregnyl op dag 5 en dag 10 na eisprong op doktersvoorschrift. Daarnaast neem ik nog supplementen van fit for fertility (overgestapt van fertility women) en neem ik een halve dafalgan per dag. Geen idee of het laatste werkt, maar dat wil ik wel eens een kans geven.
Neem jij bepaalde zaken of doe jij iets specifieks naast op je eten letten ? Ik lees ook dat je steken en lage rugpijn hebt, dat klinkt toch als goeie symptomen ? Ik duim mee dat het een teken is van de innesteling🍀. Zelf heb ik wel al steekjes gehad, maar nooit lage rugpijn of uitstralingen.

@Sophieja, zo leuk dat je ook BN hebt de 27ste. Een vriendin van mij had een positieve test na 7 dagen bij een TP van een 5daags embryo. Je kan dus altijd proberen, als je geen pregnyl moet zetten. Veel succes!!!
Sept '18: Pilstop
PCOS - Endometriose
Start JP
Juni '20: IVF1 (4 cryo's)
Juli '20: TP2 - zwanger ❤️
Okt '20: Sterrenkindje 17w6d
Start Jette
Sept '21: TP1 - zwanger ❤️ - 21.05.2021

Vicky87
Berichten: 43
Lid geworden op: 28 juni 2020, 22:07

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door Vicky87 » 20 juli 2020, 11:47

Hey OpUitKijk, dat snap ik helemaal dat je jezelf geen valse hoop wil geven. Die teleurstelling....telkens weer opnieuw beginnen....Bij mij straalt 't enorm uit naar mijn benen en begin diarree te krijgen, koude voeten en buik enz dus voor mij is 't game over, ik heb niet gewoon menstruatiepijn maar voel het echt beneden in mijn vagina, zo precies alsof ze doorkomen. Ik heb mezelf nu wel voorgenomen om een andere dokter te vragen voor de volgende tp. Het kost allemaal genoeg om dan telkens bij een dokter te moeten die bot is en van wie ik voel dat ze het anders doet dan de dokter bij wie 't wel gelukt is.

Ik neem vitamine D3 en K3 druppels en ik gebruik magnesium spray. Ook omniobionta pronatal omdat ik het nog in huis heb. Zodra ik men regels heb, ga ik cupping doen voor een goede doorbloeding van mijn baarmoeder. Dafalgan? 😊 Voor een goede doorbloeding dan? Hopelijk lukt het, lijkt me wel te kunnen lukken 😊😊😊
ICSI 1: prinsesje geboren in 2018 ❤️
Cryo tp 1: negatief
Cryo tp 2: negatief

VickyV
Berichten: 105
Lid geworden op: 2 april 2019, 14:27

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door VickyV » 20 juli 2020, 14:53

OpUitkijk schreef:
16 juli 2020, 18:04
Dat is enorm frustrerend @VickyV! Je hoopt zo hard dat het gaat lukken en dan krijg je zo een nieuws te horen. Zeer jammer. Heb je het nog al voorgehad dat je bms niet dik genoeg wou worden? En ze konden jou niets extra geven of gaf dit problemen met het verlof van het ziekenhuis? Ik hoop dat je snel weet wanneer je terug kan opstarten en dat dan wel gaat lukken.

@Vicky87, ik ken het gevoel! En dan maar te hopen dat je het toilet op tijd kunt bereiken :lol:
Heel toevallig, maar ik heb deze ochtend ook mijn terugplaatsing gehad, 27ste bn. Super spannend!
Dat was inderdaad vrij frustrerend ja... Mijn bms is altijd rond 6 à 6,5mm, maar hij zei dat de structuur wel goed was. Helaas moest volgens de studie mijn bms minstens 7mm zijn.
Vanaf vandaag gestopt met progynova en utro en ms afwachten om dan terug afspraak te maken op dag 12 en in een natuurlijke cyclus een TP in te plannen :-). Aftellen dus!

Die volle blaas vond ik ook écht het vervelendste! Bij IUI moest dat ook, maar dat ging toch net iets sneller dan een terugplaatsing, dat had ik wat onderschat, dus ik was héél blij dat ik het wc haalde achteraf :-).

Grappig om te lezen dat jullie samen lopen! Veel succes in de wachtweken dames :-). Ik duim hier volop!
Pilstop 03/'18
6x negatieve IUI: 05/'19 - 01/'20
3x negatieve IVF/ICSI '20-'21
ICSI 4 via Jette - ongoing

Vicky87
Berichten: 43
Lid geworden op: 28 juni 2020, 22:07

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door Vicky87 » 20 juli 2020, 15:04

Thanks Vicky. Dat is 'n heel ander gevoel als je op je ms wacht om terug te kunnen beginnen he 😊😊 dan ben je blij als je dat rood goedje ziet hihi 😂
ICSI 1: prinsesje geboren in 2018 ❤️
Cryo tp 1: negatief
Cryo tp 2: negatief

Sophieja
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 juli 2020, 16:04

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door Sophieja » 22 juli 2020, 9:42

Hoi,
Ja dan kan het inderdaad niet snel genoeg komen. Zodat je weer opnieuw kan starten 😊
Ik ben van mijn dochter direct zwanger geraakt via KID, maar nu de eerste keer tp gehad van het eitje van mijn vriendin. Dus dit was helemaal nieuw en ik had er minder vertrouwen in als toen, maar vandaag licht streepje op de test. Hopelijk morgen iets duidelijker.
Heb jij al getest Opuitkijk
?

OpUitkijk
Berichten: 22
Lid geworden op: 24 juli 2019, 12:21

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door OpUitkijk » 22 juli 2020, 12:00

Hej Vicky87, is dat niet snel dat je regels al aan het doorkomen zijn? Wel enorm frustrerend. Bij welke dokter ging je en ga je veranderen van ziekenhuis of is de andere dokter in hetzelfde ziekenhuis?
Ik was gestopt met de Vit D3 te nemen, moet ik misschien toch terug mee starten. En de dafalgan zou inderdaad voor de doorbloeding zijn, of het waar is weet ik niet.

Ooh Sophieja, super goed nieuws dat je een licht streepje hebt :D Voel je ook iets lichamelijks ? Ik ga zelf niet testen omdat de pregnyl vals positief kan geven, laatste dosis was nog maar deze maandag. Heb ooit één keer te vroeg getest en dat was flink balen als ik de uitslag van de BN hoorde. Het zal dus blijven bij de BN van maandag, ga zelfs die dag niet testen.
Sept '18: Pilstop
PCOS - Endometriose
Start JP
Juni '20: IVF1 (4 cryo's)
Juli '20: TP2 - zwanger ❤️
Okt '20: Sterrenkindje 17w6d
Start Jette
Sept '21: TP1 - zwanger ❤️ - 21.05.2021

Vicky87
Berichten: 43
Lid geworden op: 28 juni 2020, 22:07

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door Vicky87 » 22 juli 2020, 14:29

Sophieja schreef:
22 juli 2020, 9:42
Hoi,
Ja dan kan het inderdaad niet snel genoeg komen. Zodat je weer opnieuw kan starten 😊
Ik ben van mijn dochter direct zwanger geraakt via KID, maar nu de eerste keer tp gehad van het eitje van mijn vriendin. Dus dit was helemaal nieuw en ik had er minder vertrouwen in als toen, maar vandaag licht streepje op de test. Hopelijk morgen iets duidelijker.
Heb jij al getest Opuitkijk
?
Oh geweldig. Al een voorzichtige proficiat. Op hoeveel dagen na tp zit je dat je getest hebt?
ICSI 1: prinsesje geboren in 2018 ❤️
Cryo tp 1: negatief
Cryo tp 2: negatief

Vicky87
Berichten: 43
Lid geworden op: 28 juni 2020, 22:07

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door Vicky87 » 22 juli 2020, 14:30

OpUitkijk schreef:
22 juli 2020, 12:00
Hej Vicky87, is dat niet snel dat je regels al aan het doorkomen zijn? Wel enorm frustrerend. Bij welke dokter ging je en ga je veranderen van ziekenhuis of is de andere dokter in hetzelfde ziekenhuis?
Ik was gestopt met de Vit D3 te nemen, moet ik misschien toch terug mee starten. En de dafalgan zou inderdaad voor de doorbloeding zijn, of het waar is weet ik niet.

Ooh Sophieja, super goed nieuws dat je een licht streepje hebt :D Voel je ook iets lichamelijks ? Ik ga zelf niet testen omdat de pregnyl vals positief kan geven, laatste dosis was nog maar deze maandag. Heb ooit één keer te vroeg getest en dat was flink balen als ik de uitslag van de BN hoorde. Het zal dus blijven bij de BN van maandag, ga zelfs die dag niet testen.
Nee ik kan niet veranderen van ziekenhuis omdat men cryo's daar liggen. Anders zou ik gewoon lekker in Limburg blijven hihi. Ik ga vragen of ik een andere dokter mag in hetzelfde ziekenhuis. Vorige keer had k men regels ook al 6 dagen na tp.
ICSI 1: prinsesje geboren in 2018 ❤️
Cryo tp 1: negatief
Cryo tp 2: negatief

Sophieja
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 juli 2020, 16:04

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door Sophieja » 22 juli 2020, 15:19

Hoi, ja erge steken ter hoogte van mijn staartbeen, dag 6 n'a tp savonds al licht posi en deze morgen dag 7 nog wat duidelijker. Hopelijk zet het voort.
Ik heb geen pregnyl ofzo moeten zetten, maar dan begrijp ik het wachten.
Oh Vicky zit je ook in het Zol?

Hroetjes

Vicky87
Berichten: 43
Lid geworden op: 28 juni 2020, 22:07

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door Vicky87 » 22 juli 2020, 21:40

Net naar toilet geweest en ik toen ik veegde zag ik bloed. Kort daarvoor zag ik gele afscheiding dus dit zijn gewoon mijn maandstonden. Nu ze doorkomen, voel ik ze ook precies doorduwen. Ach ja, morgen bellen voor een nieuwe poging. Het mocht niet zijn.
ICSI 1: prinsesje geboren in 2018 ❤️
Cryo tp 1: negatief
Cryo tp 2: negatief

OpUitkijk
Berichten: 22
Lid geworden op: 24 juli 2019, 12:21

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door OpUitkijk » 23 juli 2020, 14:32

Oh Vicky87, dat is echt niet leuk! Zo balen dat je regels doorzetten. Ik hoop dat je bij de andere dokter meer geluk gaat hebben, en je sowieso ook beter op je gemak gaat voelen.

Hier voorlopig niet echt bepaalde zwangerschapssymptomen, kan daar echt gek van komen. Wil ook iets voelen, maar heb nog nooit iets gevoeld dat ik zou kunnen linken aan zwanger zijn en tot nu toe ook nog niet zwanger geweest. Ik reageer ook niet fysiek op die pregnyl, maar ik stel me toch de vraag of je niet gevoeliger bent voor eigen aangemaakt hcg door een zwangerschap dan ingespoten hcg. Bon, ik probeer de fantastische raad "ben er niet mee bezig" op te volgen, al lukt dat niet altijd..
Sept '18: Pilstop
PCOS - Endometriose
Start JP
Juni '20: IVF1 (4 cryo's)
Juli '20: TP2 - zwanger ❤️
Okt '20: Sterrenkindje 17w6d
Start Jette
Sept '21: TP1 - zwanger ❤️ - 21.05.2021

1980
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 juli 2020, 19:38

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door 1980 » 23 juli 2020, 20:02

AfbeeldingHallo dames, ik ben nieuw hier.

Vandaag tp van 2 embryo's gehad. Kwaliteit was niet super, wel mooi gedeeld (8 cellig) maar wat uitstulpingen. Heb er een foto van maar zie zo snel niet hoe ik deze hier kan plaatsen. Ook nog een foto gekregen van de eicellen welke in de baarmoeder zijn geplaatst , wel mooi om te zien.

Afgelopen maandag punctie gehad, 6 eicellen waarvan 5 bevrucht. En wel allemaal goed gedeeld maar allemaal geen top kwaliteit. Ik ben inmiddels 40 jaar jong.

Hier dames ervaring met een soortgelijke situatie en hoe liep het af?

Sarah94
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 december 2019, 14:16

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door Sarah94 » 26 juli 2020, 9:02

Hallo,

Ik heb maandag 20 juli cryo terugplaatsing gehad en vrijdag 31 juli is pas bloedafname. Wanneer zouden jullie aanraden om een zwangerschapstest te doen , ten vroegste?

cleo87
Berichten: 63
Lid geworden op: 25 augustus 2018, 7:27

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door cleo87 » 26 juli 2020, 9:27

Sarah94 schreef:
26 juli 2020, 9:02
Hallo,

Ik heb maandag 20 juli cryo terugplaatsing gehad en vrijdag 31 juli is pas bloedafname. Wanneer zouden jullie aanraden om een zwangerschapstest te doen , ten vroegste?
Ik testte 6 dagen na TP van 5daags embryo al duidelijk positief.
07/'12 : kinderwens
MMM in: Chlomid, IUI, IVF/ICSI
PU1: alle TP neg
PU2: verse TP neg, cryoTP zw
11/'16: dochter💝
01/'18 spontaan zwanger mk 7w
PU3 : verse TP mk 7w
08/'18: TP 2 cryo's mk 6w
11/'18: TP neg
PU4: freeze all
02/19: TP pos
10/19: zoon 💙

Sarah94
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 december 2019, 14:16

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door Sarah94 » 26 juli 2020, 10:09

Bij mij is het wel een cryo terugplaatsing. Zou dit een verschil uitmaken?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten